עבודות אינסטלציה בפרויקט שיפוץ דירה

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

במאמר זה ניגע בנושא של עבודות אינסטלציה בפרויקט שיפוץ דירה. בעיקר עונת הקיץ הנה העונה אשר מועדפת על הישראלים בפרויקט שיפוץ דירה וזאת בשל הסיבה כי לא יורד גשם, מה שמקשה על שיפוץ הדירה וכן יש יותר שעות של אור יום אשר ניתן לנצל. שירותים של אינסטלציה כוללים עבודת אחזקה באופן שוטף וכן תיקונים שצצים לפתע, כמו למשל – פתיחת סתימות, איתור נזילות, ייעוץ על מנת להתקין מערכת איסטלציה בפרויקט שיפוץ של דירה, התקנה של כלים סניטריים וכיוצא בזה.

במאמר זה ניגע בנושא של עבודות אינסטלציה בפרויקט שיפוץ דירה. בעיקר עונת הקיץ הנה העונה אשר מועדפת על הישראלים בפרויקט שיפוץ דירה וזאת בשל הסיבה כי לא יורד גשם, מה שמקשה על שיפוץ הדירה וכן יש יותר שעות של אור יום אשר ניתן לנצל. שירותים של אינסטלציה כוללים עבודת אחזקה באופן שוטף וכן תיקונים שצצים לפתע, כמו למשל – פתיחת סתימות, איתור נזילות, ייעוץ על מנת להתקין מערכת איסטלציה בפרויקט שיפוץ של דירה, התקנה של כלים סניטריים וכיוצא בזה.במאמר זה נדון בנושא של עבודות אינסטלציה בפרויקט שיפוץ דירה. נעניק לכם את הטיפים הכי מומלצים עבור תכנון מוצלח של שיפוץ דירה. המשך קריאה של המאמר פורייה וכן מוצלחת!

הטיפים הכי מומלצים עבור תכנון מוצלח של שיפוץ דירה –

  • מה הם האלמנטים הכי חשובים עבור עבודות אינסטלציה בפרויקט שיפוץ דירה, אשר אותם יש לכלול בחוזה עם בעל המקצוע? – בחוזה עם בעל המקצוע יש לכלול את הפרמטרים הבאים – מה יהיו חומרי הגלם, מה יהיה היקף הפרויקט, מה יהיו המוצרים אשר אתם יעבוד בעל המקצוע, מה יהיה לוח הזמנים עבור ביצוע פרויקט השיפוץ, מה היא עלות הפרויקט, מה גודל האחריות אשר תינתן לביצועו של הפרויקט?
  • תחשבו על הכל לפני שיהיה מאוחר מדי – לפני שאתם מתחילים בביצוע של פרויקט השיפוץ עליכם לוודא כי השיפוץ כולל בתוכו תשתיות, כמו למשל – חשמל, אינסטלציה, ריצוף וכדומה. עליכם להיערך בצורה נכונה לקראת השיפוץ בבית שלכם.
  • אילו אזורים בבית שלכם הכי מורכבים עבור פרויקט השיפוץ? חדרי אמבטיה וכן מטבחים הם נחשבים ליותר מורכבים. המקרה של שירותים וחדרי אמבטיה – דרוך השיפוץ בבית שלכם בטיפול בצנרת ובהרמתו של הריצוף ובעבודה של כמה בעלי מקצוע, בעוד שאם מדובר בשיפוץ מטבח – דורש הדבר תכנון מקצועי אשר טומן בחובו פונקציונליות וכן אסתטיקה למכביר.
  • הגדירו מראש את מסגרת התקציב שלכם וקבלו מבחר של הצעות מחיר עבור פרויקט השיפוץ בדירה שלכם – לאחר שהגדרתם מבעוד מועד מה ברצונכם לשפץ בדירה שלכם, עליכם לבקש קבלת הצעות מחיר מפורטות מבעלי מקצוע. הצעת מחיר נכונה אמורה לכלול את כל העבודות הצפויות, כמו למשל – עבודות אינסטלציה, ריצוף מגבס, פירוק ובינו, עבודות חשמל וכן עבודות ריצוף וכיוצא בזה, רק תוודאו שהמחיר שניתן לכם הנו כולל מע"מ. ישנה חשיבות לעובדה שעליכם לבדוק איזה עלויות נוספות צפויות לכם בפרויקט השיפוץ של הדירה שלכם והן לא נכללות בהצעות המחיר. בדרך כלל, הוצאות פרויקט שיפוץ גבוהות ממה שתתכננו ולכן מומלץ לכם לשריין חריגה ממסגרת התקציב שלכם של כעשרים אחוזים, פחות או יותר, מן ההערכה הראשונה וזאת, בכדי להימנע מגורם ההפתעה. עליכם להגדיר מראש את מסגרת התקציב שלכם ולנסות שלא לחרוג ממנה כלל וכלל.

היחידה לשיפוצים – קבלן שיפוצים מומלץ לחץ כאן

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן