הצפה בבית מה עושים?

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

לוגו ישראל ידין שקוף

הצפות בבתים עלולות להתרחש בפתאומיות ולתפוס אותנו לא מוכנים.

כאשר יש הצפה בביתכם, זה חיוני לפעול במהירות ולנקוט בצעדים הדרושים כדי למזער נזקים ולשמור על בטיחותכם ומשפחתכם. המדריך שלפניכם ילמד אתכם על הצפה בבית מה עושים, וכיצד תוכלו לעבור את האירועים האלו בשלום.

הצפה בבית מה עושים?

אם יש בביתכם הצפה, חשוב לפעול במהירות. למרות הקושי, השתדלו לשמור על קור רוח כדי למנוע תאונות ובעיות נוספות. עקבו אחר השלבים הבאים ובצעו אותם כדי להתמודד עם הצפה בבית:

פנו מיד את האזור

חשוב לשמור על בטיחותכם ועל הבטיחות של בני ביתכם, ולכן חשוב לפנות את הבית בעת הצפה.

אם מפלס המים גבוה, הימנע מלעבור דרכו והמנעו מלגעת במכשירים חשמליים כלשהם. 

סגרו את הברז הראשי

ברז המים הראשי (שיבר) מוביל את המים לבתי קרקע ולדירות. מומלץ לסגור אותו בהקדם, כדי למנוע דליפה של מים נוספים לתוך ביתכם. הברז הראשי (בבנייני מגורים) מצוי לרוב מחוץ לבניין, בקרבת חדר האשפה.

הברז נמצא ליד שעון המים, וצבעו הוא אדום במרבית המקרים, עם ידית צהובה או אדומה. סגרו את הברז. אם המים ממשיכים לזרום, ייתכן שמקור המים הוא מאחד השכנים, ומומלץ ללכת אליהם על מנת שיסגרו את הברז.

כבו את המספק הראשי

לאחר שאתם סוגרים את ברז המים הראשי, הורידו את המפסק החשמלי הראשי.

לוח החשמל נמצא בארון החשמל, והמפסק המרכז הוא הימני ביותר. הורידו אותו מטה, והפעולה הזו תנתק את ביתכם מהחשמל.

ומה עכשיו?

לאחר שביצעתם את הפעולות האלו, חשוב להשאיר את הטיפול למקצוענים. 

פנו לקבלן אינסטלציה מקצועי כדי לסייע בהערכת היקף הנזק ולהתחיל בתהליך השיקום. למקצוענים בתחום יש את הציוד הדרוש כדי להסיר עודפי מים ולמנוע צמיחת עובש, שעלולה לגרום לבעיות בריאותיות ולהחליש את השלמות המבנית של הבית שלך.

אם אתם סובלים מנזקי הצפה ומחפשים שירות מהיר ומקצועי, חברת ישראל ידין כאן עבורכם. השירות שלנו כולל מענה מהיר ללקוחות, עם הגעה בהקדם האפשרי. לאחר מכן, אנחנו מבצעים בדיקה יסודית של הבעיה ובוחנים את היקפה. 

טיפול בהצפה דורש בדיקה של מקור ההצפה, ואנו עושים זאת עם ציוד צילום והדמיה מתקדם. הצוות שלנו יבדוק את הצינור שגרם להצפה, ואנחנו נתחיל במלאכת התיקון לאחר שתיתנו לנו את אישורכם. שירות התיקון שלנו מתבצע הודות לתקשורת עם חברות לוגיסטיקה הנמצאות בקרבת לקוחותינו.

הודות לכך, אתם תיהנו משירות תיקון מהיר ויסודי שיאפשר לכם לחזור לשגרה בהקדם. חברת ישראל ידין מספקת גם דוחות עבור חברות ביטוח, על מנת שתוכלו לתבוע את מה שמגיע לכם בגין הצפות, או נזקים אחרים.

הצפה בביתכם יכולה להיות חוויה מרתיעה ומלחיצה במיוחד. עם זאת, באמצעות ביצוע של כמה פעולות פשוטות, תוכלו להבטיח את שלומכם, למזער נזקים ולהחזיר את חייכם לשגרה בהקדם האפשרי. לטיפול בהצפה או בעיות צנרת אחרות, אתם מוזמנים לפנות אלינו בחברת ישראל ידין, ואנחנו נספק לכם שירות יסודי ומקצועי לכל צורך.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן