ישראל ידין אינסטלציה

איתור תשתיות בנס ציונה

שירות איתור ומיפוי תשתיות בנס ציונה – 24/7

קבלן רשום מס ' 32008

איתור תשתיות וטיפול במקום - שירות ייחודי!

ברוכים הבאים לחברת ישראל ידין. חברתנו מעניקה שירותי קבלנות אינסטלציה למעלה מ-40 שנים.

אנו שמחים להציע לקהל לקוחותינו שירות ייחודי ומידי: התשתית התפוצצה? ישנה דליפה? לא עוד להזמין שירות מאתר תשתיות ולאחר מכן להמתין שעות מרובות עד להגעת אנשי הצוות לטיפול בהחלפת התשתית ותיקונה.

באמצעות שיתוף פעולה פורה בין חברת ישראל ידין לחברת חברת פא"י פרץ מים בע"מ, אנו מספקים שירותי איתור תשתיות בנס ציונה ומיד לאחריהם מגיעים אנשי הצוות של חברתנו לצורך טיפול מהיר ויסודי בתקלה.

לרשותנו אנשי צוות הזמינים בעתות חירום ובכל שעות היממה, מחסנים לוגיסטיים לשינוע חלקי חילוף ומערך מתקדם לשינוע ציוד הנדסי כבד.

איתור נזילות

זמינות מידית

  • חברתנו ערוכה לעתות חירום, ומספקת שירותי איתור תשתיות בנס ציונה מעכשיו לעכשיו. פגשתם בתקלה? יש דליפה? הזרמת המים או הביוב מושבתת לחלוטין או מציפה וגורמת לנזקים? צרו עמנו קשר מידי, ואנו נגיע אל המקום.
  • אנו פועלים בסנכרון מלא עם חברת איתור תשתיות מקצועית, ומגיעים הישר אל המוקד תוך הכנת הציוד הנדרש לטיפול בתקלה לרבות הכנת הציוד ההנדסי, חלקי החילוף והזנקת הצוותים המקצועיים שלנו.
  • חברתנו מצוידת במכשור הטכנולוגי המתקדם ביותר בישראל, ואנו עושים מאמצים כבירים כדי להמשיך ולהתעדכן בכל עת. כל זאת למען מתן השירות האיכותי ביותר.
איתור נזילות מים ומיפוי תשתיות

איך זה נראה בפועל?

  • איתורן של התשתיות הוא איננו עניין של מה בכך. מדובר בצנרת מאוד מאוד גדולה, שטמונה עמוק בתוך האדמה. למעשה מדובר בצנרת אנטנסיבית מאוד שאיננו יכולים לדעת על קיומה או הימצאותה מתחת לרגלינו.
    כך נוצר מצב שיש תקלה שצריך לטפלה במהירות, ועלינו לגשש היכן היא נמצאת.
  • אין  צורך לגשש באמת, וישנן אפשרויות טכנולוגיות מתקדמות שמאפשרות לנו להבין בדיוק מה תוואי הצנרת והיכן התקלה ממוקמת.
  • דוגמאות לטכניקות נפוצות: הזרמת גז שאיננו דליק או רעיל אל הצנרת ומציאת הדליפה. וכן שליחת אותות אקוסטיים עם מכשור מתקדם הדומה מאוד למכ"מ.
איתור נזילות מים ומיפוי תשתיות

בזכות המקצועיות

  • חברת ישראל ידין מקפידה על השתלמויות קבועות של הצוותים המקצועיים, כל זאת כדי להבטיח את התפקוד המלא והחיוני ביותר בשטח.
  • אנו שמחים להציע ללקוחותינו שירות ללא פשרות צוות מקצועי ומסור, אמינות  ושקיפות מלאה בכל התהליך.
  • אמנם החוויה של התפוצצות התשתית היא איננה נעימה בלשון המעטה, אך אנו נעשה את המיטב כדי להוציא אתכם מן התרחיש הזה בטעם טוב ובחיוך גדול.
  • נפעל למזעור הנזקים המשניים ולמינימום הוצאות בעבור החלפת התשתית.

למידע אודות מיפוי תשתיות בנס ציונה

לוגו קטן ישראל ידין

מזעור הנזקים המשניים

איתור ומיפוי תשתיות הוא איננו עניין של מה בכך, ולעתים קרובות מתלווה לכל פעולת התיקון גם עבודת תשתיתית מאוד נרחבת שגורמת לנזקים נוספים.

לא כל הנזקים הללו הכרחיים, והם נובעים לעתים משיטות עבודה לא נכונות, או פשוט כי ישנם נותני שירות שלא מנסים להיזהר על הסביבה שלהם. בחברת ישראל ידין אנו נספק לכם שירות תוך שימת לב ורגישות לסביבה.

מה שלא צריך להרוס או לסדוק, לא יקרה. אנחנו עושים עבודה נקייה (בגבולות האפשרי כמובן), ומבצעים פעולה כירורגית מאוד שמטרתה להגיע אך ורק לאזור המדובר.

גם בשעות הליל

אנחנו פעילים בשעות לא שעות ועושים זאת למען שביעות רצון לקוחותינו.

התשתית שלכם בחרה להטריד את מנוחתכם דווקא באמצע שעות הלילה? אל תהססו ליצור עמנו קשר.

שיתופי פעולה

לקבלת פרטים אודות איתור תשתיות בנס ציונה חייגו: 0527388670 או השאירו פניה באתר.

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן