פתרונות עיבוד שבבי לתחום האינסטלציה

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

עיבוד שבבי לענף האינסטלציה

בתשתיות אינסטלציה כיום, גם ביתיות, גם מוסדיות וגם תעשייתיות, יש הרבה יותר אפשרויות של חומרי גלם וחלקים, עם דגש רב יותר על איכות, אמינות, התאמה אישית ליישומים הרלוונטיים ושרידות מעולה לאורך שנים וגם בתנאי העבודה הקשוחים ביותר. כך, לצד חלקי אינסטלציה כלליים וגנריים, מאוד מקובל היום להשתמש בפתרונות עיבוד שבבי לייצור חלקים מותאמים אישית ומיוחדים למערכות ספציפיות ויישומים שונים. עיבוד שבבי, בדגש על עבודה עם מכונות CNC משוכללות ומדויקות במיוחד, מאפשר לנו ליצור למעשה כל חלק או רכיב שאני צריכים כדי לספק ללקוחותינו מערכות אינסטלציה ברמה הגבוהה ביותר וללא פשרות באיכות ועמידות.

במהותו, עיבוד שבבי הוא השם הכולל לתחום תעשייתי רחב ומרתק, אשר בו לוקחים חומר גלם – למשל פליז או PVC – ומסירים ממנו שכבות בדיוק אופטימאלי ובמהירות, לפי תכנון ממוחשב מקדים. כך מתקבלים חלקים ורכיבים שונים, מיוצרים בדיוק לפי הזמנה ובדרך כלל מחתיכה אחת של חומר גלם. עיבוד שבבי כולל תהליכים כגון חריטה, כרסום, חיתוך, השחזה, קידוח וכיוצא באלו – כך שאנחנו יכולים הלכה למעשה לייצר כל חלק שצריך למערכת אינסטלציה מסוימת, עם מאפיינים ייחודיים ומבנה סופר מדויק לצרכים ולתכנון הכולל של המערכת.

אילו פתרונות אינסטלציה ניתן לייצר בטכניקות עיבוד שבבי?

חלקי אינסטלציה ותשתיות מים (כמו גם נוזלים אחרים, ביתיים או תעשייתיים) מיוצרים על ידי טכניקות CNC עם מגוון רחב מאוד של חלקים ויישומים, גם עבור מערכות ביתיות פשוטות וקטנות יותר ובהחלט עבור מערכות מוסדיות או תעשייתיות גדולות ומורכבות. לפניכם כמה דוגמאות לפתרונות אינסטלציה שניתן לייצר באמצעות מכונות עיבוד שבבי ועבודה עם חומרי הגלם המתאימים:

מגוון חלקי פליז ליישומי אינסטלציה – זוויות, מסעפים, פקקים, בושינגים, מעבירים בקטרי צנתר שונים, ניפלים, רוכבים, מקשרים וכן הלאה. כולל כמובן ביצוע שלב ההברזה באמצעות כלי עיבוד שבבי מדויקים ומתקדמים.

מגוון חלקי פליז ליישומי אינסטלציה – זוויות, מסעפים, פקקים, בושינגים, מעבירים בקטרי צנתר שונים, ניפלים, רוכבים, מקשרים וכן הלאה. כולל כמובן ביצוע שלב ההברזה באמצעות כלי עיבוד שבבי מדויקים ומתקדמים.

ברזים – ברזי פליז ושאר ברזים כדוריים, אלכסוניים עמידים ואמינים מאוד, המיוצרים מחתיכת חומר גלם אחת ועם הברזות ברמת דיוק מעולה. בכל הקטרים והגדלים הרלוונטיים.

אביזרי צנרת ואינסטלציה מגולוונים, במידות מגוונות ומדויקות ועם הברגות והברזות סופר איכותיות ועמידות.

ייצור מדויק ומותאם אישית של רכיבים וחלקים לצנרת רב שכבתית מתכתית. 

עיבוד שבבי לייצור רכיבים ופתרונות אינסטלציה מבוססי PVC או חומרים פלסטיים מתקדמים אחרים – באמצעות מיכון עיבוד שבבי ו-CNC לפלסטיקה. 

רכיבים וחלקים מיוחדים ובייצור ייעודי וייחודי למערכת האינסטלציה הרלוונטית וליישום המדויק שעבורו הצנרת והמערכת מיועד, מרמה של ייצור אב טיפוס לחלק מסוים או ייצור בעיבוד שבבי של חלק צנרת מיוחד וחד פעמי ועד ייצור סדרתי של רכיבים מיוחדים למערכת מורכבת. 

יתרונות של ייצור חלקי אינסטלציה בעיבוד שבבי

פתרונות עיבוד שבבי במקרים רבים מספקים מענה מושלם, מדויק ומהיר במיוחד לפרויקטים שונים של התקנת מערכות צנרת ואינסטלציה, גם כמתן מענה לחלק מסוים ומיוחד שחסר וכמובן שגם בייצור מדויק ומתוכנן של חלקים סדרתיים רבים שיש להתקין במערכת. שימוש בחלקים מדויקים אלו מקל על צוות העובדים והמהנדסים באמצעות מתן מענה מהיר, מדויק ללא פשרות ומותאם אישית לצורך טכני שקיים בשטח, בשלב התכנון או בשלב ההתקנה באתר.
ייצור חלקי אינסטלציה באמצעות עיבוד שבבי מאפשר לקבל דיוק ברמה חסרת תחרות ותוך דגש מהותי על תכנון ממוחשב מוקדם, ייצור אופטימאלי ובקרת איכות קפדנית. כך אנחנו ואתם יכולים לקבל בדיוק את החלק והרכיב שצריך למערכת, במהירות שיא ועם ידיעה מוחלטת שהכל יתאים ויהיה אמין ועמיד לאורך זמן.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

דילוג לתוכן