מהי מערכת אקוסטית לגילוי נזילות?

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

מערכת אקוסטית לאיתור נזילות

כיום ניתן למצוא מספר רב של טכנולוגיות אשר מיועדות לאיתור וגילוי נזילות ומוקדי פיצוץ צנרת. מתוך ההיצע הנרחב, הרי שעבור האדם הפשוט, נראה כי כמעט ולא ניתן לבצע בחירה מושכלת ונכונה. כאן בחברת ישראל ידין, נשמח לספר לכם אודות טכנולוגיה בה אנו משתמשים לאיתור נזילות ומוקדי פיצוץ של תשתיות מים. מדובר בטכנולוגיה מורכבת אשר מאפשרת לנו לעבוד בשיתוף עם מועצות מקומיות, עיריות ושלל פרויקטי תשתית מורכבים.

צנרת תת קרקעית

דמיינו שאתם מצמידים כוס לתוך הקיר כדי להקשיב לדבריו של האדם מן העבר השני. עכשיו דמיינו שאתם עושים זאת על אספלט לצורך הדוגמה. כאן שום כוס חד פעמית לא תעזור, אך הבסיס הוא די אותו בסיס.

מערכות גילוי אקוסטיות מתאימות לאיתור נזילות הממוקמות במערכות שמתחת לפני השטח ואשר חסומות לא רק על-ידי ריצוף, כי אם על-ידי בטון.

ראשית כל, יש להבין את תכניות המתאר של האזור וזאת כדי לבסס אסטרטגיה נכונה לאיתור הנזילה. ברגע שבו הבנו את מבנה התשתית ואת מיפויה המדויק, הרי שעתה מגיעה השעה לבצע סריקה מקיפה על כלל הצנרת. את המערכת מציבים כך שהיא תוכל להאזין לרחשים אשר פועלים מתחת לפני השטח וכאשר שומעים צליל חזק במיוחד, הרי שהוא מעיד על פיצוץ הצנרת והמוקד שבו מתרחשת הנזילה.

הסתמכו על איש מקצוע בלבד

איתור נזילות על-פי הצלילים המתרחשים מתחת לפני השטח הוא איננו עניין של מה בכך. על מנת שהאיתור יבצע בצורה נכונה וימנע הרס מיותר לתיקון הצנרת התקולה, חשוב להסתמך על איש מקצוע מיומן ובעל ניסיון עשיר באיתור נזילות ואינסטלציה.

בחברת ישראל ידין אנו שמחים להעמיד לרשותכם שירותי איתור נזילות ומיפוי תשתיות ברמה הגבוהה בישראל, ותוך מתן שירות ייחודי של תיקון מידי בשטח.

חברתנו עובדת בשיתוף פעולה עם חברת פא"י פרץ מים בע"מ, חברה האמונה על שירותי איתור נזילות מקצועיים. ברגע שבו אותר מוקד הנזילה, בישראל ידין נעמוד לרשותכם ונפתור את הבעיה בשטח. לרשותנו לוגיסטיקה המאפשרת טיפול מידי ושירות ברמה גבוהה.

כדאי לדעת: איתור נזילות הוא לרוב שירות שניתן בנפרד מן התיקון. מרבית מקבלי השירות צריכים להמתין זמן ממושך עד להגעת אנשי המקצוע האמונים על תיקון התקלה. בעזרת שיתוף הפעולה הייחודי שלנו, אנו מספקים את השירות באופן מידי וללא דיחוי.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן