כיצד מטפלים בנזילה בצנרת באמבטיה?

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

לוגו ישראל ידין שקוף

נזילה בצנרת האמבטיה יכולה לגרום לבעיות שונות, ולהוביל לנזקי מים, צמיחת עובש ותיקונים יקרים מאוד. איתור וטיפול בנזילות אלה באופן מידי הוא חיוני כדי למנוע את הבעיות האלו, וחשוב לדעת כיצד מטפלים בנזילה בצנרת באמבטיה בצורה הטובה ביותר, וכן נגלה כיצד לעשות זאת בדיוק.

כיצד מטפלים בנזילה בצנרת באמבטיה?

לפני טיפול בנזילה בצנרת, חשוב לאתר אותה: איתור נזילת צנרת יכול להתרחש על ידי שימת לב לפרטים הבאים: רמז נפוץ אחד הוא עלייה בלתי צפויה בחשבון המים, שאינה פרופורציונלית לצריכת המים הרגילה שלכם. בנוסף, שימו לב לכתמים לחים או דהויים על משטחים ליד חדר האמבטיה, מכיוון שהם עלולים להצביע על נזילות סמויות. 

נוכחותם של ריחות מעופשים או עובש בחדר האמבטיה יכולה גם היא לאותת על נזקי מים. יתר על כן, אם אתם שומעים מים זורמים כאשר אין ברזים או מכשירי חשמל פעילים, זה יכול להוות סימן לדליפה. במקרה שהבחנתם ברמזים אלו, כדאי לערוך בדיקה ויזואלית מקיפה ובמידת הצורך לפנות לסיוע מקצועי, כולל שימוש בציוד מיוחד, כגון מצלמה תרמית, כדי לאתר את הבעיה במדויק. זיהוי בזמן של רמזים אלו מסייע במניעת נזקים נרחבים ותיקונים יקרים.

איתור נזילות באמבטיה עם ציוד מקצועי

אם אתם חושדים שיש להם נזילה באמבטיה, ייתכן שזה אכן קורה. במקרים האלו חשוב להשתמש בשירות מקצועי לאיתור נזילות, כמו השירות הזמין לכם בחברת ישראל ידין. החברה המקצועית שלנו, שמספקת את שירותיה מזה עשרות שנים, משתמשת בציוד חדשני כדי לאתר נזילות. אחת משיטות הזיהוי שלנו היא באמצעות מצלמה תרמית, אשר משתמשת בטכנולוגיית אינפרא אדום כדי לזהות שינויים בטמפרטורה, מה שהופך אותה לכלי מצוין לזיהוי נזילות צנרת נסתרות:

הפרש טמפרטורה

כאשר מים דולפים מצינור, לעתים קרובות יש להם טמפרטורה שונה מהחומרים שמסביב. מצלמה תרמית יכולה לקלוט את הפרשי הטמפרטורה הללו, ומאפשרת לאתר את מיקום הדליפה.

מניעת צמיחת עובש

דליפת מים עלולה להוביל לצמיחת עובש, שעלולה להזיק לבריאותכם. על ידי איתור ותיקון של נזילות באופן מיידי באמצעות מצלמה תרמית, ניתן למנוע את התנאים המעודדים צמיחת עובש.

זיהוי מוקדם

מצלמות תרמיות יכולות לזהות דליפות לפני שהן גורמות לנזק גלוי. גילוי מוקדם זה יכול לחסוך מכם תיקונים יקרים ולמנוע נזק מבני לביתכם.

יעילות אנרגטית

נזילות בצנרת עלולות לגרום גם לבזבוז אנרגיה, שכן נדרשת יותר אנרגיה של דודים חשמליים כדי לשמור על הטמפרטורה הרצויה. מצלמה תרמית יכולה לעזור לזהות ולטפל בדליפות שגורמות לבזבוז אנרגיה שכזה.

תיקון בעיות בצנרת עם חברת ישראל ידין

צנרת בחדר האמבטיה עשויה להוביל לבעיות רבות בהמשך הדרך. כדי לתקן את הבעיה, חשוב לאתר את המקור שלה באופן מדויק, וזה בדיוק מה שאנחנו עושים בחברת ישראל ידין. באמצעות שימוש במצלמות תרמיות וציוד לאיתור מקור של דליפות, אנחנו יכולים לבצע הרס ממוקד של האזור, ולתקן את הצנרת באופן יסודי. 

ישראל ידין פתרונות אינסטלציה מספקת שירותי איתור דליפות, תיקונים עם מערך לוגיסטי מלא, וכן מספקת דוחות עבור חברות ביטוח. אם אתם מבחינים בסימנים מסגירים לדליפה, אל תהססו. בכל שאלה בנושא איתור נזילה בדירה ובגינה פנו אלינו בהקדם ותיהנו משירות מקצועי ומהיר, עם תיקון לפי דרישה.

למידע נוסף ולהתייעצות עם איש מקצוע

מבין לקוחותינו

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן