מים נוזלים מהתקרה – מה עושים?

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

לוגו ישראל ידין שקוף

כאשר מים נוזלים מהתקרה, זה עשוי להיות מלחיץ, ולהעיד על בעיות רציניות בצנרת. למרות זאת, חשוב להיות רגועים ולנקוט במספר פעולות כדי למנוע כל נזקים נוספים ולשמור על עצמכם ועל רכושכם.

לפניכם מספר צעדים שכדאי לנקוט כאשר מתמודדים עם תקרה דולפת שנגרמה על ידי השכנים מלמעלה. מים נוזלים מהתקרה – מה עושים? כל התשובות כאן.

מים נוזלים מהתקרה – מה עושים?

כאשר מבחינים בנזילה של מים מהתקרה, חשוב לשמור על קור רוח ולבצע מספר פעולות:

הצעד הראשון הוא לזהות את מקור הנזילה. זה יעזור לכם לקבוע אם הבעיה נובעת מבעיית אינסטלציה מהשכנים מעליכם, או מבעיה במבנה הבניין. לאחר שזיהיתם את המקור, הגיע הזמן לנקוט בפעולה.

השלב הבא הוא לפנות בהקדם לשכנים מעליכם, שמהם נובעת הנזילה. בקשו מהם בנימוס לסגור את ברז המים בינתיים כדי למנוע נזק נוסף. אם השכנים אינם נגיש או מסרבים להגיב, פנן להנהלת הבניין או לבעלים.

דברו עם חברת הביטוח

אם נגרם לכם נזק כלשהו עקב הנזילה, זה הזמן לערב את חברת הביטוח שלכם. פנו לחברת הביטוח שלכם והסבירו להם את המצב בפירוט. הם ייעצו לכם לגבי הצעדים הבאים שצריך לנקוט, ויסבירו כיצד הם יכולים לסייע לכם בתיקונים, החלפות או כל צורה אחרת של פיצוי. הקפידו לתעד כמה שיותר ראיות לתמיכה בתביעת הביטוח שלכם.

בזמן שאתם ממתינים לייעוץ של חברת הביטוח שלכם, הגנו על החפצים שלכם על ידי העברתם לאזור בטוח, במיוחד כאלו הרגישים לנזקי מים. חשוב לפעול מהר שכן עובש יכול להתפשט מהר.

לבסוף, לאחר שטיפלתם בנושאים המיידיים, הגיע הזמן לדון עם השכן שלכם לגבי הצעדים הבאים. מומלץ ליידע את הנהלת הבניין על המצב ולתת להם לטפל בעבודות התיקון. הם יתאמו עם השכן כדי לתקן את כל בעיות האינסטלציה או נזקי המבנה שגרמו לדליפה.

ומה לגביי הזמנת אינסטלטור?

נזילת מים מהתקרה, בייחוד כאשר יש נזילה ליד מכשירים חשמליים, עלולה להיות מסוכנת. נזילת מים עלולה לגרום להיווצרות עובש, החלשות הקירות והתקרה, קצרים חשמליים, ועוד. כדי למנוע החמרה של המצב, חשוב ליצור קשר עם השכנים שביתם מהווה מקור לנזילת המים. 

במקרים רבים הם לא יהיו מודעים לכך מפני שהנזילה מתרחשת מתחת לרצפה שלהם. לאחר סגירת הברז, חשוב לפנות לאינסטלטור מקצועי – כמו חברת ישראל ידין. החברה שלנו מתמחה בכל מה שנוגע לבעיות צנרת – כולל בעיות מהתקרה.

החברה שלנו, שמספקת שירות מזה למעלה מ-40 שנה, עושה שימוש במצלמות תרמיות מתקדמות, שמאתרות מקורות של נזילה באופן מדויק. האיתור הזה מאפשר לנו לבצע תיקון ממוקד ויסודי, ובכך למנוע בעיות שנלוות לנזילות צנרת.

יש נזילה בתקרה מעליכם? פנו לחברת ישראל ידין

מים נוזלים מהתקרה – מה עושים? זה מידע שחשוב מאוד לדעת, כדי לפעול בהקדם. אם אתם מבחינים בנזילה מהתקרה מעליכם, או בכל אזור אחר בביתכם – פנו אלינו. אנחנו נשמח לסייע לכם, ולבצע תיקונים לפי הנדרש.

בנוסף, אנחנו מפיקים דוחות עבור חברות ביטוח, כך שתוכלו ליהנות מתיקון על פי חוק, ולקבל את הסכום שמגיע לכם עבור התיקון. 

למידע נוסף ולהתייעצות עם איש מקצוע

מבין לקוחותינו

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן