מדוע כדאי להיעזר בחברת אחזקת מבנים לתחזוקת תשתיות המים והביוב בבנייני מגורים?

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

את הסנריום הבא מכירים מאות אלפי ישראלים: בדיוק בזמן הכי לא נוח, מתרחשת תקלת אינסטלציה בבניין המגורים. הצפה שמקורה אינו ידוע בלובי של הבניין, ניחוחות ביוב מציפים את מרחב החצר או כל תקלה אחרת המשבשת את שגרת החיים. מה קורה בשלב הזה? הנה שתי האפשרויות הקיימות.

בניין מגורים ללא חברת אחזקת מבנים

במידה ודיירי הבניין החליטו לחסוך כמה עשרות שקלים בחודש ולנסות לנהל את העניינים השוטפים בכוחות עצמם, מרבית הסיכויים שהם ינסו להזעיק אינסטלטור כמה שיותר מהר. במידה ויתמזל מזלם והם ישיגו איש מקצוע ראוי, לבטח יגבה מהם תשלום גבוה על בהילות השירות (ואם הוא אינו אדם אמין, אז ינצל את הנואשות שלהם ואת העובדה שהתשלום מתחלק בין מספר רב של דיירים), ובשורה התחתונה – לא בטוח שהתקלה תתוקן במהרה, ואם כן, זה יעלה לכם בבריאות ובכסף…

בניין מגורים עם חברת אחזקת מבנים

מנגד, יש את אלו שמבינים שהשכרת שירותיה של חברת אחזקת מבנים היא דוגמה לכסף קטן שמוליד שירות גדול. אותם דיירים ייהנו ממערכת הקשרים הענפה של חברת אחזקת מבנים, אשר עובדת באופן קבוע מול בעלי מקצוע, לרבות מתחום האינסטלציה, ואשר בוחנת בכל עת את איכות העבודה והשירות שלהם. אותם בעלי מקצוע, אשר מבינים שביכולתה של חברת האחזקה לספק להם פרנסה בשפע, יעשו את המיטב להעניק את השירות האולטימטיבי, יחד עם הצעות מחיר הוגנות.

יתרון משמעותי נוסף לבניין עם חברת אחזקת מבנים היא בתחזוקה השוטפת של תשתיות המים והביוב בבניין. החשיבות של תחזוקה נכונה של התשתיות יקרה מפז. אין כל ספק – תחזוקה שכזאת מצמצמת את תדירות התקלות השונות, ומקטינה את הבלאי הטבעי. בואו נודה על האמת, מעטים הבניינים אשר לא מנוהלים ע"י חברת אחזקה, אשר מקפידים על תחזוקה ראויה למערכות אלו. במקרה הטוב, מאחרים בבדיקות התקופתיות ובטיפולים הנדרשים (כמו סילוק אשפה, ניקוי כללי, הסרת חלודה וקורוזיה מהצינורות החשופים). במקרה הרע (והנפוץ יותר) שוכחים לחלוטין מכל הנושא, ובתמורה מקבלים תקלות חוזרות נשנות וכאב ראש אחד גדול. חברת אחזקת מבנים תדאג לכל אלו בצורה מקצועית ומסודרת, בלי תקלות ואיחורים.

בשורה התחתונה, חברת אחזקת מבנה היא הוצאה קטנה שנותנת לכם כל כך הרבה – תחזוקה שוטפת, זיהוי תקלות מבעוד מועד, טיפול יעיל, מהיר, מקצועי ולא יקר, והכי חשוב – ראש שקט לאורך זמן…

מאמר זה נכתב בשיתוף המומחים של אתר אינטר אחזקת מבנים.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן