איך מזהים שיש נזילה בבריכה?

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

נזילה בבריכה עלולה לגרום לנזקים גדולים – הן בבריכה והן בצנרת תחתיה ובאדמה סביבה. כדי למנוע נזקים כאלו, חשוב לדעת איך מזהים שיש נזילה בבריכה; כאן נגלה את הסימנים המסגירים של נזילה בבריכה, וכיצד ניתן לאתר ולטפל בנזילות כאלו.

איך מזהים שיש נזילה בבריכה? סימנים מסגירים

1. ירידה במפלס המים: אחד הסימנים הברורים ביותר לדליפה בבריכה הוא ירידה מתמשכת במפלס המים, גם כשלוקחים בחשבון אידוי. אם אתם מבחינים שאתם מוסיפים מים לעתים קרובות כדי לשמור על מפלס הבריכה, עלולה להיות שם נזילה.

2. שלוליות מים בלתי מוסברות: התבונן בסיפון הבריכה שלכם ובאזורים שמסביב לאיתור שלוליות מים בלתי מוסברות. אם אתה מוצאים באופן עקבי הצטברות מים ליד הבריכה, זה עשוי להעיד על דליפה.

3. שימוש מופרז בכימיקלים: סימן נוסף יכול להיות תנודות מתמידות ברמות הכימיות, למרות שמירה על אותם דפוסי שימוש בבריכה. נזילות יכולות לדלל את ההרכב הכימי של הבריכה, מה שמוביל לשימוש בכימיקלים כדי לשמור על איזון תקין.

4. ציוד בריכה פגום: בדקו אם יש סימנים של לחות או קורוזיה סביב ציוד הבריכה כגון משאבות, מסננים או תנורי חימום. דליפות עלולות לגרום לנזק ולהצביע על בעיית נזילה.

5. סדקים מבניים: לעיתים, נזילות עלולות לגרום לסדקים או רווחים בולטים במבנה הבריכה. בדוק את קירות הבריכה, הרצפות והאריחים לאיתור סימנים גלויים של נזק שיכול להיות קשור לדליפה.

6. שינוי צבע או כתמים רטובים: שימו לב לכתמים דהויים או רטובים בחלק הפנימי של הבריכה, במיוחד עם נוצר צבע מנוגד לשאר הבריכה. זה יכול להעיד על דליפה מקומית.ל

בדיקה ביתית לנזילה בבריכה

1. סמנו את מפלס המים: השתמשו בחתיכת סרט או טוש עמיד למים כדי לסמן את מפלס המים הנוכחי בבריכה שלכם.

2. בצעו בדיקה לאחר 24 שעות: לאחר פרק זמן של 24 שעות יש לבדוק אם מפלס המים ירד משמעותית מתחת לקו המסומן. זה יכול לאותת על דליפה.

איך מזהים שיש נזילה בבריכה עם אינסטלטור מקצועי

אם אתם חושדים שיש נזילה בבריכה שלכם, מומלץ להזמין קבלן אינסטלציה מקצועי המתמחה באיתור נזילות. מקצוענים ישתמשו בטכניקות מתקדמות, כמו מצלמות תרמיות, כדי לזהות את המיקום המדויק של הדליפה. כאן בחברת ישראל ידין אנחנו מספקים שירות איתור ותיקון נזילות בשלל אזורים בבית, כולל בריכות חיצוניות.

אנחנו עושים שימוש בציוד מתקדם, לרבות מצלמה תרמית, כדי לאתר את המיקום של נזילות. רק לאחר איתור האזור הבעייתי, הצוות שלנו מבצע הרס מקומי ומבוקר של האזור כדי לבצע החלפת צנרת. השירות שלנו כולל שיתוף פעולה עם מערכים לוגיסטיים, אשר מספקים לנו ציוד תיקון במהירות. בנוסף, אנחנו מספקים דוחות עבור חברות ביטוח לאחר גמר העבודה. אם אתם חושדים שיש נזילה בבריכה שלכם, פנו אלינו ותיהנו משירות מקצועי ומהיר בכל רחבי הארץ. 

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן