האם תיקון צנרת יכול לסבול דיחוי?

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

אתם וודאי תצטערו אם חיפשתם תשובה אחרת לשאלה הזו ומצאתם במקרה אותנו אבל לא – צנרת לקויה שסובלת מדליפות או ממבנה רעוע, היא דבר שאסור להזניחו וחשוב לטפל בו בהקדם האפשרי.

 

הזנחה של צנרת הבניין או הדירה, לא רק שעלולה להוביל לזיהומים מסכני חיים, אלא גם להתברר יום אחד כפצצה מתקתקת שלפתע מגיעה לשיאה ומציפה את כל הדירה. האם זהו טיפול זול? אם שוטטתם קצת באתרנו, אז וודאי שמתם לב שאנחנו מציינים תמיד שקיפות ואמינות בשירות. אז גם כאן פשוט נגיד את הדברים כפי שהם – לא, תיקון פיצוץ בצנרת ובעיקר אם מדובר בצנרת הראשית של הבניין זה עסק יקר שמצריך כלים מקצועיים, יכולות טכניות לזיהוי המוקדים הנדרשים לטיפול ולעתים גם ביצוע עבודות תשתית של מים וביוב.

רגע, איך אדע שהצנרת שלי זקוקה לטיפול?

צנרת הדירה או הבניין אמנם נמצאת בתוך היסודות וכמעט שאיננה גלויה אלינו, אך היא בהחלט מסוגלת לפזר לנו רמיזות עדינות לכך שישנה תקלה שמצריכה טיפול בהקדם האפשרי. נסו לשים לב אם אתם חשים לאחרונה ירידה בלחץ המים שאיננה אופיינית לדירה. האם מדובר בירידה זמנית שלא חזרה על עצמה? האם לפתע היא הפכה לקבועה? ככל שלחץ המים הנמוך הופך לתכוף יותר, כך מתעורר החשד כי ישנה תקלה חמורה בצנרת.

נוסף על כך, בדקו האם ישנו שוני בצבע המים. שמתם לב לאחרונה לצבע צהבהב? ריח לא נעים הנודף מהם? במקרים אלו, ייתכן מאוד שאלו זיהומים הנובעים מסתימה בצנרת או דליפה המכניסה לתוכה מזהמים שונים מהיסודות.

הרמז העבה ביותר לכך שישנה בעיה בצנרת הדירה או המבנה היא כמובן רטיבות בקירות. במקרים אלו, חשוב להזעיק קבלן אינסטלציה באופן מידי על מנת שיבדוק את מקור הדליפה ויטפל בה בהקדם האפשרי.

 

 

הרמז האחרון שככל הנראה אף אחד מאיתנו לעולם לא מפספס הוא חשבון המים. האם אתם חשים שלאחרונה אתם משלמים יותר מהרגיל? ייתכן מאוד שיש לכם דליפה שבאופן חד משמעית לא מעניינת את תאגיד המים. מבחינתו אלו מים שעשיתם בהם שימוש. אם שאר הרמזים לא הביאו אתכם למסקנה שיש להזמין איש מקצוע, אז הרי שזוהי סיבה שכבר תניע אתכם לבצע מהלך.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן