כיצד מאתרים נזילה עם גז?

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

גילוי נזילה בתשתית באמצעותה זרמת גז

ברוכים הבאים לחברת ישראל ידין המספקת שירותי קבלנות אינסטלציה מתקדמים.

קבלן אינסטלציה רשום, יכול לספק שירותים עבור פרויקטים מורכבים של הנחת תשתיות, וכן גילוי תשתיות תקולות לצורך ביצוע פעולת תיקון נקודתית תשתיתית.

לא אחת אנחנו נשאלים לגבי השיטות שמאפשרות לנו להבין את מוקד התקלה, ומשם לספק שירות תוך מזעור הנזקים המשניים וצמצום ההוצאות.

במאמר הבא, בחרנו להתייחס לנושא גילוי נזילה בתשתית באמצעות הזרמת גז.

גישוש במעמקי האדמה

דמיינו לרגע את התרחיש הבא: אנחנו מקבלים שיחה מלקוח שמבקש מאתנו להגיע בדחיפות לאור פיצוץ בצנרת של תשתית הטמונה מטרים רבים במעמקי האדמה. 

מעל פני השטח לא ניתן לראות דבר, וחפירה לצורך חישוף התשתית יכולה לגרור ניתוץ של מדרכות וכבישים, וכן שבירת רצפות. אם ננסה לנחש היכן הפיצוץ נגרם, הרי שברור לכול שאנו נותיר אחרינו שובל של הרס רב, הרס שיצריך הוצאת כספית הרבה מעבר לתשלום עבורנו.

על-כן, אחד מן האמצעים בהם אנו משתמשים לצורך איתור ומיפוי תשתיות הוא הזרמת גז הישר אל תוך התשתית עצמה.

אודות הגז

אל חשש מפני אפשרות לדלקה או סיכון הנוכחים באזור, מדובר בגז שאיננו דליק ואיננו רעיל כלל וכלל. הוא מאפשר לנו להשתמש בו בחופשיות ולבצע פעולת איתור ממוקדת וללא כל נזק משני.

הגז אשר מוחדר לצנרת מורכב ב-95 אחוזים של חנקן ו-5 אחוזים של מים. כאשר הגז זורם לכל אורכה של הצנרת והתשתית התת-קרקעית, אנו מפעילים במקביל מכשור מתקדם ובו חיישנים המאפשרים לנו לאתר שוני הקיים בריכוזי הגז. כאשר נראה שישנו ריכוז גז נמוך יותר, הרי שהדבר מעיד על כך שקיימת דליפה באזור המדובר.

כך, מבלי שנאלץ לשבור את הרצפות, להשבית לחלוטין את פעילותו של כביש או להוציא מכלל פעילות אזור שלם במרכז מסחרי או אזור ציבורי – אנו יכולים לבצע פעולה ממוקדת הרבה יותר ונטולת כל נזק משני.

האם זו פעולה שמבוצעת גם על-ידי אינסטלטור רגיל?

חד משמעית לא. מדובר בפעולה שלעתים אף איננה מבוצעת על-ידי קבלן אינסטלציה.

כדי לאפשר שירות מקצועי והרמטי ככל הניתן, חברתנו פועלת בשיתוף עם חברה מקבילה המספקת את שירות איתור התשתיות ואיתור הנזילה. מיד עם איתור הנזילה, לנו יש את היכולת לספק שינוע מהיר של ציוד וכן של עובדים וצוותים מקצועיים אשר יטפלו בתקלה באופן מידי וללא דיחוי.

בוחרים באיכות, בוחרים בחברת ישראל ידין

חברת ישראל ידין פועלת בתחומה מזה ארבעים שנים, ושמה דגש ניכר על תודעת שירות גבוהה, שקיפות לכל אורך התהליך, ביצוע עבודה ממוקדת ותוך צמצום ניכר של הוצאות הלקוח.

אנו שמחים להציע לכם את שירותנו, המבוצעים על-ידי קבלן אינסטלציה רשום בלבד. כל עבודה מקצועית חייבת להתבצע על-פי החוק ובהתאם לדרוש ע"פ התקנות.

נשמח לספק גם לכם שירות מקצועי ואדיב. למידע נוסף השאירו לנו פניה באתר או צרו עמנו קשר טלפוני.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

דילוג לתוכן