איתור רטיבות בקיר פנימי

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

איתור רטיבות - התגובה המידית משפיעה

רטיבות בקירות פנימיים היא בעיה נפוצה שעלולה לגרום נזק משמעותי למבנים, אם לא מטפלים בה במהרה. 

הרטיבות עלולה להוביל לצמיחת עובש וטחב, להחלשת המבנה, ויכולה גם לתרום לאיכות אוויר ירודה בתוך מבנים מסוגים שונים. לכן, זה חיוני לבצע איתור רטיבות בקיר פנימי ולטפל במצב במהירות. במאמר זה נדון כיצד תוכלו לזהות רטיבות, מדוע חשוב לפעול מהר וכיצד שימוש במצלמה תרמית היא הדרך הטובה ביותר לגלות את מקור הרטיבות.

איתור רטיבות בקיר פנימי: מידע חשוב

ניתן לזהות רטיבות בקירות פנימיים באמצעים שונים: אחת הדרכים הנפוצות היא באמצעות בדיקה ויזואלית של הקירות. סימני רטיבות נפוצים כוללים צבע מתקלף, כתמים לחים, שינוי צבע או צמיחת עובש. עם זאת, במקרים מסוימים, רטיבות עשויה שלא להיות גלויה לעין בלתי מזוינת, במיוחד אם היא קיימת בתוך קירות פנימיים.

דרך נוספת לזהות רטיבות היא באמצעות מד לחות המודד את כמות הלחות בחומרי בניין כמו עץ, קיר גבס או טיח. עם זאת, ייתכן ששיטה זו לא תהיה יעילה בזיהוי רטיבות באזורים קשים לגישה או מוסתרים מאחורי קירות.

למה חשוב לפעול מהר במקרה של רטיבות בקירות פנימיים?

רטיבות עלולה להוביל למגוון של בעיות אם לא מטפלים בה, כולל נזק מבני, בעיות בריאותיות וערך רכוש מופחת. בנוסף, רטיבות יכולה לפגוע בשלמות המבנית של קירות, ולגרום להם להישבר ואפילו ליפול, במקרים מסוימים. רטיבות יכולה גם להוביל לצמיחת עובש וטחב, שעלולים לעורר אסטמה ובעיות נשימה אחרות. ובצד הפיננסי, רטיבות יכולה להפחית משמעותית את ערך הנכס, מה שמקשה על מכירה או השכרה.

שימוש במצלמה תרמית לזיהוי רטיבות

אחת הדרכים היעילות ביותר לזהות רטיבות בקירות פנימיים היא באמצעות שימוש במצלמה תרמית. מצלמות תרמיות מזהות קרינת אינפרה אדומה הנפלטת מעצמים וממירות אותה לתמונה גלויה לעין. 

אזורים לחים בקיר ייראו קרירים יותר מהאזורים הסובבים אותם, מה שהופך אותם לנראים בקלות בתמונת המצלמה התרמית. מצלמה תרמית יכולה לזהות רטיבות מאחורי קירות, מה שמאפשר לאנשי מקצוע לאתר את מקור הרטיבות בצורה מדויקת. אם אתם חושדים שיש רטיבות בקירות פנימיים בנכס שלכם, בחברת ישראל ידין נשמח לספק לכם שירות מקצועי בכל עת.

איתור רטיבות באופן מקצועי עם חברת ישראל ידין

איתור רטיבות בקירות פנימיים באמצעות במצלמה תרמית היא הדרך הטובה ביותר לאתר את מקור הרטיבות בצורה מדויקת. אם אתם מחפשים שירות מקצועי בתחום – חברת ישראל ידין כאן עבורכם. 

הצוות שלנו מבצע איתור נזילות מדויק של מקורות רטיבות עם הכלים החדשניים ביותר, לצד שירותי ייעוץ, תיקון והפקת דוחות לחברות ביטוח. אנחנו זמינים לכם בכל עת ובהתראה קצרה, ונשמח לסייע לכם עם כל בעיית אינסטלציה שאתם חווים. 

ניתן לפנות אלינו במגוון דרכי התקשרות וליהנות משירות מהיר ומקצועי, ואנחנו כאן עבורכם לכל שאלה. 

למידע נוסף ולהתייעצות עם איש מקצוע

מבין לקוחותינו

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן