ישראל ידין אינסטלציה

איתור נזילות מים ברעננה

מאתר נזילות מים ברעננה

ישראל ידין קבלן אינסטלציה רשום: מס ' 32008

איתור ותיקון נזילות מים ללא נזקים משניים מיותרים

ברוכים הבאים לחברת ישראל ידין המספקת פתרונות אינסטלציה מתקדמים.

חברת ישראל ידין מוסמכת בביצוע איתור נזילות בטכנולוגיה מתקדמת עבור לקוחות פרטיים (לאיתור צנרת ביתית תקולה) ועבור לקוחות עירוניים וארציים (לאיתור תשתיות מים עירוניות תקולות).

לחברתנו מאתרי נזילות ובעלי מקצוע לתיקון מידי עם ניסיון רב ועשיר, הציוד המתקדם בתחום והידע בתפעול הטכנולוגיה המאפשרת להשיב את השגרה במהירות המירבית.

בחיפושכם אחר שירותי איתור נזילות ברעננה והסביבה לצנרת הביתית, נגיע עם מצלמה טרמית ייחודית המאפשרת לבחון אזורי קור וחום, ועל-פיהם לאבחן את מקור הנזילה. 

בזכות ציוד זה וציוד משלים לאיתור נזילות באמצעות הזרמת גז יחד עם צילום הצנרת עם סיב אופטי, לרשותנו היכולת לתקן את התקלה באופן ממוקד, וללא שום נזקים משניים.

האם השירות הוא מידי?

בהזמינכם מאתר נזילות מים, הרי שישנם שני שירותים הגלומים בשירות אחד: איתור הנזילה עצמה, ולאחריה התיקון של הצנרת התקולה.

יש לציין שעבור איתור הנזילה הרי שנוכל לעשות זאת בכל שעות היממה, עם זאת, תיקון הנזילה עצמה הדורש הרמת בלטות מן הרצפה וחשיפה של הצנרת התקולה, כרוכה ברעש רב ולכן לא יכולה להתבצע, אלא בשעות המתאפשרות על-פי חוק.

נדגיש כי באפשרותכם ליצור עמנו קשר בכל מצב נתון, ואנו נוכל להדריך אתכם כיצד להגיב לנזילה באותו הרגע, ולמנוע נזקים נוספים וטפטוף אצל השכנים ובקירות הבית.

ישראל ידין פתרונות אינסטלציה - הבחירה הטבעית שלכם לאיתור נזילות

טכנולוגיה מתקדמת

אנו עושים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לרבות איתור במצלמה טרמית אינפרא אדום, איתור באמצעות הזרמת גז שאיננו דליק או רעיל לאיתור דליפה וצילום קווי ביוב עם סיב אופטי.

הצוות המקצועי

הציוד הטכנולוגי שלנו לא יספק את מלוא תמורתו אלא בזכות ההון האנושי שליכדנו סביבנו. לרשותנו אנשי מקצוע מיומנים העוברים השתלמויות תכופות ומתעדכנים בכל הטכנולוגיות.

40 שנות פעילות ושירות

אנו שמחים לשרת את לקוחותינו למעלה מ-40 שנים. אנו מתגאים לספר שישנם לקוחות הממליצים על חברתנו, וכל זאת בזכות תודעת שירות גבוהה ושקיפות מלאה לכל אורך הדרך.

למידע נוסף אודות איתור נזילות ברעננה

לוגו קטן ישראל ידין

כיצד נדע שבאמת יש לנו נזילה?

שאלה נפוצה בה אנו פוגשים לעתים קרובות היא התהייה אם ישנה באמת נזילת מים או שמא מדובר באזעקת שווא.

ישנה בדיקה פשוטה שתוכלו לבצע, ולאחריה תוכלו להחליט אם ישנו הצורך להזמין איש מקצוע.

ראשית כל, כבו את מכונת הכביסה במידה והיא פועלת, והפסיקו להשתמש בברזים שבבית.

לאחר מכן, סובבו את השיבר ונתקו את זרימת המים אל הבית.

המתינו מספר דקות ולאחריהן בדקו ששעון המים אכן עצר.

עתה, פתחו את השיבר ובדקו אם שעון המים מסתובב.

אם שעון המים מסתובב מבלי שאיש משתמש במים, הרי שזהו סימן שאכן ישנה דליפת מים.

האם ייתכן שיש נזילה סמויה שאיננו שמים לב אליה?

גם זה מקרה שאכן יכול לקרות וגם לכך יש לנו מספר טיפים שיאפשרו לכם להבין אם ישנו הצורך להזמין איש מקצוע לאיתור נזילות ברעננה או שמא מדובר בבעיה אחרת.

האם חשבון המים שלכם עלה באופן שאיננו משקף את השימוש במים? האם לא השתנה דבר למעט חשבון המים? זוהי נורת אזהרה משמעותית מאוד שרק היא בזכות עצמה יכולה להעיד על תקלה.

האם שמתם לב לכתמים על הקיר? לעתים בטרם נוצרות הבועות, ניתן לשים לב לכתמים כהים מעט על הקיר שמעידים על נזילה. במקרים של נזילה איטית מאוד אך לאורך זמן, ייתכן ותראו שמתחיל להתהוות עובש שחור על הקירות. זהו מקרה מסכן חיים וחשוב לטפל בכך בהקדם האפשרי.

ולסיום, במידה ואתם מרגישים שהמים שלכם באמבטיה עכורים מעט, הרי שייתכן וישנה נזילה שאיננה באה לידי ביטוי עדיין בקרב השכנים או בדירה, אך היא משפיעה על ניקיון המים הזורמים אצלכם בברזים.

שירותי איתור תשתיות ברעננה

חברת ישראל ידין שמחה לספק שורה של פתרונות אינסטלציה מתקדמים, ולצד שירותי איתור נזילות מים ברעננה, אנו מספקים גם איתור תשתיות מים.

תשתית בשונה מצנרת מים ביתית, טמונה מטרים רבים במעמקי האדמה. התשתית משנעת את המים העירוניים אל המבנים השונים.

כאשר התשתית מתפוצצת הרי שמדובר בהשבתה מלאה, ולא ניתן לאתר את הפיצוץ באמצעים הרגילים. כאן אנו משתמשים במעין רדאר אקוסטי המשדר אותות אל עבר האדמה וממפה את התשתית. לאחר שמיפינו את תשתיות המים, אנו בוחנים את האזור התקול באמצעות הזרמת גז שאיננו דליק או רעיל.

לרשותנו ציוד הנדסי כבד המאפשר לנו לטפל בעיה ולהשיב את השגרה במהרה.

התייעצו עיתנו

בכל שאלה והתייעצות בנושא שירותי איתור נזילות ברעננה והסביבה, אנו בחברת ישראל ידין נשמח לעמוד לשירותכם.

באפשרותכם ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר.

שיתופי פעולה

לקבלת פרטים אודות איתור נזילות באור יהודה: 0527388670 או השאירו פניה באתר.

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן