ישראל ידין אינסטלציה

איתור נזילות מים בהוד השרון

מאתר נזילות מים בהוד השרון

ישראל ידין קבלן אינסטלציה רשום: מס ' 32008

איתור נזילות מים בהוד השרון ללא נזק משני מיותר

סובלים מנזילת מים בצנרת הביתית? השכן הגיע אליכם כשהוא מתלונן על טיפות הנוחתות על פדחתו מן התקרה? אנו בטוחים שבזה הרגע אתם מרגישים שכל עולמכם חרב ושהצנרת הביתית כבר לא תשוב למה שהייתה – בדיוק בשביל כך ישנם אנשי מקצוע שיוכלו לפתור עבורכם את הבעיה.

ברוכים הבאים לחברת ישראל ידין המספקת פתרונות אינסטלציה מתקדמים. חברתנו מתמחה באיתור נזילות מים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת הממזערת את הנזקים המשניים באופן כמעט מוחלט.

לאחר שנאתר את מוקד הנזילה, אנו נבצע חשיפה ממוקדת וכירורגית למקום הייעודי לתיקון, נחליף את הצנרת התקולה, ותוכלו לשוב אל השגרה כבר באותו היום.

הטכנולוגיה המתקדמת בה אנו עושים שימוש כוללת מצלמה טרמית ייחודית אשר יכולה לאתר הפרשי טמפרטורה ובכך להצביע על מקורות הדליפה, מכשור מתקדם להזרמת גז שאיננו דליק או רעיל אל הצנרת. המכשור כולל חיישנים רגישים אשר יכולים לאבחן היכן בדיוק התרחשה דליפת הגז ומשם היכן ישנה דליפה מן הצנרת.

ולסיום, לרשותנו ציוד מתקדם לצילום קווי ביוב באמצעות סיבים אופטיים המוחדרים הישר אל תוך הצנרת.

כיצד נדע שבאמת יש נזילה?

להלן מספר סימנים אשר יכולים להעיד על כך שישנה נזילה:

סימני רטיבותסימני רטיבות יכולים גם להיות מאוד עדינים, ועל-כן לגרום לנו לחשוב שמא אנו מדמיינים. הקפידו להעביר את היד. האם אתם מרגישים לחות? או אפילו תחושה של קור מן הקיר? הדבר יכול להעיד על הצטברות מים.
ירידה בלחץ המיםבמקרי קיצון הרי שייתכן ונרגיש שלחץ המים שלנו במקלחת או בברזים ירד. הדבר נובע כמובן מן העובדה שהמים דולפים מן הצנרת ואינם מגיעים ליעדם.
חשבון מים גבוהחשבון מים שהולך ועולה מבלי שהוא משקף את השימוש במים שבבית, הוא בהחלט סימן מרכזי המעיד על נזילה.
מים עכוריםבמקרי קיצון ייתכן מאוד ותחושו במים עם צבע מעט עכור הנובע מן התקלה בצנרת.

איתור נזילות מים עושים עם מקצוענים

טכנולוגיה מתקדמת

חברת ישראל ידין מקפידה להתעדכן בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום איתור הנזילות. הדבר מאפשר לנו להגיב באופן מהיר ויעיל יותר, וכך להבטיח לכם שירות מקצועי וזריז.

הון אנושי

ההון האנושי שלנו הוא הפן המרכזי בחברת ישראל ידין. לא משנה עד כמה נשקיע בציוד מקצועי, הרי שאנשי מקצוע מיומנים הם אלו שמכתיבים את הטון הסופי.

40 שנות פעילות ושירות

אין זה מקרי שחברתנו פעילה למעלה מ-40 שנים. אנו מאמינים במה שאנחנו עושים, ועושים זאת על הצד הטוב ביותר. נשמח לעמוד לשירותכם ולהבטיח לכם שירות אדיב.

למידע נוסף אודות איתור נזילות בהוד השרון

לוגו קטן ישראל ידין

באיתור נזילות כל דקה קובעת

איתור נזילות מים מוטב יהיה שיתבצע במהירות האפשרית, וזאת כיוון שהימצאותם של המים בקירות הבית יכולים להוביל לנזקים משמעותיים הרבה יותר.

בשלבים הראשונים, קירות הבית פשוט יתייבשו בתוך מספר ימים, ואפילו תשכחו מכך שזה קרה (אולי למעט מספר קמטים בצבע שמרמזים על מה שקרה).

ככל שהזמן יעבור, כך יתחיל להתפשט עובש מסוכן על גבי הקירות, וכן הנזק לקירות הבית ולקירות המבנה (שכן המים מחלחלים מטה) יהיה עצום ורב.

גם אם לתחושתכם ישנה נזילת מים ואינכם בטוחים בכך, הרי שמוטב יהיה להזמין איש מקצוע שיבחן את הבעיה. 

ניתן גם לדבר איתנו טלפונית ואנו נבחן כיצד נוכל לסייע לכם לבדוק אם אכן ישנה נזילת מים שאיננה באה לידי ביטוי באופן משמעותי.

איתור נזילות ממוקד - כל היתרונות בשירות אחד

בהזמינכם שירות איתור נזילות בהוד השרון הרי שאנו פועלים למען צמצום כמעט הרמטי של הנזק המשני. לעתים, פעולת החישוף יכולה להוביל להסרתן של מספר מרצפות מן הרצפה. באמצעות שירות ממוקד אשר יכול לאתר במדויק את מקור הנזילה, אנו יכולים למזער את הנזקים ובכך גם לסייע לכם לשוב אל השגרה כבר באותו היום.

איתור נזילות מים יכול להתבצע בכל רחבי הבית, ובאפשרותכם לערוך בדיקה מקיפה של כלל הבית. לעתים אנו פוגשים בדירות ובתים פרטיים וותיקים עם צנרות מים ישנות. במקרים שכאלו אנו ממליצים להחליף לצנרת פלסטיק עדכנית, אך זוהי המלצה בלבד. במסגרת הבדיקה שנערוך, נוכל לשקף לכם את המצב ואף להראות לכם אותו במו עיניכם (אנו יוצאים מנקודת הנחה שאינכם סומכים על בעלי מקצוע ואנו מבינים זאת, ופועלים בשקיפות ומבלי לדחוק בהוצאות שאינן לצורך).

עם סיום עבודתנו, אנו נעניק לכם דו"ח מקיף אותו תוכלו להגיש לחברות הביטוח, וכן עבור כל נושא אחר בו תבקשו לנקוט בצעדים כאלו ואחרים בעקבות הנזילה שהתרחשה.

איתור תשתיות מים וביוב בהוד השרון

לצד שירותינו לאיתור נזילות בהוד השרון, חברת ישראל ידין מספקת פתרונות אינסטלציה מתקדמים לאיתור תשתיות מים וביוב.

אנו מספקים שירותים מקיפים הכוללים הן את מיפוי תשתיות המים והן את איתור התשתית הלקויה. מדובר בתשתיות הטמונות מטרים רבים במעמקי האדמה, ועל-כן אנו עושים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות שונות מאלו שנהוג להשתמש בהן בדירות ובתים פרטיים.

לרשותנו ציוד הנדסי כבד לצורך חשיפת התשתיות הלקויות, וכן מערך לוגיסטי מתקם המקנה לנו את היכולת לשנע ציוד ולתקן את התשתית בהקדם.

התייעצו איתנו

בכל שאלה והתייעצות בנושא איתור נזילות בהוד השרון והסביבה, אנו בחברת ישראל ידין נשמח לעמוד לשירותכם.

למידע נוסף ופרטים נוספים, צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה באתר.

שיתופי פעולה

לקבלת פרטים אודות איתור נזילות באור יהודה: 0527388670 או השאירו פניה באתר.

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן