ישראל ידין אינסטלציה

איתור נזילות עם מכשיר אקוסטי

איתור נזילות בתשתיות עם מכשיר אקוסטי

ישראל ידין קבלן אינסטלציה רשום: מס ' 32008

מכשור מתקדם לאיתור נזילות במעמקי האדמה

נזילות מים לרוב מתקשרות באופן אוטומטי לאלו המתרחשות בצנרת הבית. צנרות אלו ממוקמות ס"מ ספורים מתחת לרגלינו במרצפות הבית, או לכל היותר מאחורי הקירות בחדרים הייעודיים.

במקרים מסוג זה, הרי שנעשה שימוש לרוב במצלמה טרמית מיוחדת אשר יודעת להצביע על מקורות פולטי חום וקור קיצוניים. באופן הזה, נדע להצביע על מקום התקלה וגם לזהות אם מדובר בקו המים החמים או בקו המים הקרים.

לעומת זאת, מה עלינו לעשות כאשר מדובר בתשתיות מים המתפוצצות במעמקי האדמה? במקרים מסוג אלו, מצלמה טרמית פשוט לא תוכל להצביע על כל שינוי, ועולה הצורך בנקיטת צעדים טכנולוגיים מתקדמים יותר ואשר יכולים לייעל את עבודת התיקון, ולאפשר פעולה כירורגית הממזערת ככל הניתן את ההרס המשני.

מתי נשתמש במכשיר אקוסטי לאיתור נזילות?

מכשור אקוסטי לאיתור נזילות נדרש עבור תשתיות שאותן איננו יכולים לאתר באמצעים טכנולוגיים סטנדרטיים.

מדובר בתשתיות אשרהממוקמות במערכות תת-קרקעיות כגון אזורים פתוחים ובהם עוברת תשתית עירונית, תשתית המחברת את המבנה אל התשתית העירונית, בחצרות הבית וכיוצא בזאת.

למעשה, מדובר בנדבך הראשון מתוך עבודה הנדסית שלמה המצריכה ציוד הנדסי כבד לחשיפת התשתית ושינוע תשתית חדשה לרבות התקנתה והשבת השגרה אל קדמותה.

כיצד זה עובד?

המכשיר האקוסטי מתבסס על גלי קול, והוא מצריך ידע מקצועי שיאפשר לפרש ולתרגם את המידע העולה ממנו למיקוד האזור הנדרש לטיפול ולפעולת תיקון יעילה הממזערת ככל הניתן את ההרס המשני.

המים שעוברים בתוך הצנרת הם מוליך נהדר עבור גלי קול, ועם מכשיר אקוסטי בעל רגישות לגלי קול, ניתן להבין היכן תוואי תשתיות המים עובר באופן מדויק.

באמצעות הדציבלים של גלי הקול, המכשיר יודע לאבחן מספרי דציבלים משתנים אשר מצביעים על המקום החריג מתוך תוואי הצנרת ובו מתרחשת הנזילה.

לרוב כדי שנאתר את הפיצוץ בצנרת המים באופן המדויק ביותר, נעשה גם שימוש במכשיר נוסף המזרים גז שאיננו רעיל או דליק אל תוך התשתיות, ומשם נזהה היכן הגז דולף, דבר שיצביע על מקור הנזילה.

איתור נזילות בתשתיות עם ישראל ידין פתרונות אינסטלציה

40 שנות ניסיון

חברת ישראל ידין פתרונות אינסטלציה פעילה למעלה מ-40 שנים, ומספקת ללקוחותיה מענה מהיר ויעיל בכל נושא. לרשותנו ידע מקצועי, צוות מנוסה וכלי העבודה הנדרשים לטיפול בנזילות בצנרות ביתיות ועד לתשתיות.

אמצעים טכנולוגיים

לאורך השנים אנו מקפידים בכל עת ועת להתעדכן במכשור הטכנולוגי העדכני והמשוכלל ביותר, וזאת כדי לאפשר טיפול יעיל ומקצועי. אנו מעמידים לרשות לקוחותינו את מיטב הציוד הטכנולוגי הנדרש.

זמינות 24 שעות

אנו מודעים לעובדה כי נזילה וכל שכן פיצוץ בתשתית ראשית, זהו נושא המצריך תגובה מהירה ואף מידית. הצוות המקצועי שלנו זמין לכל פרויקט ובכל שעות היממה, וזאת כדי לאפשר שיבה מהירה לשגרה.

מניעת הרס מיותר

עבודתנו באה לידי ביטוי הן בטיפול בתקלה, והן במזעור הנזקים המשניים כתוצאה מחשיפת הצנרת / התשתית. אנו עושים את כל המאמצים הנדרשים כדי להבטיח מינימום נזקים משניים כתוצאה מעבודתנו.

דו"ח מפורט ונהיר

לאחר שנסיים את הטיפול בתקלה, אנו מספקים דו"ח מקיף המפרט את כל הפעולות שנעשו וכן את כל הפרטים שעלו מן השטח. הדו"ח הינו חיוני כחלק מתהליך ההגשה אל מול חברות הביטוח השונות.

ייעוץ טלפוני מידי

אנו מודעים לעובדה כי לעתים פיצוץ בצנרת או בתשתית יכול להעלות לא מעט שאלות מידיות וכמובן גם לחץ כתוצאה מן המצב המאתגר. אנו זמינים עבורכם לכל שאלה והתייעצות ונשמח לעמוד לרשותכם.

למידע נוסף אודות שירותי איתור נזילות עם מכשור אקוסטי

לוגו קטן ישראל ידין

מה ההבדל בין תשתיות מים לצנרת ביתית?

אנו מניחים שעברתם בשלב מסוים ליד פרויקט בניה של בניין חדש או של חידוש תשתיות.

ראיתם את אותן צנרות בטון גדולות ממדים? אלו הן תשתיות מים אשר נועדו לשנע את המים דרך התשתית העירונית אל כל מבנה ומבנה.

זאת בשונה מצנרת ביתית. הצנרות הישנות (שעודן קיימות בלא מעט בתים בישראל) עשויות מתכת והן צרות וקטנות. כיום הצנרות עשויות מפלסטיק ומאפשר עמידות גבוהה יותר.

צנרות הבטון נועדו לעמוד בלחץ מים גבוה מאוד, וכן לשנע כמויות אדירות של מים וכן אותו הדבר פועל בנוגע לתשתיות הביוב.

נאמר זאת אף כך: כאשר תשתיות מים מתפוצצות הרי שמדובר בהצפה משמעותית, זאת לעומת צנרת הבית שיכולה לבוא לידי ביטוי בטפטוף מתמיד מן התקרה של השכן שמתחתכם או בקיר עם צבע נפוח כתוצאה מן הלחות.

האם יש הבדל בין החלפת תשתיות מים לבין החלפת צנרת?

בהחלט כן,

את הצנרת הביתית ניתן להחליף עם איש מקצוע אחד שידאג לבצע את כל העבודה. 

את תשתיות המים יש לשנע שכן מדובר בצנרות בטון גדולות וכבדות. יש לחשוף את השטח הנדרש עם ציוד הנדסי כבד, וזאת כיוון שמדובר בצנרות המגיעות מטרים רבים למעמקי האדמה.

מדובר ללא ספק בעבודה שונה לחלוטין, האחת יכולה להתבצע על-ידי אינסטלטור רגיל או קבלן אינסטלציה, ואילו השנייה מוכרחה להתבצע על-ידי קבלן אינסטלציה בעל ידע הנדסי.

האם אתם מספקים את שירות האיתור? או התיקון?

אנו בחברת ישראל ידין פתרונות אינסטלציה, מספקים שירות 360 מעלות הכולל הן את איתור התשתיות התקולות והן את החלפת התשתית עצמה.

איתור נזילות עם מכשיר אקוסטי הוא למעשה השלב הראשון שלנו בטרם נתחיל בעבודה ההנדסית לטיפול בתקלה.

מטרתנו עם המכשור האקוסטי היא למנוע את ההרס המיותר אשר עלול להיגרם עקב סיבות כמו:

  • איתור מוקד לא נכון ובו לא מתרחשת התקלה
  • חשיפת יתר של אזור התקלה מבלי להיות ממוקדים יתר על המידה

האם נהוג להשתמש במכשור אקוסטי לאיתור נזילות בבתים / דירות?

בבתים פרטיים ייתכן מאוד ונעשה שימוש במכשיר שכזה ובעיקר בחצר הבית. זאת כיוון שבחצר לרוב תעבור התשתית שמחברת את המבנה אל התשתית העירונית.

בבנייני מגורים אנו נעשה שימוש דומה במכשיר אקוסטי כדי לאתר נזילה באזור ובו מתחבר הבניין אל התשתית העירונית.

מעבר לכך, בפנים הבית אנו נעשה שימוש במצלמה טרמית המאפשרת לבצע איתור מדויק של מוקד הנזילה.

שיתופי פעולה

מערכת לוגיסטית מתקדמת לשינוע חלקי חילוף

אנו בחברת ישראל ידין מתמחים במתן פתרונות אינסטלציה המשולבים בצרכים הנדסיים.

אנו פועלים אל מול מגוון רחב של גופים שונים וציבוריים, ועושים כל שנדרש על מנת שלקוחותינו ייהנו מפתרון מהיר ויעיל לכל תקלה.

לאור זאת, אנו מקפידים על חלקי חילוף היושבים במחסני החברה. 

לנו היכולת לשנע את חלקי החילוף לכל מקום ובכל שעה.

עבודה בכל תנאי שטח

בניגוד לצנרת הביתית, הרי שאיתור וטיפול בנזילה בתשתיות מים במעמקי האדמה, יכולה להתרחש גם בשטחים פתוחים ובאזורים בעלי תנאי שטח קשים.

חברתנו מנוסה בתחום זה, ולרשותנו הידע, היכולת והניסיון כדי לפעול בכל תנאי שטח ובאופן יעיל.

התייעצו איתנו

בכל שאלה והתייעצות בנושא איתור נזילות עם מכשיר אקוסטי, אנו בחברת ישראל ידין נשמח לעמוד לשירותכם.

ניתן להתייעץ איתנו טלפונית בכל שאלה. וכן חשוב לציין כי אם מדובר במקרה חירום, הרי שמומלץ ליצור עמנו קשר טלפוני שכן טפסי יצירת הקשר לעתים מקבלים מענה רק ביום שלמחרת.

לקבלת פרטים אודות איתור נזילות בדירה חייגו: 0527388670 או השאירו פניה באתר.

בעמוד זה קראנו:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן