ישראל ידין אינסטלציה

איתור תשתיות בבת ים

שירות איתור ומיפוי תשתיות בבת ים – 24/7

קבלן רשום מס ' 32008

שירות ייחודי לאיתור תשתית לקויה וטיפולה במקום

תשתית המים והביוב התפוצצה? מלבד העובדה שמדובר בפוטנציאל של נזק לרכוש, הרי שאי תפקודה של תשתית מים יכולה להביא להשבתה של אזורים נרחבים. לכן, חשוב לקרוא לאנשי מקצוע מיומנים שיבצעו שירות לאיתור התשתית הלקויה, ולטיפול ממוקד בה.

חברת ישראל ידין מספקת שירותי קבלנות אינסטלציה למעלה מ-40 שנים, ופועלת כיום בשיתוף פעולה עם חברת פא"י פרץ מים בע"מ, המפעילה צוות מיומן לאיתור תשתיות.

מצד אחד, יש לכם את המענה המדויק לאיתור התשתית הלקויה בתוך זמן קצר ובאופן ממוקד, ומן הצד השני, צוות של אנשי מקצוע שכבר אמון ומטפל בבעיית התשתית ומחליף אותה בתשתית חדשה.

טיפול חירום מהיר המתאפשר הן בעתות שגרה, והן 24 שעות ביממה.

איתור נזילות

זמינים בכל עת

  • חברתנו מספקת שירותים מקצועיים לאיתור תשתיות בבת ים, תוך הקפדה על זמינות מירבית לכל אורך שעות היממה.
  • אנו מצוידים בכל הציוד המקצועי הנדרש, דבר המאפשר לנו לתת מענה מהיר לכל קריאה. חברתנו פועלת בשיתוף פעולה מלא ובסנכרון מושלם יחד עם פאי"י פרץ בע"מ וכך מאפשרת עבורכם את מינימום זמן ההמתנה עד לפתרון המלא.
  • אנו מצוידים במכשור המקצועי והטכנולוגי המתקדם ביותר, ומקפידים להתעדכן בכל עת באפשרויות הטכנולוגיות העומדות לרשותנו לצורך מתן שירות ללא פשרות.
איתור נזילות מים ומיפוי תשתיות

כיצד עושים זאת?

  • תשתיות מים וביוב וכל שכן תשתית מרכזית, טמונות מטרים רבים במעמקי האדמה. בפועל נוצר התרחיש המאתגר בו עלינו לספק תיקון לתקלה שאיננה נגלית על פני השטח. למעשה, אין כל רמז שיכול לספר לנו על מה שמתחולל מתחת לרגלנו.
  • בעזרת מכשור מתקדם, אנו מעניקים שירותי איתור תשתיות בבת ים, ועושים שימוש בין היתר ב:
    מכשור אקוסטי השולח אותות קוליים אל האדמה. בדומה לפעולתו של המכ"מ, אנו יכולים לאתר ולהבין את תוואי התשתיות כמו גם לאתר את האזורים הלקויים בהם ישנה דליפה.
    נוסף לכך, אנו עושים שימוש בהזרמת גז לא דליק ושאיננו רעיל אל התשתיות, ובכך מאתרים את המוקדים שבהם מתרחשת הדליפה.
איתור נזילות מים ומיפוי תשתיות

הגעה מידית לשטח

  • חברת ישראל ידין מיומנת במתן שירותי חירום, ועל כן מגיעה באופן מידי ככל הניתן אל השטח. אנו מצטיינים במתן שירות מהיר ויסודי, תוך שינוע מידי של ציוד הנדסי כבד וכן חלקי החילוף הנדרשים.
  • הצוותים המקצועיים שלנו עוברים השתלמויות בכל עת, וזאת כדי להבטיח עבורכם את המענה המהיר והמקצועי ביותר. אנו מקפידים לעדכן את הצוותים שלנו בשימוש ותפעול של הציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר, וזאת לשביעות רצון לקוחותינו.

למידע אודות מיפוי תשתיות בבת ים

לוגו קטן ישראל ידין

מזעור הנזקים המשניים

לאיתור ומיפוי תשתיות מתלוה גם פעולה לא רצויה של נזקים משניים שונים. לעתים מדובר בנזקים שלא ניתן למנוע שכן אין דרך עדינה להגיע אל התשתית שטמונה במעמקי האדמה. 

ומה כן ניתן למנוע? חפירות באזורים שאינם רצויים וכן טיפול כירורגי ככל הניתן לצורך פתרון התקלה.

כל זה מתאפשר לנו בזכות עבודת הצוות והמיומנות הגבוהה שלנו המאפשרים לנו לבצע עבודה קפדנית, יסודית ותוך התחשבות בסביבה ובלקוח. שמחים להעניק שירות אמין ובשקיפות מלאה.

גם בשעות הליל

לצערנו הרב, התשתיות לא מקשיבות לנו ולא פועלות על פי הנוחיות שלנו. התשתית התפוצצה לכם באמצע הלילה והכל מושבת? מצויים במצב חירום? הצוות של ישראל ידין שירותי קבלנות ואינסטלציה מספק איתור תשתיות בבת ים בכל שעות היממה.

שיתופי פעולה

לקבלת פרטים אודות איתור תשתיות בבת ים חייגו: 0527388670 או השאירו פניה באתר.

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן