גורמים נפוצים לפיצוץ בצנרת

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

סיבות לפיצוץ בצנרת

למרבה הצער, פיצוצים בצנרת תופסים אותנו לרוב לא מוכנים. כך פתאום, ללא כל אזהרה מוקדמת, הצנרת מושבתת לחלוטין והנה אנו מוצאים את עצמנו במצב חירום של ממש.

ראשית כל, חשוב לדעת שהצנרת "מספרת" לנו בדרכה שלה, כי היא איננה במצב תקין:

  • מים עכורים – ייתכן מאוד שהמים הופכים לעכורים כבדרך קבע לאור העובדה שישנם סדרים בדפנות
  • ירידה בלחץ המים – לחץ מים נמוך יכול להעיד על בריחת מים מן הדפנות
  • רטיבות בקירות – אין סיבה להתעלם מהופעתה של לחות בלתי מוסברת בקירות. אם אתם רואים עובש, הרי שגם זה יכול להיות סימן מבשר רעות (ומה גם שזהו מפגע בריאותי שאין להתעלם ממנו)

גורמים לפיצוצים בצנרת

סתימה

סתימות הן לא רק מפגע שיכול להוביל לחסימת זרימת המים. אין זה מקרי שצוותים של עיריות עמלים רבות כדי להוציא שפע של מטליות לחות ושלל דברים נוספים אשר נשטפים אל הביוב. סתימות יכוות לגרום לנזקים אדירים לצנרת המים כשלבסוף העומס שנוצר על דפנות הצנרת גורם לסדקים ומשם לפיצוצים משמעותיים.

עייפות החומר

תשתיות ישנות ידועות ככאלו שנוטות להינזק בקלות רבה יותר. בנושא זה, חברת ישראל ידין מתחייבת להנחת תשתיות המבוססות על הטכנולוגיות העכשוויות והאיכותיות ביותר. מטרתנו היא לא רק לספק מענה מהיר לבעיה, אלא גם ובעיקר לוודא כי אכן לקוחותינו ייהנו משקט תעשייתי לשנים ארוכות.

פגיעה מקרית

שירותי מיפוי תשתיות נדרשים לא אחת כדי שאתרי בנייה יהיו מודעים לתוואי התשתית שמתחת לפני השטח. במקרים בהם מתבצעות עבודות תשתית ללא הכנה מוקדמת והיכרות עם השטח, הרי שייתכנו פגיעות בתשתית המרכזית אשר יצריכו תיקון מהיר ומקצועי.

 

פנו אלינו עוד היום

חברת ישראל ידין שמחה להעניק ללקוחותיה שירות מקצועי לאיתור נזילות מים, ללא דיחוי וטיפול במקום!

בשיתוף עם פא"י פרץ מים בע"מ, חברתנו מסוגלת לספק שירותים לאיתור פיצוצים בתשתיות מים מרכזיות ולשנע את הלוגיסטיקה הנדרשת לטיפול בתקלה באופן מידי.

לרשותנו ניסיון מקצועי של למעלה מארבעים שנים, לקוחות מרוצים בלבד.

חברתנו מקפידה על שירות נהיר וברור לקהל לקוחותינו. אנו מסבירים את אופיה של התקלה בגובה העיניים ודואגים ששום סימן שאלה לא יישאר עם התחלת הפרויקט.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

דילוג לתוכן