איתור דלף מים בתשתית

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

איתור דליפת מים בתשתית

ברוכים הבאים לחברת ישראל ידין המספקת שירותי קבלנות אינסטלציה במגוון רחב של פרויקטים החל מבתים פרטיים ודירות ועד למבנים ושטחים ציבוריים.

לרשותנו הידע, ההון האנושי והציוד הטכנולוגי הנדרש לעבודות חירום תשתיות המצריכות היענות מידית והגעה ללא דיחוי למקום האירוע.

חושדים כי ישנה דליפת מים בתשתית? שירות איתור תשתיות כבר בדרך אליכם + תיקון במקום.

איתור דלף מים בתשתית: איך מתחילים?

האתגר הוא עצום ורב, ולכן חשוב להסתמך אך ורק על חברה מקצועית ומנוסה. נסו לדמיין את התרחיש הבא: בניגוד לדליפה שקל לזהות בקיר לח של מבנה מגורים, הרי שכאן מדובר בתשתיות המונחות במעמקי האדמה.

למעט מקרים חריגים מאוד, הרי שאין כל פרט שיכול להסגיר לנו את מקור התקלה. חישוף תשתיות שאיננו ממוקד, ייצור נזקים משניים שיגדילו את עלויות התיקון.

על כן, חברה המתמחה באיתור דליפת מים בתשתית, חייבת להשתמש בציוד טכנולוגי מתקדם אשר ימקד אותה בדיוק במקור התקלה אשר על תוואי הצנרת.

כיצד הציוד הטכנולוגי מאתגר דליפת מים בתשתית?

בעבור איתור דליפת מים בתשתית, אנו חייבים להשתמש בציוד טכנולוגי המסוגל למפות את התשתית בתחילה, ולאחר מכן להציע על מקור התקלה דרך אמצעי גישוש מתקדמים.

בין היתר נעשה שימוש במכשור הדומה לפעולתו של הרדאר. המכשיר שולח אותות למעמקי האדמה, והאותות החוזרים אלינו מסייעים לנו למפות את התשתית ולאתר מהיכן מגיעים אותות שונים אשר מצביעים על פגיעה בתשתית.

דרך נוספת לאיתור דלף מים בתשתית היא עם הזרמת גז שאיננו רעיל או דליק אל התשתית. בעזרתו ניתן לאתר את המקור שממנו דולף הגז, קרי האזור שממנו גם מתרחשת דליפת המים.

כיצד נדע שיש לנו דליפה בתשתית?

חשד לדליפה של מים בתשתית עלול להתעורר קודם כל כאשר אנו שמים לב למדדים שמצביעים על שימוש חורג במים, ומבלי שהתרחש כל אירוע אשר מצדיק את אופן ההתנהגות הזה.

במרבית המקרים, החשד לדליפה כבר מתעורר אצל התאגידים האחראיים על הזרמת המים לתושבים ולמבנים הציבוריים. ועם זאת, לעתים הנורות האדומות עלולות להתעורר רק בשלבים מאוחרים יותר על-ידי דיירים המלינים על תשלום מים גבוה מן הרגיל.

במקרים חריגים, הרי שישנו צורך מהותי בהחלפת קו מים ראשי כיוון שזה התפוצץ לחלוטין ועתה אין כל זרימת מים לאזור כולו.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ מידי

חברת ישראל ידין מביאה עמה 40 שנות ניסיון בתשתיות ופרויקטים מורכבים לקבלנות אינסטלציה.

לרשותנו הון אנושי איכותי, ציוד טכנולוגי מתקדם ויכולת תגובה מהירה לכל אירוע המצריך התערבות מקצועית וביצוע עבודות תחזוקה והחלפה.

אנו דוגלים בשקיפות מלאה בתהליך, אמינות ללא רבב ומתן מחירים הוגנים המשקפים במדויק את מורכבות הפרויקט המדובר.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

דילוג לתוכן