נזילה נקודתית בקו המים בבניין

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

קו המים הראשי של הבניין הוא למעשה העורק הראשי שמספק לנו את המים בבניין. תקלה, דליפה או פיצוץ מוחלט של קו המים, יכול להשפיע באופן מידי על אספקת המים של הבניין ולפגוע באורח החיים התקין והיומיומי שלנו בין רגע.

האם להחליף את כל הצינור במקרה של דליפה?

נזילה של מים לא מחייב אותנו לבצע החלפת צינור מים ראשי וניתן בהחלט גם לשקול תיקון נקודתי. במקרים של דליפה נחוש בירידה משמעותית בלחץ המים ולעתים גם נגלה שהמים הם מעט עכורים וזאת לאור הסדקים הקיימים בצנרת.

סדקים שכאלו נפוצים באופן משמעותי יותר בקרב מבנים בעלי כעשרים שנים ומעלה, דאז נהגו להשתמש בצנרת המבוססת על חומר גלם שונה ועמיד פחות. לכן חשוב לקחת בחשבון גם את הפקטור המשמעותי הזה ולגבש החלטה – האם כדאי להחליף את כל הצנרת, או שמא ניתן לבצע תיקון נקודתי.

נדרשתם לתיקון יותר מפעם אחת? ראו בזה כנורה אדומה

במקרים בהם הצינור הראשי סובל מדליפות ובעיית צנרת באופן רציף, הרי שמומלץ לבצע תיקון מקיף יותר הכולל החלפה מוחלטת של צנרת המים הראשית. לא פעם תיווכחו לגלות כי עלויות התיקון החוזרות ונשנות של צנרת הבניין, הן אף יותר יקרות במצטבר מאשר טיפול נקודתי אחד הכולל החלפה מוחלטת של הצנרת.

בנוסף לכך, אם מדובר בדליפות המביאות אף למצבים של הצפות, הרי שיש לקחת בחשבון את הפקטור של נזקים ברכוש ולהיזהר כמובן מקרבתן של נקודות חשמל שונות.

לייעוץ – דברו איתנו

צריכים להחליף את הצנרת הראשית של הבניין או הבית הפרטי? בחברת ישראל ידין נשמח לעמוד לשירותכם עם שירות מקצועי ואדיב, אמינות ושקיפות מוחלטת בכל התהליך.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן