מתי מומלץ שנחליף צנרת?

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

מטבע הדברים, שלא היינו רוצים להגיע למצב שבו אנחנו מזמנים איש מקצוע לאיתור נזילות ומציאת מקור ההצפה והרטיבות שבקירות. עם זאת, חשוב גם להצביע על העובדה כי מרבית הבניינים ומבני הציבור שבישראל, הינם מיושנים ועל כן, גם התשתיות שבהן הם משתמשים אינן עומדות בתקנים המוקפדים של ימינו.

האם כדאי לבדוק את הצנרת?

בדיקת הצנרת ובעיקר כאשר מדובר בצנרת תשתיתית מרכזית, איננה מתאפשרת אלא באמצעות חשיפת הצנרת. עלינו לציין כי פעולה שכזו לא מתאפשרת אלא באמצעים טכנולוגיים אשר יובילו להרס הרצפות או התשתית דוגמת כביש או מדרכה.

על כן, המלצתנו היא להימנע מן הנזקים הצפויים וההצפות שעלולות להתרחש, באמצעות בקרה מחושבת על-פיה כל עשרים שנים, מומלץ לשקול את החלפת הצנרת. במקרים בהם מדובר בבתים חדישים, ובעיקר מבני דיירים ובתים פרטיים, הרי שמדובר בפרויקט יקר ביותר. במקרה זה, המלצתנו היא פשוט לעקוב אחר מספר "תסמינים" שרומזים כי ייתכן ומתהווה לנגד עיניכם בעיית צנרת שלבסוף תסתיים בפיצוצה.

כיצד נדע אם עלינו להחליף צנרת?

אל תמעיטו בערכה. הצנרת שלכם יכולה להחזיק מעמד עשרות שנים ולבצע את עבודתה נאמנה מבלי שנדע עד כמה היא מתאמצת ומחזיקה מעמד כנגד לחצי מים אדירים. עם זאת, כמו כל כלי אחר, גם הצנרת עלולה להתכלות וישנם מספר סימנים שיכולים לרמוז על העתיד לבוא:

  • מים עכורים – האם אתם שמים לב כי לאחרונה המים עכורים וללא שיפור? זהו תסמין שייתכן והוא רומז לנו כי קיים סדק בצנרת.
  • לחץ מים נמוך – לחץ מים נמוך עלול לנבוע ממגוון רחב של סיבות. אם אתם שמים לב כי לחץ המים איננו משתפר, מומלץ לקרוא לאינסטלטור רגיל שיבדוק את התקלה. אם הוא לא מוצא כל פתרון, אז הרי שייתכן ומדובר בדליפה מתוך הצנרת הראשית אשר מצריכה התערבות של קבלן אינסטלציה.
  • רטיבות – האם אתם שמים לב לרטיבות בקירות? במקרה זה, מומלץ לקרוא לאיש מקצוע אשר יאתר את מקור הדליפה. יש לציין כי חברת ישראל ידין מספקת שירותי איתור נזילות ותיקונן בשטח ללא דיחוי.

מי יכול להחליף צנרת?

החלפת צנרת היא פרויקט הנדסי לכל דבר ועניין, ועל כן היא מצריכה את התערבותו של קבלן אינסטלציה מוסמך.

עלויות הפרויקט נקבעות על-פי סוג הצנרת אשר התפוצצה. בחברת ישראל ידין, אנו משתפים פעולה יחד עם פא"י פרץ בע"מ המספקים שירותי איתור נזילות. בשילוב כוחות זה, אנו מאתרים את מקור הנזילה באופן מידי ומספקים את שירותי התיקון בשטח ללא דיחוי.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן