מה עושים כשיש הצפה בבית?

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

דליפת מים בבית עלולה להיות הרסנית, כאשר נזקי מים גורמים לעיתים קרובות לניקוי שגוזל זמן רב ותיקון נזקי מים, שעשוי להיות יקר. כדי לטפל בבעיה על הצד הטוב ביותר, חשוב לדעת מה עושים כשיש הצפה בבית, וכאן נדון בדיוק בנושא הזה.

מה עושים כשיש הצפה בבית? הצעדים שיש לנקוט

אם יש לכם הצפה בבית, ביצוע הפעולות הבאות אחת אחרי השנייה ובאופן מהיר תעזור למנוע נזקים נוספים:

סגרו את ברז המים הראשי (שיבר)

הדבר הראשון שצריך לעשות כדי למנוע את החמרת דליפת המים הוא לכבות את אספקת המים. הברז הראשי או שסתום העצירה ממוקמים בדרך כלל במטבח או מחוץ לבניין, וחשוב לסגור אותם. אם יש לכם כמות גדולה של מים בבית, כדאי גם לנתק את החשמל ואת הגז. עשו זאת בזהירות רבה, ורק במקרה שבו לא נשקפת סכנה של שילוב מים וחשמל. אם זה לא המצב, או שאתם לא בטוחים כיצד לנתק את החשמל, פנו את המבנה והזמינו חשמלאי מקצועי לשעת חירום.

זהו את מקור הדליפה

לדליפת מים בבית יכולים להיות מקורות רבים, כך שזיהוי מהיכן מגיעים המים יכול להיות מסובך. כמו עם צינורות דולפים, מים יכולים להיכנס לביתכם מנקודות לחץ כמו אמבטיה או מקלחת אטומה בצורה גרועה, גג דולף, או אפילו מנזילה בנכס סמוך, ומומלץ לזהות את המקור, במידת האפשר.

הרחיקו פריטים מאזור ההצפה

רהיטים, מוצרי חשמל, מוצרים בעלי ערך – השתדלו להרחיק אותם מאזור ההצפה. פריטים שונים עלולים לספוג נזקי מים במהלך הצפה, וכדי למזער את הנזקים האלו, מומלץ להעביר את הפריטים האלו למקום יבש.

קראו למומחים בתחום

הצפה עשויה לגרום לנזקים רבים למבנים, ולכן חשוב לטפל בה בהקדם, וכן לאתר את מקורה באופן מדויק. אינסטלטור מקצועי יוכל לאתר את מקור הדליפה, ולעצור אותה לפני שתגרום לנזקים נוספים. בנוסף, ניתן יהיה לבצע תיקון של מקור הדליפה כדי למנוע הישנות של ההצפה, וכדי לחזק את הצנרת בביתכם.

שיקום נזקי הצפת מים עם מקצוענים

ביצוע פעולות מהירות כאשר מתרחשת הצפה יכולה למנוע בעיות נוספות. חברה מקצועית בתחום תיקון הצנרת תוכל לסייע לכם לעשות זאת, וכאן בחברת ישראל ידין מחכה לכם צוות מהיר ומקצועי. החברה שלנו מבצעת איתור של דליפות ומקורות הצפה באמצעות מכשור מתקדם; המצלמות התרמיות שלנו מאתרות צינורות דולפים באופן מדויק, מה שמאפשר לנו לבצע תיקון ממוקד.

החברה שלנו עובדת באופן רציף עם מחסנים לוגיסטיים, מה שמאפשר לנו לבצע תיקונים מהירים בעת הצורך. הניסיון והציוד שלנו מאפשרים ללקוחותינו ליהנות מנזקים מזעריים ותיקונים מהירים, ואנחנו כאן עבורכם בכל עת.

ישראל ידין: המקצוענים שלכם לכל בעיית צנרת

לדעת מה עושים כשיש הצפה בבית הוא חיוני; לאחר ביצוע של מספר פעולות לעצירת ההצפה, חשוב להעביר את המשך הטיפול למקצוענים בתחום. חברת ישראל ידין, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום, זמינה לכם בפריסה ארצית. אנחנו כאן עבורכם בכל עת, ונשמח לספק להם שירות מהיר ויסודי לכל בעיה בצנרת – כולל הצפות.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן