אילו נזקי מים יכולים להיגרם מנזילה בצנרת?

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

נזילות מים מהוות בעיה נפוצה במבנים חדשים וישנים כאחד. הבעיה הזו עלולה להחמיר עם הזמן, ולגרום לבעיות רבות נוספות, ואפילו לסכנת חיים.

כדי למנוע מצבים כאלו, חשוב לדעת אילו נזקי מים יכולים להיגרם מנזילה בצנרת, וכיצד ניתן לפתור את הבעיה באופן ממוקד, עם חברת אינסטלציה מקצועית.

אילו נזקי מים יכולים להיגרם מנזילה בצנרת?

נזילות מים עלולות לגרום נזק משמעותי לנכסים, שכן מים יכולים לחדור לחומרים נקבוביים כמו עץ או בטון, ולהוביל לרקבון ולהיחלשות מבנית. יתר על כן, נזילות מים יכולות להביא לצמיחת עובש, אשר יכול לגרום לבעיות נשימה ואלרגיות. בנוסף, מים נוזלים בצנרת עלולים להזיק למכשירים ומערכות חשמליים, ולגרום לקצרים ולסכנת התחשמלות. נזילות מים יכולות גם ליצור משטחים חלקים, מה שמגביר את הסבירות להחלקות ופציעות.

בנוסף, נזילות מים בצנרת עלולה לגרום לדליפות גז מסוכנות; הדליפות עלולות להתרחש עקב גורמים כמו קורוזיה, צינורות סדוקים, מכשירי גז לא תקינים או התקנה לא נכונה. דליפות גז עלולות לפלוט גזים מזיקים כמו פחמן חד חמצני וגזים דליקים כמו מתאן לתוך חלל של מבנים. כאשר גז מצטבר בחלל סגור, זה יכול לגרום לפיצוץ או שריפה. אפילו לדליפת גז קלה עלולה להיות השלכות בריאותיות קשות, כולל כאבי ראש, סחרחורת, בחילות ואפילו מוות.

איתור נזילה בצנרת באופן מדויק

איתור נזילות בצנרת יכול להיות מאתגר, במיוחד לאור העובדה שצינורות מוסתרים מאחורי קירות או מתחת לאדמה. שיטות איתור דליפות קונבנציונליות כוללות בדיקה ויזואלית, האזנה לקולות של דליפות או שימוש בצבעים כדי להתחקות אחר תנועת המים. עם זאת, גישות אלו לרוב גוזלות זמן, יקרות ולא מדויקות.

השימוש בציוד מדויק, כמו מצלמות תרמיות, משפר את יכולות זיהוי הדליפות; מצלמות תרמיות יכולות לזהות שינויים בטמפרטורה, ולזהות אזורים שבהם זורמים מים חמים או קרים או בורח גז. טכנולוגיה זו מאפשרת לטכנאים לזהות במהירות את מיקום הבעיה, לייעל את תהליכי הבדיקה ולהפחית את הצורך בהליכים פולשניים.

לדוגמה, במקרה של דליפת צינור מים, מצלמה תרמית יכולה לזהות פערי טמפרטורה בין המים החמים הדולפים לסביבתם. הפעולה הזו מאפשרת לאתר במדויק את מיקום הנזילה, מה שמאפשר לטכנאים לקבוע את הפעולה המתאימה ביותר, בין אם מדובר בתיקון או החלפה של החלק הפגוע של הצינור.

כמו כן, ניתן להשתמש במצלמות תרמיות כדי לזהות דליפות גז על ידי זיהוי תנודות טמפרטורה הנובעות משחרור גז. לאחר זיהוי מקור הנזילה, טכנאי הגז יכולים ליישם אמצעי בטיחות, כגון סגירת אספקת הגז, אוורור האזור ותיקון הנזילה.

תיקון נזקי צנרת עם חברת ישראל ידין

זה חשוב במיוחד לדעת אילו נזקי מים יכולים להיגרם מנזילה בצנרת כדי לא להיות שאננים. כדי למנוע בעיות נוספות, יש לאתר את מקור הנזילה בהקדם ולטפל בו באופן מקצועי. אם יש לכם נזילה בצנרת, או שאתם חושדים שיש נזילה, חברת ישראל ידין כאן עבורכם. 

החברה שלנו היא בעלת ניסיון של 40 שנה בתחום האינסטלציה, ואנחנו משתמשים במצלמות תרמיות המתקדמות ביותר כדי לאתר נקודות נזילה. החברה שלנו עובדת עם מחסנים לוגיסטיים כדי לספק ציוד וצינורות לתיקון נזילה, כך שתוכלו ליהנות מפתרון מהיר לבעיה של נזילה בצנרת. בנוסף, אנחנו מנפיקים דוחות עבור חברות ביטוח. פנו אלינו בכל עת ותיהנו משירותי אינסטלציה מתקדמים בפריסה ארצית, עם צוות מקצועי ופתרונות מהירים לבעיות צנרת.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן