איתור נזילות מוקדם ימנע נזק משמעותי

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

איתור נזילות מוקדם ימנע נזק משמעותי

בעיות בצנרת מתרחשות במוקדם או במאוחר, במבנים חדשים וישנים כאחד. כאשר מתעלמים מבעיות מהסוג הזה, הן רק מחמירות עם הזמן ועלולות לגרום לנזקים יקרים מאוד. איתור נזילות מוקדם ימנע נזק משמעותי ויחסוך לכם זמן רב וגם לא מעט כסף. כאן נגלה על החשיבות של איתור נזילות מוקדם, וכיצד מתבצע איתור שכזה.

למה איתור נזילות מוקדם ימנע נזק משמעותי?

מניעת נזק מבני ורכוש

נזילות מים שלא מזוהות בזמן עלולות להוביל לפגיעה חמורה בבסיס המבנה, להגגיל את רמות הלחות בתוך המבנה ולהביא לשגשוג של עובש. טיפול בבעיות אלו עשוי להיות יקר ביותר. איתור נזילות מים יכול להפחית באופן משמעותי את הסיכון לבעיות כאלו, ובכך להגן על הנכס ולחסוך בעלויות תיקון פוטנציאליות.

מניעת בעיות בריאות

שגשוג של עובש וטחב מזיקים לא רק למבנה, אלא גם לבריאות של אלו הנמצאים במבנה הניזוק. שאיבה של עובש ומזיקים מיקרוסקופיים אחרים מחמירה בעיות נשימה אצל אנשים עם בעיות רקע, ועשויה לגרום לאלרגיות ובעיות נוספות אצל אלו הנמצאים במבנה עם נזילה. לכן, יש לבצע איתור נזילות מוקדם כדי להקדים תרופה למכה.

מניעת נזקים לדירות שכנות

אם אתם מתגוררים בבניין מגורים משותף, נזילות עשויות לגרום לבעיות אצלכם וגם אצל השכנים שלכם. נזילה אצל השכנים מעליכם עלולה לגרום לנזק אצלכם, ונזילה בצנרת אצלכם עשויה לגרום לבעיות אצל השכנים תחתיכם. לכן, חשוב לאתר נזילות כמה שיותר מוקדם כדי למנוע כמה שיותר נזק.

מניעת נזקי רכוש

רהיטים ופריטים נוספים בבית שנחשפים ללחות באופן ממושך ניזוקים במהלך הזמן. הנזקים האלו נגרמים לא רק על ידי הצפות, אלא גם על ידי לחות מוגברת, שנוצרת בעקבות נזילות. מלבד הנזקים הישירים לצנרת, נזילות בצנרת גורמות גם לנזקי רכוש עקיפים שעלולים להיות יקרים במיוחד. ניתן למנוע זאת בקלות באמצעות איתור נזילות מקצועי עם הציוד הנדרש.

מניעת נזקים חשמליים

מים שחודרים לרצפה ולתקרה עלולים לבוא במגע עם רכיבים חשמליים. החדירה הזו חושפת את אלו ששוכנים במבנה לסכנת התחשמלות. אם ישנה נזילה בבית עסק, נזקי חשמל כתוצאה מחדירת מים יגרמו גם לנזקים למסדי נתונים וציוד משרדי חשמלי, כך שיש למנוע את המצב עם איתור נזילות מדויק.

כיצד ניתן לאתר נזילות באופן מקצועי?

איתור נזילות מוקדם ימנע נזק משמעותי, ולכן חשוב לא להתעלם מסימנים שמעידים על נזילה: רטיבות באריחים, רטיבות בקירות, לחץ מים נמוך, לחות מוגברת, ועוד. בחברת ישראל ידין קבלן אינסטלציה, שמספקת שירותי אינסטלציה מתקדמים מזה 40 שנה, זמין לכם שירות איתור נזילות מקצועי ומהיר.

באמצעות שימוש באמצעי איתור מתקדמים, לרבות מצלמות תרמיות, אנחנו יודעים לזהות בדיוק את מקור הנזילה במבנים פרטיים, משותפים ועסקיים. אם אתם חושדים שיש נזילה בביתכם או בכל מקום אחר, פנו אלינו. הצוות המקצועי שלנו יבצע איתור מדויק של מקור הנזילה, מה שיאפשר לנו לבצע תיקון ממוקד עם הרס מינימלי של ריצוף וקירות. אנחנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת, עם הציוד המתקדם ביותר ושירות מקצועי ללא פשרות עבור כל צורכי האינסטלציה שלכם.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן