עשה זאת בעצמך: כך תפתחו סתימה בביוב

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

עשה זאת בעצמך: כך תפתחו סתימה בביוב

סתימות בצנרת מהוות בעיה ביתית נפוצה שכולנו מתמודדים איתה לעתים. למרבה המזל, ישנן מספר שיטות עשה זאת בעצמך שיכולות לסייע בפתיחת סתימת ניקוז ללא צורך בעזרה מקצועית יקרה. כאן נגלה על שיטות עשה זאת בעצמך: כך תפתחו סתימה בביוב ביתי בלי בעיה.

עשה זאת בעצמך: כך תפתחו סתימה בביוב

סודה לשתייה וחומץ

שילוב סודה לשתייה וחומץ הוא שילוב ותיק לניקוי סתימות, ומהווה אמצעי פשוט ויעיל לפינוי ניקוז. כדי להתחיל, הכניסו כמות קטנה של אבקת סודה לשתייה לפתח הניקוז, ואחריה חומץ. התערבות תתחיל לבעבע בתוך הצינור, ויווצר קצף המסייע בפירוק וסילוק החסימה. הניחו לתערובת לשבת מספר שעות או לילה שלם, ולאחר מכן שטפו את הניקוז במים חמים כדי להוציא את כל הפסולת שנותרה.

מים רותחים

מים רותחים גם הם יעילים בפינוי ניקוז, ואתם תהיו מופתעים מכמה השיטה הזו יעילה לפעמים. כל שעליכם לעשות הוא להרתיח קומקום שלם עם מים ולשפוך את המים הרותחים בהדרגה לביוב החסום. החום מהמים משמש לריכוך ופיזור הסתימה, ומקל על הסרתה. עם זאת, היזהרו, מכיוון ששימוש בשיטה זו על צינורות PVC עלול לגרום לנזק.

פומפה

שימוש בפומפה גם הוא פתרון אמין לפתיחת חסימות ניקוז. לפני שתתחילו, אטום את פתח הניקוז עם סמרטוט לח כדי להבטיח התאמה לפומפה. השתמשו בתנועות משיכה נמרצות למעלה ולמטה כדי ליצור את הלחץ הדרוש לסילוק הסתימה. חזרו על התהליך לפי הצורך.

נחש אינסטלציה

במקרים של סתימות ביוב עיקשות במיוחד, שימוש בנחש ניקוז עשה זאת בעצמך יכול להיות יעילה. יישרו את הנחש. הכניסו את הנחש לתוך פתח הניקוז וסובבו אותו, לפי הוראות היצרן. המוצרים האלו עוזרים להסיר חסימות פיזיות, כמו שיער ורכיבים אורגניים אחרים. הוציאו את מה שהנחש תפס, ובדקו אם הניקוז עובד כמו שצריך.

ניסיתי הכל והסתימה לא נפתחה. מה אני עושה?

פתיחת ביוב באופן עצמאי היא בהחלט אפשרית. אולם, יש מקרים שבהם שיטות ביתיות לא עובדות, ומומלץ לא לנסות חומרים קשים כדי לפתוח את הסתימה. במקום זאת יש להזמין אינסטלטור מקצועי שיבדוק היכן נמצאת הסתימה, איזה סוג סתימה יש, ויבצע הסרה של מקור הסתימה בעצמו.

מלבד זאת, ישנם מקרים שבהם לא ניתן לפתוח סתימה מפני שהיא לא נמצאת במקום שקרוב לפתח הניקוז. סתימות שורשים, למשל, צריך לפתוח מהמקום שקרוב לשורשים, ורק מקצוען יכול לעשות זאת.

יש לכם סתימה בבית? חברת ישראל ידין כאן בשבילכם

אם יש לכם סתימה בבית ואתם לא מצליחים לפתוח אותה, ניסוי של שיטות נוספות רק יוביל לבזבוז זמן, כסף ולעתים אפילו יגרום לנזקים נוספים.

במקום זאת, אתם מוזמנים לפנות אלינו בחברת ישראל ידין, וליהנות משירות מקצועי. פתיחת ביוב עשה זאת בעצמך לא נחוצה כשיש שירות מקצועי. פנו אלינו בכל עת ותיהנו משירות מקצועי עד הבית ופתרון מהיר ויעיל לסתימות.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן