בדק בית לפני רכישת דירה: כיצד קבלן אינסטלציה יכול לעזור?

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

בדק בית לפני רכישת דירה: כיצד קבלן אינסטלציה יכול לעזור?

רכישת דירה אחת ההשקעות הכספיות הגדולות ביותר בחיינו, אם לא ההשקעה הגדולה ביותר. לאחר שאתם מחפשים ומוצאים את דירת החלומות שלכם, עליכם לעצור רגע. טרם הכניסה לביתכם החדש, חשוב לבצע בדק בית לפני רכישת דירה. בדיקת אינסטלציה לפני שאתם עוברים תחסוך לכם זמן, כסף ועוגמת נפש, וכאן תגלו על החשיבות של הבדיקות האלו.

בדק בית לפני רכישת דירה: אילו בדיקות אינסטלציה צריך לבצע?

לפני שאתם מתחייבים לרכישת דירה, וודאו שאתם מבצעים את הבדיקות הבאות:

  • איתור דליפות: יש לבדוק האם יש דליפות בברזים ובצינורות ברחבי הדירה. גם דליפות קטנות יכולות להחמיר עם הזמן, ולהפוך לבעיה גדולה. לכן, יש לאתר דליפות לפני שנכנסים לדירה כדי שניתן יהיה לטפל במקור הבעיה.
  • הערכת איכות הצנרת: מלבד דליפות, יש לבדוק את איכות הצנרת בבית החדש. בבדיקות האלו בוחנים את צנרת המים הקרים והחמים, וכן את צנרת הביוב כדי לוודא שהכל זורם כמו שצריך, תרתי משמע.
  • בדיקת צנרת הביוב: בדיקת צנרת הביוב היא בדיקה של צינורות הביוב בתוך הבית וגם מחוצה לו. חשוב במיוחד לבדוק את כל המערכת הזו, ולא להסתפק רק בבדיקה של הצנרת בתוך הבית. צנרת מחוץ לבית יכולה להיות סתומה או ניזוקה בעקבות צמיחת שורשים, הצטברות של פסולת, וגורמים אחרים שיש לטפל בהם טרם הכניסה לבית.
  • איתור רטיבות: איתור של רטיבות סמויה או גלויה בבית היא חיונית; למרבה הצער, ישנם בעלי בית שצובעים רטיבות כדי להסוות בעיות צנרת. אינסלטור מקצועי יכול לאתר נקודות שבהן בוצעה צביעה בלבד, ללא תיקון של הצנרת שגרמה לרטיבות.

מתי יש לבצע את הבדיקות?

בדיקות של צנרת ביתית ותקינותה יש לבצע לפני שאתם חותמים על הסכם הרכישה. מומלץ לעשות זאת יחד עם המוכר, ולדעת בדיוק אילו בעיות, אם בכלל, יש בצנרת שלכם. הבדיקות צריכות להתבצע על ידי אינסטלטור מקצועי בלבד, שמוסמך לעשות את העבודה.

חברת קבלנות אינסטלציה מקצועית תבדוק את הצנרת בלי צורך בחפירות או גרימת נזקים. בדיקות צנרת מתבצעות באמצעות מצלמות תרמיות מתקדמות וציוד נוסף שמאפשר לבחון אזורים בעייתיים בצינורות הביתיים והחיצוניים. בין שיש בעיות בצנרת מתחת לרצפה או מאחורי הקירות, אינסטלטור מקצועי ימצא את מקור הנזק. חברת ישראל ידין מתמחה בשירותי אינסטלציה מתקדמים, כולל בדק בית לפני רכישת דירה. באמצעות ציוד מתקדם וטכנולוגיה חדשנית, אנחנו מאתרים צינורות סדוקים, דולפים ושבורים עבור לקוחותינו.

בסיום הבדיקה תקבלו דו"ח מפורט על הממצאים ותוכלו לבצע את התיקונים הנדרשים במידת הצורך.

מחירים הוגנים, שירות ללא פשרות

אם אתם רוצים לבצע בדיקת צנרת לפני רכישת דירה, אנחנו כאן עבורכם. חברת ישראל ידין מספקת שירותי אינסטלציה מתקדמים מזה 40 שנה, ואנחנו זמינים לכם בכל עת. לפני שאתם מבצעים את אחת הרכישות הגדולות בחייכם, צרו עמנו קשר ונשמח לספק לכם שירות מותאם אישית בכל הנוגע לצנרת.

ראו גם אישור תקינות תשתית מים וביוב מקבלן אינסטלציה לטופס 4

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן