ישראל ידין אינסטלציה

צילום קווי ביוב בגבעתיים

שירותי צילום ביוב ברמת גן עם סיב אופטי

חברת ישראל ידין

צילום קווי ביוב על-ידי אנשי מקצוע מיומנים למען תיקון תשתיות ביוב והחלפה, איתור נזילות, שירותי בדיקה ועד למילוי הדו"ח הנדרש לקבלת טופס 4 לאכלוס.

חברת ישראל ידין מעניקה מגוון פתרונות אינסטלציה מתקדמים למעלה מ-40 שנים, ועושה זאת תוך הקפדה על תודעת שירות גבוהה, שיקוף כלל המסקנות ללקוחות, וצוות איכותי המצויד במיטב הציוד הנדרש.

חברתנו מספקת שירותי צילום קווי ביוב באמצעות סיב אופטי בכל אזור המרכז, ובאפשרותנו להגיע לגבעתיים בכל עת, עם זמינות גבוהה.

לקבלת פרטים נוספים, צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה באתר.

מהי הסיבה שהביאה אתכם אלינו?

ביצוע תשתיות ביוב

נזילות צנרת

צילום קווי ביוב משמש לא אחת למען איתור נזילות מים. פעולה זו נסמכת על מגוון רחב של עזרים שונים לרבות צילום באמצעות מצלמה תרמית מתקדמת, הזרמת גז (שאיננו דליק או רעיל) אל הצנרת וכן החדרת סיב אופטי עם מצלמה.

ביצוע תשתיות ביוב

ביצוע בדק בית

אנו משתפים פעולה עם מגוון חברות בדק בית הזקוקות לשירותי צילום תשתיות מים וביוב לצורך הערכת טיב הנכס. אנו מספקים דו"ח מקיף העונה על כל דרישות וצרכי חברות בדק הבית, זאת לרבות דרישות פרטניות בהתאמה אישית.

ביצוע צנרת מים

טופס 4

בעת הבדיקות האחרונות לקראת קבלת טופס 4, נדרשים קבלנים ויזמים לבדיקת תשתיות המים ולאישורן, בין היתר באמצעות החדרת סיב אופטי לצילום קווי הביוב. אנו עובדים עם מגוון קבלנים ויזמים ומספקים שירות מקצועי ומהיר.

מיהו בעל המקצוע המוסמך בביצוע צילום קווי ביוב?

בהזמינכם איש מקצוע לצילום קווי ביוב באזור גבעתיים והסביבה, הרי שחשוב לדעת כי לא כל אינסטלטור וכן לא כל קבלן אינסטלציה מורשים לכך.

אנשי המקצוע מטעם ישראל ידין פתרונות אינסטלציה עברו קורס איתור נזילות ובמסגרתו רכשו בין היתר את הידע התיאורטי והפרקטי הנדרש לביצוע צילום קווי ביוב ולמתן חוות דעת מקצועית.

רק איש מקצוע שהוכשר באיתור נזילות, יוכל לספק דו"ח מקיף וקביל הנדרש על-ידי גורמים שונים.

כיצד מתבצע התהליך?

צילום קווי הביוב מצריך לעתים הכנה מקדימה, וזאת אם ישנה סתימה בביוב אשר עלולה להזיק למצלמה או במידה והביוב מוצף, אז יש ראשית כל להוריד את מפלס המים ורק אז להחדיר את המצלמה פנימה.

את המצלמה ניתן להחדיר דרך הפתחים השונים המצויים ברחבי הבית. המצלמה מאפשרת לנו לבחון את צנרת הביוב באופן הרמטי תוך שימת לב לכל פרט ופרט לרבות סדקים, צמיחת שורשים כאלו ואחרים שפילסו את הדרך אל הצנרת, חפצים שלא ניתן להוציאם מסיבות כאלו ואחרות ועוד.

לאחר מכן, ועם גיבוש המסקנות, כלל המידע יתורגם לדו"ח מפורט.

לקבלת הצעת מחיר עבור צילום קווי ביוב בגבעתיים

לוגו קטן ישראל ידין

שירות מקצועי ומהיר

לעתים קרובות לקוחותינו מצפים מאתנו לזמינות מרבית, וזאת לאור העובדה ששירות זה ניתן גם בעתות חירום כגון נזילות מים.

בחברת ישראל ידין פתרונות אינסטלציה אנו מספקים את שירותינו עבור הקהל הרחב תוך הקפדה יתרה על זמינות גבוהה ובמקרים רבים אף מידית.

בחיפושכם אחר צילום קווי ביוב בגבעתיים הרי שתוכלו להיעזר באנשי המקצוע שלנו הנמצאים בפריסה רחבה באזור המרכז, זאת לרבות מתן שירותי תיקון והחלפה.

שירות לקבלנים ולחברות בדק בית

הוצאת טופס אישור אכלוס העונה לשם טופס 4, מצריכה בין היתר מתן אישור לכך שתשתיות הביוב אכן תואמות לתחיקות הקיימות במדינת ישראל.

על-כן, כחלק מן הדרישות לקבלת טופס אישור אכלוס, על הקבלן / היזם להוכיח שקווי הביוב תקינים, ודבר זה נעשה באמצעות צילום קווי הביוב ומתן דו"ח המאשר זאת על-די בעל מקצוע.

שירות זה ניתן על-ידינו, כמו גם שירותי בדיקה פרטיים עבור חברות בדק בית.

אודות ישראל ידין

ברוכים הבאים

שמי ישראל ידין הבעלים של חברת ישראל ידין פתרונות אינסטלציה.

במקצועי אני קבלן אינסטלציה רשום, ואני ממליץ לכל אחד ואחת מכם, לחפש אחר פרטיי בפנקס הקבלנים, כמו גם בחיפושכם אחר כל איש מקצוע אחר בתחום הקבלנות.

לכל שאלה והתייעצות, נשמח לתת לכם שירות מקצועי ואדיב.

ניתן ליצור עמנו קשר טלפוני ישיר או להשאיר פניה באתר.

השאירו פרטים כאן

שיתופי פעולה

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן