ישראל ידין אינסטלציה

איתור נזילות מים בהרצליה

מאתר נזילות מים בהרצליה

ישראל ידין קבלן אינסטלציה רשום: מס ' 32008

איתור נזילות מים בהרצליה - שירות ללא נזקים משניים מיותרים!

נזילת מים בצנרת הביתית יכולה לתפוס אותנו לא מוכנים ולהוציא אותנו לחלוטין מן השגרה. בזכות הטכנולוגיה המתקדמת של ימינו המאפשרת לאתר את מקור התקלה באופן מידי, הרי שבאפשרותנו לתקן את התקלה בתוך יום אחד.

איתור נזילות מים בצנרת הביתית מתבצע באמצעות מצלמה טרמית מבוססת אינפרא אדום ובאמצעות מכשיר להזרמת גז שאיננו דליק או רעיל אל הצנרת. באמצעים אלו אנו מאתרים את מקור התקלה באופן מידי ובכך גם יכולים לבצע תיקון כירורגי שאיננו כרוך בנזקים משניים מיותרים.

לחברת ישראל ידין ניסיון של למעלה מ-40 שנים במתן פתרונות אינסטלציה מתקדמים. כחלק משירותינו, לרשותנו כיום הידע, ההון האנושי האיכותי והטכנולוגיה הנדרשת כדי להבטיח עבורכם שירות מקצועי ויעיל, וחזרה זריזה ומהירה אל השגרה.

האם יש לי נזילה בבית? כיצד אוכל לדעת זאת לבדי?

איתור נזילות מים ממוקד הוא דבר שיכול להתבצע אך ורק על-ידי אנשי מקצוע. עם זאת, ישנם מספר רמזים אשר יכולים להעיד על קיומה של נזילת מים בצנרת הביתית באופן כללי, ושתוכלו לבצע אותה לבדכם.

רטיבות על הקירהאם הקיר שלכם רטוב ולח? מספיק שתמששו אותו, גם אם אינכם בטוחים, כדי שתוכלו לבחון את ההבדלים שבין אזור אחד של הקיר לבין אזור אחר ויבש.
במקרים של נזילות תכופות יותר, הרי שגם תראו בועות מתחת לצבע הקיר. אלו הם כמובן מקרים שלא מותירים מקום לספק.
לחץ מים נמוךלחץ מים נמוך יכול גם לנבוע מבעיה בקו המים החמים ובדוד המים. עם זאת, זהו גם סימן שיכול להעיד על דליפה בצנרת המים אשר לא מאפשרת למים להגיע אל יעדם.
חשבון מים מנופחצריכת המים שלכם לא השתנתה לאורך הזמן אך חשבון המים עלה באופן שאיננו משקף את המציאות? במקרים רבים הדבר יכול להעיד על קיומה של נזילת מים סמויה.
מים עכוריםהחור שבצנרת המים יכול להוביל ללכלוכים שונים במים, דבר שיתבטא במים עכורים וצהובים לעתים.

איתור נזילות עושים עם אנשי מקצוע

טכנולוגיה מתקדמת

חברת ישראל ידין מקפידה בכל עת להתעדכן בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום איתור הנזילות. לרשותנו הציוד העדכני בתחום המאפשר לנו לספק שירות מידי ויעיל.

הון אנושי

לרשותנו אנשי צוות מקצועיים ומיומנים. אנו מביאים עמנו ניסיון רב שנים ותודעת שירות גבוהה. אנו נטפל בבעיה באופן מידי ונאפשר לכם לשוב אל השגרה בהקדם האפשרי.

40 שנות פעילות ושירות

חברת ישראל ידין פעילה למעלה מ-40 שנים. לאורך השנים גיבשנו תודעת שירות גבוהה ואיכותית המתבססת על שקיפות מלאה, מחירים הוגנים ומתן הסברים על התהליך שאנו מבצעים.

למידע נוסף אודות איתור נזילות בהרצליה

לוגו קטן ישראל ידין

טיפול הבעיה בהקדם - כלל ברזל

מתלבטים אם להזמין איש מקצוע לאיתור נזילות בהרצליה או שמא להמתין? במקרים רבים בהם נזילת המים היא איטית והדרגתית, הרי שרבים נוטים לדחות את הקץ.

אנו ממליצים שלא לעשות זאת, כיוון שהדבר עלול לגרום להיחלשות הקירות ולנזקים משניים אדירים שאט אט יהפכו להוצאה בפני עצמם.

נוסף על כך, חשוב לציין כי קיומה של נזילת מים יכול לגרום להתהוותו של עובש שחור המסכן את בריאותם של הנוכחים בבית. במיוחד אם ישנם אנשים מבוגרים או ילדים, אנשים עם בעיות נשימה, הרי שהדבר מסכן אותם באופן ניכר. טפלו בבעיה בהקדם האפשרי למען בריאותכם.

שירות מקצועי ובזמינות גבוהה

חברת ישראל ידין מספקת שירותי איתור נזילות מים עם זמינות גבוהה 24 שעות ביממה.

חשוב לציין כי איתור נזילות מים הוא דבר שיכול להתבצע בכל שעות היממה, אך תיקון הנזילה עצמה כרוכה ברעש רב ואיננה ניתנת לביצוע אלא בשעות הניתנות על-פי חוק.

בהזמינכם איש מקצוע, נקפיד להגיע אליכם השקם בבוקר וזאת כדי להבטיח את חזרתכם אל השגרה בהקדם האפשרי.

איתור תשתיות מים וביוב בהרצליה

חברת ישראל ידין מספקת פתרונות אינסטלציה מתקדמים לרבות איתור תשתיות מים.

תשתיות המים טמונות במעמקי האדמה, דבר אשר איננו מאפשר לנו לאתר אותן באמצעים הנהוגים לאיתור נזילות מים בדירה.

אנו עושים שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים לרבות מכשור לשידור אותות אקוסטיים הממפים את תשתיות המים וציוד להזרמת גז שאיננו רעיל או דליק אל תוך התשתית לצורך איתור מקור הדליפה.

לרשותנו ציוד הנדסי כבד לחשיפת הצנרת התקולה, ומערך לוגיסטי מתקדם המאפשר לנו לשנע את הציוד לכל מקום אליו אנו נדרשים.

התייעצו איתנו

בכל שאלה והתייעצות בנושא איתור נזילות מים הרצליה והסביבה אנו נשמח לעמוד לשירותכם.

צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה באתר.

שיתופי פעולה

לקבלת פרטים אודות איתור נזילות באור יהודה: 0527388670 או השאירו פניה באתר.

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן