ישראל ידין אינסטלציה

איתור נזילות מים ברחובות

מאתר נזילות מים ברחובות 24/7

ישראל ידין קבלן אינסטלציה רשום: מס ' 32008

טיפול מהיר בתקלה ומזעור נזקים משניים

חברת ישראל ידין שירותי איסטלציה מעניקה מגוון רחב של פתרונות אינסטלציה ביתיים והנדסיים. לרשות החברה הון אנושי איכותי, ציוד הנדסי מתקדם, טכנולוגיה הנדרשת לאיתור נזילות ביתיות ויכולת תגובה מהירה עד מידית.

חברתנו מעניקה את שירותיה ללקוחות פרטיים המבקשים לאתר את הנזילה שבביתם ולתקנה בהקדם האפשרי, וכן שירותי איתור תשתיות מים המיועדים לעיריות, רשויות מוניציפליות שונות, מפעלים ותעשיות.

צוותי חברת ישראל ידין מביאים עמם ניסיון רב שנים, והחברה פעילה למעלה מ-40 שנים בתחום.

באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, ידע וניסיון, אנו מאתרים את מקור התקלה באופן ממוקד, ומבצעים פעולה כירורגית הממזערת ככל הניתן את הנזקים המשניים הנדרשים לחשיפת הצנרת או התשתית.

בתוך כמה זמן ניתן לטפל בנזילה?

בהזמינכם מאתר נזילות ברחובות מטעם חברת ישראל ידין, הרי שמטרתנו היא להביא לפתרונה המלא של הבעיה עוד באותו היום

ברור לכולנו כי תקלה בקו המים החמים או הקרים שבבית, משמעותה היא שאינכם יכולים לבצע ולו את הפעולות הפשוטות ביותר כגון רחצה באמבט.

איש מקצוע יגיע אליכם בהקדם האפשרי כדי לאתר את מקור התקלה. החל מן הרגע שבו מקור הדליפה אותר, נחל במלאכת החישוף של הצנרת התקולה ועד להחלפתה המלאה.

במקרים רבים יהיה צורך בהחלפת הצנרת באופן נקודתי בלבד. בחלק מן המקרים הרי שייתכן ויהיה צורך בהחלפת מספר מקטעים בצנרת. בכל שלב ושלב ובכל מורכבות הפרויקט, אנו נפעל במלוא המרץ וזאת כדי להבטיח שתשובו אל השגרה עוד באותו היום.

בוחרים בחברת ישראל ידין, בוחרים באמינות ושירותיות

טכנולוגיה מתקדמת

כדי להבטיח טיפול מהיר ויסודי בתקלה, אנו עושים שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום. בנוסף, אנשינו עוברים השתלמויות תכופות כדי להבטיח טיפול מהיר ויסודי.

איתור ותיקון מידיים

מיד עם איתור מקור הנזילה, אנו ניגשים למלאכת חישוף הצנרת התקולה והחלפתה המלאה. לרשותנו כל חלקי החילוף הנדרשים כדי להבטיח שתוכלו לשוב אל השגרה עוד באותו היום.

40 שנות ניסיון

חברתנו פעילה בתחום פתרונות האינסטלציה מזה 40 שנים, ועושה זאת בהתבסס על שירות מקצועי ואדיב, אמינות ושקיפות לכל אורך הדרך. נשמח לעמוד לרשותכם בכל סוגיה.

למידע נוסף אודות איתור נזילות ברחובות

לוגו קטן ישראל ידין

איתור נזילת מים בבתי ודירות רחובות

העיר רחובות כמו ערים רבות נוספות בישראל, מתאפיינת בשכונות וותיקות לצד חדשות.

חשוב לציין כי במידה ומדובר בדירה או בית וותיקים, הרי שייתכן מאוד והצנרת הינה וותיקה בהתאם.

הצנרות בימים עברו היו עשויות ממתכת, זאת בעוד שהצנרות העדכניות עשויות פלסטיק. במידה ויימצא שמדובר בצנרות מתכת וותיקות הרי שניתן לבצע חיבור פורמלי בינן לבין צנרת פלסטיק המאחדת בין החלקים.

עם זאת, ייתכן ויימצא שצנרת המתכת חלודה ושברירית. במקרים כאלו, הרי שלא יהיה מנוס מלהחליף את כלל הצנרת. אנו נציג לכם את הדבר בשקיפות מלאה ובהסבר מקיף לצורך קבלת ההחלטה.

כיצד נדע שיש לנו נזילה בצנרת הביתית?

בטרם הזמינכם שירותי איתור נזילות מים ברחובות הרי שניתן לערוך מספר בדיקות שיאפשרו להבין אם אכן ישנה נזילת מים:

  • סגרו את שיבר המים שבארון המים. בבתים משותפים השיבר נמצא בחדר המדרגות
  • הקפידו לסגור את כל הברזים, וכן אם מכונת הכביסה פועלת, השהו את פעילותה,.
  • המתינו מספר דקות
  • לאחר מכן, פתחו את השיבר ובדקו אם שעון המים מתחיל להסתובב. במידה וכן, הרי שלא אמורה להיות סיבה לפעילות זרימת מים, והדבר מצביע על נזילה.

איתור תשתיות מים ברחובות

לצד שירותי איתור נזילת מים בדירה הנערך תוך הסתמכות על מצלמה טרמית מתקדמת , חברת ישראל ידין מספקת את שירותיה גם לחברות, תעשיות, מפעלים וגופים מוניציפליים הנדרשים להחלפת תשתיות מים.

תשתיות המים ממוקמות במעמקי האדמה, ועל-כן הן מביאות עמן מורכבות רבה יותר. לא ניתן להשתמש במכשור סטנדרטי לאיתור נזילות בצנרת ביתית.

במקרים אלו נערך שימוש במכשור אקוסטי השולח אותות אקוסטיים אל האדמה וממפה את התשתיות. לאחר מכן, נרוקן את תשתיות המים ונזרים אליהן גז שאיננו דליק או רעיל, וזאת לצורך איתור מקור הדליפה עם חיישנים בעלי רגישות גבוהה.

בזכות ההון האנושי

בהזמינכם שירותי איתור נזילות ברחובות וסביבתה, אתם נהנים מהון אנושי איכותי ומקצועי.

כל איש מקצוע מטעם חברת ישראל ידין מביא עמו ניסיון רב שנים וידע המקנים יכולת פתרון בעיות מהירה ויסודית.

אנשינו מגובים בציוד הנדסי כבד ובמערך לוגיסטי המאפשר לשנע חלקי חילוף לכל נקודה.

שיתופי פעולה

לקבלת פרטים אודות איתור נזילות ברחובות חייגו: 0527388670 או השאירו פניה באתר.

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן