ישראל ידין אינסטלציה

בדיקת צנרת הבניין עבור טופס 4

אינסטלטור לאישור טופס 4

קבלן רשום מס ' 32008

חברת ישראל ידין לשירותך

בניין המיועד לאכלוס מביא עמו לא מעט פרוצדורות וביורוקרטיה. חלק מן התהליכים עלולים להיות מעיקים ואף להעלות בנו מעט סימני שאלה, אך לתהליך הבדיקה של הצנרת הראשית של הבניין יש משמעות עמוקה ומטרה ברורה – לשמור על בטיחותם ובריאותם של הדיירים.

מהו טופס 4?

טופס 4 הוא מסמך חשוב ובו אנו למעשה מאשרים בפני הרשויות כי הבניין ראוי למגורים ומאפשר אכלוס תקין. טופס 4 כולל מגוון רחב של מידע ובדיקות מחייבות כשביניהן נהוג לבדוק את הצנרת הראשית של הבניין.

בדיקת צנרת הבניין חייבת להתבצע על-ידי איש מקצוע המוסמך לביצוע התהליכים הנדרשים והוא האסמכתא שיכולה להעיד על כך שהצנרת עומדת בתקנים המחמירים ביותר. חשוב שלא לקחת עניין זה כמובן מאליו – בדיוק כפי שבדיקה שנתית של מאגרי המים יכולה למנוע מפני זיהומים וסכנה לבריאות, כך בדיקת הצנרת הראשית, יכולה למנוע אסונות כבדים אף יותר.

כיצד עורכים בדיקה לצנרת הראשית?

בדיקת הצנרת הראשית מתבצעת בשלל אמצעים טכנולוגיים שונים שמטרתם לוודא כי היא אכן תקינה ובעלת מבנה עמיד. נוסף על כך, יש לבצע שטיפה לצנרת בלחץ מים המוודא כי אכן מעטפת הצנרת נקייה לחלוטין. לצורך עבודה זו, חשוב לרתום קבלן אינסטלציה מקצועי אשר יוודא כי אכן מדובר בתשתית העומדת בכל הקריטריונים שהוכתבו על-ידי הרשויות.

האם גם בבניין קיים יש צורך לבצע בדיקות?

 

במבנים וותיקים חשוב להיות עם האצבע על הדופק ולוודא כי אכן צנרת המים עומדת בתקנים המחמירים ביותר. חשוב שתשאלו את עצמכם אם ישנם שינויים מהותיים בצבעם של המים, האם חשבון המים החל לגדול לאחרונה מבלי ששיניתם את הרגלי הצריכה? סימנים אלו עלולים לרמוז על בעיה כוללת בצנרת. ייתכן שהיא סדוקה וייתכן גם שכבר כעת ישנה דליפה שעלולה להתגבר עם הזמן.

למידע נוסף אודות קבלת אישור אינסטלציה לטוס 4

מבין לקוחותינו

דילוג לתוכן