ישראל ידין אינסטלציה

איתור נזילות מים באור יהודה

מאתר נזילות מים באור יהודה

ישראל ידין קבלן אינסטלציה רשום: מס ' 32008

תיקון נזילת מים ללא נזק מיותר!

ברוכים הבאים לחברת ישראל ידין קבלנות אינסטלציה. חברתנו מספקת פתרונות אינסטלציה מזה 40 שנים, ומביאה עמה ניסיון רב, תודעת שירות גבוהה ומחירים הוגנים.

רבים חוששים מן העובדה שאיתור נזילת מים כרוך בנזק רב לרבות הרמת מרצפות מן הרצפה או חציבה בקיר שמאחוריו ניצבת הצנרת. כדי שעוגמת הנפש תיחסך ולמען שיפוץ מינימלי בלבד לאחר מלאכת החשיפה, איתור נזילות מים נדרש להיערך באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. אמצעים אלו מאפשרים לנו לאתר במדויק את מקורות הדליפה, ובכך לערוך עבודת תיקון כירורגית ככל הניתן.

מזעור ההרס מובטח באמצעות מכשיר מיוחד לאיתור נזילות מים באמצעות מצלמה טרמית המצביעה על אזורים בעלי טביעת טמפרטורה חמה או קרה בשונה מיתר אזור הצנרת. כך נוכל להבין אם מדובר בקו המים החמים או הקרים, וכן מהו המיקום המדויק שבו מתרחשת הנזילה.

רק לאחר שנוודא זאת יחד עם עזרים טכנולוגיים נוספים, ניגש אל המלאכה, נחשוף את הצנרת התקולה, נחליף אותה ונבטיח שאתם תוכלו לשוב אל השגרה.

האם באפשרותי להזמין מאתר נזילות מעכשיו לעכשיו?

חברת ישראל ידין פתרונות אינסטלציה מאפשרת להזמין מאתר נזילות באור יהודה והסביבה מהיום להיום.

אנו מקצים לטובת כלל לקוחותינו את אנשי המקצוע הטובים ביותר ובזמינות מלאה בכל עת ועת.

יש לציין כי אין באפשרותנו לספק את השירות בשעות הערב לאור החוק בדבר מפגעי רעש. עם זאת, נעשה את מירב המאמצים להגיע עוד באותו היום בטרם השעה המדוברת, וכדי שנוכל לכל הפחות לאתר את התקלה ולקצר את משך ההמתנה הנדרש מכם עד לשובכם אל השגרה. מיד בבוקר שלמחרת, איש מקצוע יגיע כדי להשלים את המלאכה.

ישראל ידין - שירות מקצועי ואדיב

בזכות הטכנולוגיה

אנו משתמשים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ומתעדכנים בכל עת בטכנולוגיות השונות המאפשרות לנו להבטיח לכם שירות מקצועי וביעילות מקסימלית.

בזכות ההון האנושי

אנו בהחלט מתגאים באנשי הצוות שגיבשנו לצידנו במרוצת השנים. כל איש צוות מביא עמו ניסיון עשיר ורחב, תודעת שירות גבוהה ונחישות לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

בזכות 40 שנות פעילות

חברת ישראל ידין פעילה מזה 40 שנים, ומספקת את שירותיה לקהל הפרטי, העסקי והציבורי. אנו פועלים מול מגוון לקוחות, דבר המאפשר לנו לבצע כל פרויקט על הצד הטוב ביותר.

למידע נוסף אודות איתור נזילות באור יהודה

לוגו קטן ישראל ידין

מה צפוי לנו עם חשיפת הצנרת?

במקרים רבים מדוברים בנזילה המתרחשת במוקד אחד בלבד, אז העבודה היא פשוטה ועלינו פשוט לחתוך את הצנרת הפגומה, ולחבר צנרת חדשה באמצעות אדפטור.

לעתים עולים מצבים ובהם מדובר במספר מוקדים, אז נידרש למספר חשיפות של מוקדים. אלו הם מקרים נדירים והם עלולים להתרחש באופן תכוף יותר כאשר מדובר בצנרת ישנה.

זה המקום להתייחס להבדלים שבין צנרת ישנה לעדכנית. הצנרת הישנה עשויה מתכת בעוד שהחדישה עשויה מפלסטיק.

ניתן לחבר בין צנרת מתכת לבין צנרת פלסטיק באמצעות אדפטור. עם זאת, לרוב אנו מגלים תמונת מצב ובה צנרת המתכת החלידה, דבר המחליש אותה ומוביל לפיצוצים חוזרים ונשנים. במקרים מסוג זה, נמליץ לרוב על החלפת הצנרת כולה.

"האם יש לי נזילה בבית? איך אפשר לדעת?"

מוצאים את עצמכם תוהים אם ישנה נזילה בצנרת הביתית? עקבו אחר המהלכים הבאים ותוכלו לדעת זאת גם בעצמכם:

  • סגרו את הברזים וסגרו את מכונת הכביסה במידה והיא פועלת
  • עתה גשו לארון המים וסגרו את השיבר
  • לאחר מכן המתינו 10 דקות
  • עתה הפעילו את השיבר מחדש ובדקו אם שעון המים מסתובב.
  • במידה והוא מסתובב מבלי שאיש משתמש במים, הרי שהדבר מעיד על נזילה מתוך הצנרת.

שירותי איתור תשתיות באור יהודה

חברת ישראל ידין מספקת שירותי קבלנות אינסטלציה. לרשותנו פתרונות הנדסיים, דבר המקנה לנו את היכולת להציע שירות למיפוי תשתיות מים וביוב, לאיתור נזילות בתשתיות ולהחלפתן.

חשוב לציין כי מדובר באתגר טכנולוגי שונה לחלוטין.

ראשית כל, איתור תשתיות מתמקד בצנרות שטמונות מטרים רבים במעמקי האדמה. כדי שנאתר את מקורות הדליפה הרי שיהיה עלינו להשתמש במכשיר אקוסטי  הממפה את התשתית באמצעות אותות אקוסטיים המשודרים אל עבר האדמה. לאחר שנמפה את התשתית, ניעזר במכשיר לגילוי נזילות מים באמצעות גז. נזרים אל הצנרת גז שאיננו דליק או רעיל, ובאמצעות חיישנים רגישים, נבין את מקור הדליפה.

לאחר מכן, נשנע את הציוד ההנדסי הכבד הנדרש, והצוות המקצועי יפעל לחשיפת האזור הנדרש, הוצאת התשתית הלקויה והחלפתה בתשתית חדשה.

התייעצו עיתנו

בחיפושכם אחר שירותי איתור נזילות באור יהודה והסביבה, אנו בחברת ישראל ידין נשמח לעמוד לשירותכם.

השאירו לנו פניה באתר או צרו עמנו קשר טלפוני.

שיתופי פעולה

לקבלת פרטים אודות איתור נזילות באור יהודה: 0527388670 או השאירו פניה באתר.

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן