ישראל ידין אינסטלציה

צילום קווי ביוב בבאר יעקב

שירותי צילום ביוב בבאר יעקב עם סיב אופטי

חברת ישראל ידין - 40 שנות מצוינות

חברת ישראל ידין מספקת פתרונות אינסטלציה מתקדמים למעלה מ-40 שנים, ועושה זאת תוך התמקדות בהון האנושי, בטכנולוגיה המתקדמת ובתודעת שירות גבוהה שאיננה מתפשרת ולו על הפרטים הקטנים.

בחיפושכם אחר איש מקצוע לצורך ביצוע עבודות תשתית, צילום קווי ביוב ואיתור נזילות מים, אנו נשמח לעמוד לשירותכם בזמינות מידית והגעה מהירה לבית הלקוח.

לצד איתור נזילות ותיעוד קווי ביוב עם מצלמת סיב אופטי מתקדמת, אנו מספקים שירותי תיקון מידיים, החל מצנרות ביתיות ועד לתשתיות בין-עירוניות.

היסודות עליהם נסמך השירות שלנו

ביצוע תשתיות ביוב

ההון האנושי

צילום בסיב אופטי של קווי הביוב לרוב נדרש עבור איתור נזילות ואנו שמחים להציע שירות הנסמך על אנשי מקצוע מיומנים, בקיאים ובעלי ניסיון רב שנים. כל איש מקצוע מטעם חברת ישראל ידין עוברת את כל ההשתלמויות הנדרשות.

ביצוע תשתיות ביוב

הטכנולוגיה

ההון האנושי האיכותי שלנו מצויד בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום פתרונות האינסטלציה, לרבות צילום קווי ביוב באמצעות סיב אופטי. אנו מספקים מידע ומסקנות מידיות מן השטח תוך ניתוח כלל הממצאים המוצגים בצילום.

ביצוע צנרת מים

זמינות גבוהה

בחיפושכם אחר צילום קווי ביוב בבאר יעקב בזמינות מידית, אנו נשמח להיות עבורכם הכתובת הנכונה. אנשינו בפריסה ארצית רחבה, ונכונים להיענות לכל קריאה וקריאה בהקדם האפשרי. צרו עמנו קשר ואיש מקצוע כבר בדרך אליכם.

הפתרון הטכנולוגי המתקדם לאיתור נזילות

צילום באמצעות סיב אופטי בקו הביוב מאפשר לנו לבחון היטב את צנרת המים, ולהסיק מסקנות מידיות.

באיתור נזילות מים, נדרשת בדיקה כירורגית קפדנית של הצנרת, וזאת כדי שנוכל לערוך את התיקון אך ורק במקום שבו ישנה תקלה. באופן הזה, אנו מונעים נזקים משניים משמעותיים אשר יכולים להצריך שיפוץ ארוך ומקיף.

הפעולה הכירורגית אמנם איננה מייתרת את הצורך בהרמת מרצפות, אך היא בהחלט הופכת אותה למהירה יותר, ממוקדת יותר וללא כל נזק משני שלא לצורך.

עובדים גם עם קבלנים

לצד לקוחות פרטיים הנדרשים לבדיקות אלו עבור תיקון הצנרת המים והביוב, הרי שאנו עובדים גם עם יזמים וקבלנים המבקשים לצלם את קווי הביוב של המבנה החדש עבור קבלת טופס 4.

צילום קווי הביוב ובדיקת תשתיות המים, הינם חלק בלתי נפרד מן התהליך הנדרש עבור אישור טופס לאכלוס מבנה.

עובדים עם חברות בדק בית

חברות בדק בית המחפשות אחר שירותי צילום ביוב בבאר יעקב והסביבה עבור בדיקת נכס מקרקעין נהנות משירות מקצועי ומהיר.

לרשותנו אנשי מקצוע הרושמים את כל הממצאים שעלו מן הבדיקה על גבי דו"ח מקיף אותו ניתן להגיש לכל הגופים הרלוונטיים.

את הדו"חות שלנו ניתן להגיש לחברות הביטוח ולכל גוף הנדרש לכך.

לקבלת הצעת מחיר עבור צילום קווי ביוב בבאר יעקב

לוגו קטן ישראל ידין

האם כל איש מקצוע מוסמך בביצוע הצילום?

חשוב לומר כי לא כל אינסלטור ולא כל קבלן אינסטלציה מוסמכים בביצוע צילום ביוב באמצעות סיב אופטי.

מדובר בהכשרה אליה אנו מוסמכים במסגרת קורס איתור נזילות מים. לצד השימוש במצלמה טרמית או במכשיר להזרמת גז, הרי שאנו גם מקבלים את ההכשרה הנדרשת לצורך צילום קווי הביוב באמצעות הסיב.

הקפידו לבקש תעודה המעידה על ההכשרה הנדרשת.

אודות ישראל ידין

שלום,

שמי ישראל ידין, קבלן אינסטלציה הרשום בפנקס הקבלנים, ובעל חברה המספקת פתרונות אינסטלציה מתקדמים לרבות פתרונות הנסמכים על יכולות הנדסיות ותשתיתיות גבוהות.

בכל שאלה והתייעצות בנושא צילום קווי ביוב בבאר יעקב והסביבה, אני מזמין אתכם ליהנות משירות מקצועי ואדיב, שקיפות מלאה לכל אורך הדרך ומתן פתרונות מקיפים ומהירים.

השאירו פרטים כאן

שיתופי פעולה

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן