פתיחת סתימה בביוב – כל מה שצריך לדעת

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

מערכת הביוב שלנו אמנם לא נראית לעין והיא משרתת אותנו נאמנה, אך אם לא ננהג בה בכבוד, אז הרי שהיא עלולה להינזק והתקלה תהיה חמורה ויקרה. תקלה בצנרת הביוב היא איננה רק עניין יקר או דבר המפריע לנו לשגרת החיים, היא גם יכולה להוביל להצפות אשר יפגעו ברכוש נוסף וכך ההוצאה רק תעלה ותגדל.

מה עושים כאשר ישנה תקלת צנרת?

ראשית כל, חשוב להיעזר בשירותיו של איש מקצוע אשר יידע לספק את הפתרון המקצועי לבעיה. טרם קריאתכם לאינסטלטור, בדקו האם מדובר בתקלת ביוב הנובעת מן הדירה או שמא זוהי תקלה כללית בבניין. לעתים עלולות להיווצר סתימות כתוצאה ממאגר מים שלא נוקה כראוי ועל כן ישנו צורך כולל בטיפול בריקון מאגרי המים, חיטויים ובדיקתם.

האם ניתן לטפל בסתימות ביוב לבד?

אם מדובר בסתימת ביוב קלאסית המתרחשת באסלה, בכיור או באמבטיה, אז הרי שניתן לבצע מספר פעולות שיאפשרו לפתוח את הסתימות לבד. ראשית, הקפידו למזוג מים רותחים בהדרגה אל תוך חור הניקוז. חשוב לשמור על הדרגתיות כיוון שהמזיגה האיטית מאפשרת להמיס את השומנים שהצטברו.

נוסף על כך, ישנה האפשרות להשתמש באקדח אוויר אשר יורה בחוזקה אוויר אל תוך הצנרת. לעתים כתוצאה מהשלכת מזון ופסולת אל הכיור, הצנרת עלולה להיסתם. יריית האוויר אל תוך הצנרת מסייע לפרק את הזיהום שהצטבר ופותחת את זרימת המים לרווחה.

כמו כן, באפשרותכם לעשות שימוש בתמיסה הנקראת סודה קאוסטית. חשוב להיזהר בעת השימוש ולהרחיק אותה מידם של ילדים. מיזגו את החומצה אל עבר פתח הניקוז ועשו זאת באיטיות. הניחו לתמיסה זו לעבוד למשך מספר דקות ולאחר מכן שטפו את האזור.

 

 

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן