גורמים לנזילות מים

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

נזילות מים יכולות לא רק להוות מטרד של ממש, אלא גם להוביל לנזקים משמעותיים לדירתנו ואף לתפקד כ"רמז" מקדים לכך שתקלה חמורה יותר הולכת להתרחש בכל רגע דוגמת פיצוץ בצנרת. אחד מן הדברים הראשונים שעל קבלן אינסטלציה לעשות, הוא בעצם לזהות את מקור הנזילה ובכך להביא לפתרונה המהיר של הבעיה.

סיבות אפשריות לנזילה

ישנם מספר גורמים נפוצים אשר לרוב מובילים לנזילות בבתים פרטיים, דירות ומשרדים.

  • צנרת הבית – כאשר הצנרת המרכזית של הבית סובלת מליקויים ודליפות, אז הרי שאנו עלולים לסבול מנזילות ולעתים גם הצפות. סדקים בצנרת הבית, אף עלולים להוביל לפיצוצה והשבתת אספקת המים הסדירה באופן מוחלט.
  • צנרת הביוב – בכל מה שנוגע לתשתיות המים והביוב של הבניין אין מקום לטעויות. כל תקלה ולו הקטנה ביותר, יכולה להשבית בניין שלם! בנוסף לכך, הכמות האדירה של המים אשר זורמת בתשתיות המים והביוב כמו גם הפוטנציאל לנזק סביבתי הוא גבוה, ועל-כן מצריך טיפול מידי.
  • צנרת נלווית – יש לכם דליפה מהתקרה? ייתכן מאוד שמדובר בדליפת מים מתוך מדחס של מזגן או דוד חשמלי. זהו דבר שניתן לזהות באופן מידי ולהביא לתיקונו ללא כל צורך בתיקון הצנרת והרמת בלטות.

כיצד מביאים לפתרון הבעיה?

לצורך מתן פתרון מקצועי, חשוב להזמין בדחיפות המירבית איש מקצוע אשר יאבחן את הבעיה. זכרו כי דליפת מים יכולה להוביל להצפות ולנזק ברכוש, כמו גם להופעתו של עובש המסכן את דרכי הנשימה, ויכול גם להוביל לאלרגיות קשות.

איש מקצוע יאתר את מקור הנזילה באמצעות מכשור אלקטרוני טכנולוגי משוכלל. בין היתר, הנזילה תאותר באמצעות מצלמה טרמית אשר מפרידה בין מקורות חום לקור. טכנולוגיה זו, מאפשרת למעשה לערוך בדיקה ללא כל נזק לקיר או הרמת מרצפות.

פנו אלינו לקבלת ייעוץ

 חברת ישראל ידין מספקת שירותי חירום להתקנת צנרת מים ותיקון פיצוץ בצנרת הראשית. נשמח לעמוד לשירותכם ולספק שירות אדיב, מקצועי ואמין. כלל פרויקט התיקון, נעשה בשקיפות מלאה מול הלקוח ובמחירים הוגנים.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן