איך תבחרו נכון ארון שירות למרכזיית מים?

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

מרכזיית המים קריטית לתפקוד התקין של אספקת המים למבנה. המרכזייה שומרת על כך שיישמר לחץ המים הדרוש ושכל הנקודות מחוברות בדרך נכונה. היא למעשה המקום אליה מתחבר הצינור שמספק מים ומאפשרת הפרדה בין הנקודות השונות כמו ברזי האמבטיה לעומת השירותים.

במידה ומתעוררת בעיה ניתן לגשת למרכזיית המים ולבחון באיזה נקודה קיימת הבעיה. ארון המים מהווה פתרון בטיחותי שומר על אטימות כאשר כיום קיימים מארזים איכותיים המשמשים כארון שירות למרכזיית המים המסוגלים לעמוד גם בלחצים גבוהים ונבנים ומותקנים על פי תקני הבטיחות המחמירים ביותר.

הארון מסתיר בתוכו את כל מה שיש לאחסן כמו צנרת, ברזים ואמצעי חיווט והוא מתאים למבנים פרטיים וגם למבני ציבור ומבנים מסחריים.

מתכת – הבחירה הנבונה לארון שירות

קיימים ארונות שירות ממגוון חומרים כמו עץ ופלסטיק הנדסי, אך לאלה יתכנו רגישויות בכל הנוגע למגע עם הסביבה ועמידה בלחץ גבוה או עמידות נמוכה. ייצור ארון שירות למרכזיית מים עשוי מתכת נחשב לבחירה המועדפת בעיני רבים בשל המאפיינים והתכונות החיוביות שיש למתכת. ראשית, מדובר בחומר בעל עמידות יוצאת מן הכלל בטמפרטורות קיצון הן חום והן קור כמו גם בפני רוח, לחות מוגברת ואפילו רטיבות וקרני UV של השמש כך שאם הארון ממוקם באתר חשוף הוא לא ייפגע. שנית, המתכת חזקה מאוד ויכולה לשאת משקל כבד ותכולה משמעותית כך שהיא מתאימה מאוד למרכזיית מים. בנוסף, החומר מעניק הגנה מצוינת בפני תדר אלקטרומגנטי ומתמודד מצוין עם הפרעות בתדרי רדיו. אלומיניום למשל גם עמיד בפני קורוזיה וחלול משקל בהשוואה לפלדה וגם קל לצביעה, אינו מתנפח ואינו מתעוות ואפילו ניתן למחזור כך שאפשר ליהנות גם מהאספקט של ידידותיות לסביבה.
המתכת מומלצת במיוחד לאזורים עם רמות זיהום ורעש גבוהות כי היא חוסמת הפרעות ומספקת הגנה.
המתכת עצמה גם גמישה מבחינת עיצובה לפי המראה האסתטי המבוקש להשתלבות בכל חלל לפי הקו העיצובי. האסתטיקה היום לא פחות חשובה מהפונקציונאליות כאשר דיירים וגם בעלי משרדים מעוניינים שכל פרט ישתלב מהבחינה העיצובית במראה הכולל ועם המתכת אפשר להשיג ארון קומפקטי בעל קווים ישרים וצביון נקי שישמור על קלילות ואווריריות במרחב.

בתכנון וייצור ארונות חשוב מאוד לשים דגש על איכות החומר וגם בתכנון המוצר בהתאם לצרכים ולגודל המבוקש במידות המותאמות מראש. כמו גם על דלת גישה נוחה והתאמה לתשתית, למשל, האם הארון יותקן בקירות גבס או בלוקים.

תכנון חכם וייצור איכותי

בתכנון ובחירת הארון חשוב לבדוק לכמה נקודות מיועד הארון ומכאן הגדלים השונים של ארון שירות למרכזיית מים וכן יש להתחשב גם באופן ההתקנה האם על רצפת בטון או על הקיר, בחוץ או בפנים. בכל מקרה, יש לבדו את גובה המילוי ואת סוג הפריסה. כמובן שיש הבדל התקנת ארון לאחר סיום תהליך הבנייה או בהתקנתו עם גמר העבודה מבחינת הרכבת המכסה עד שיושלם תהליך הבנייה והארון יהפוך לחלק בלתי נפרד מהחלל. אפשר לצבוע או לבחור מראש ארון בגוון המבוקש בין אם מדובר בצבע מאט או מבריק.
היום בעיקר בבניינים משותפים נהוג להטמיע את המערכת במקום מסתור כמו מסתור הכביסה ובכל מקרה, חשוב להזמין חברה מנוסה המתמחה בהתקנה שתחליט מהו המקום האידיאלי להתקנת המערכת וכמובן ביצירת גישה מאובטחת. שמצד אחד, המקום ישמור על בידוד וסטריליזציה ומצד שני במידה ויש בעיה כמו פיצוץ בצנרת ויש צורך לגשת למרכזיה תתאפשר גישה מבוקרת ומפוקחת למקום ולטיפול בצינורות.

על ארון שירות לא מתפשרים. פנו למומחים לבניית ארון מתכת איכותי ועמיד בתקנים המחמירים ביותר.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן