החלפת צנרת בדירה

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

החלפת צנרת בדירה

הצנרת הביתית נסתרת מהעין, אך היא נמצאת בשימוש יומי וחיוני לכל יושבי הבית. בימים שבהם הצנרת פועל כרגיל, היא לא מהווה עניין. אולם, מה קורה כאשר יש בעיות צנרת? במקרים האלו חשוב להסתכל מבעד לקירות ולמרצפות כדי לבחון את הבעיה. במקרה שבו יש לבצע החלפת צנרת לדירה, חשוב לעשות זאת עם מקצוענים בתחום, תוך מזעור של הנזקים לדירה.

באילו מקרים צריך לבצע החלפת צנרת בדירה?

בעיות/נזילה מהצנרת

במקרים האלו יש להחליף את המקטע הפגום בצנרת, ולא את הצנרת כולה. אם יש כתמי מים על הקירות והריצוף, עובש או קורוזיה, חשוב לבצע החלפת צנרת מקצועית.

שיפוץ דירה

שיפוץ דירה מהווה זמן מעולה להחלפה של צנרת בדירה שלכם. גם אם לא תכננתם להחליף צנרת, מומלץ בחום לבצע בדיקה של הצנרת ולבדוק אם חלק ממנה דורש החלפה. בנוסף, במהלך שיפוץ דירה מבצעים במקרים רבים החלפה של מרצפות. אם אתם עושים זאת, הזמינו אינסטלטור כדי לבדוק אם צריך להחליף את הצנרת אצלכם.

מעבר דירה

אנשים רבים רוכשים דירות שאינן חדשות. במקרים האלו זה חיוני לבדוק אם הצנרת בדירה החדשה-ישנה שלכם תקינה, ואם לא – לבצע תיקונים נדרשים.

לפני המעבר מומלץ להזמין אינסטלטור כדי לבדוק אם יש נקודות של נזילה או חלודה בצנרת, ולבצע החלפה לפני שתעבירו את כל החפצים שלכם לדירה החדשה.

כיצד יודעים אם צריך להחליף צנרת?

ישנם מספר סימנים שמעידים על צנרת פגומה: מים חומים (נובעים מחלודה בצנרת), כתמי מים על קירות וריצוף, התרוממות של מרצפות, עובש, טחב, ועוד. אם אתם מבחינים בסימנים האלו, או רוצים לבדוק את הצנרת בביתכם, ניתן לעשות זאת בלי שבירות.

בעבר היה נהוג לבדוק בעיות בצנרת באמצעות שבירה של חלקי קיר או מרצפות. כיום ניתן לאתר צנרת פגומה באמצעות ציוד צילום תרמי, שמאתר באופן מדויק מיקום של נזילות בצנרת. לאחר מכן ניתן לבצע הרס מבוקר של האזור שיש בו בעיה בצנרת.

כלומר, תוכלו להחליף חלק מהצנרת, בלי לחשוף את כולה. בחברת ישראל ידין זמין לכם שירות איתור נזילות בצנרת, לצד שירות החלפת צנרת בדירה, באופן מדויק ויסודי.

ישראל ידין: שירותי אינסטלציה מתקדמים ברחבי הארץ

החלפת צנרת בדירה יכולה להיות מהירה יותר ממה שאתם חושבים. אם אתם חושדים שיש בביתכם צנרת פגומה, או מעוניינים לבדוק את הצינורות בביתכם, חברת ישראל ידין כאן עבורכם. הצוות המקצועי שלנו מבצע איתור נזילות באמצעות הציוד המתקדם ביותר בשוק.

לאחר מכן, אנחנו מספקים ללקוחותינו ייעוץ על דרך הפעולה הרצויה ביותר. אם לקוחותינו מעוניינים בתיקון, אנו מבצעים החלפת צנרת באופן מקצועי, ומפיקים גם דוחות עבור חברות הביטוח. איתנו תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות, ואתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת עבור שירותי תיקון והחלפת צנרת בפריסה ארצית.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן