ישראל ידין אינסטלציה

צילום קווי ביוב בראשון לציון

שירותי צילום ביוב בראשון לציון עם סיב אופטי

חברת ישראל ידין

ברוכים הבאים לחברת ישראל ידין המספקת פתרונות אינסטלציה מתקדמים למעלה מ-40 שנים.

במקרים רבים ישנן בעיות וסוגיות באינסטלציה המחייבות אותנו בבדיקה פיזית הבוחנת את טיב צנרת המים והביוב.

לצד השימוש במצלמה טרמית מיוחדת ובאמצעים טכנולוגיים נוספים, הרי שאין תחליף לבדיקה פיזית המאפשרת לנו להסתכל במו-עינינו ולהבין את מצבה הנוכחי של הצנרת.

לצורך כך וכאשר קיים קושי להסיק מסקנות ללא שום בדיקה פיזית שכזאת, הרי שיש לקחת איש מקצוע המתמחה בצילום קווי ביוב באמצעות סיב אופטי הנושא עליו מצלמה זעירה.

טכנולוגיה זו מאפשרת לנו 'לטייל' בתוך הצנרת ולבחון את המעטפת שלה באופן הרמטי.

עבור אילו שירותים צילום קווי הביוב ישמש אותנו?

ביצוע תשתיות ביוב

תיקון צנרת מים עם נזילה

איתור נזילות מים הוא השלב הראשון בטרם תיקון הצנרת, ולשם כך כדאי שנבחן היטב את הצנרת ונאתר את המקום המדויק שבו קרתה התקלה. באופן הזה, אנו נוכל לתקן את האזור הנקודתי ולמנוע כל נזקים משניים שאינם לצורך.

ביצוע תשתיות ביוב

ביצוע בדק בית

חברות בדק בית המבקשים לאמת כי נכס המקרקעין אכן עומד בסטנדרטים של הקונים ואיננו טומן בחובו 'סוד אפל', מבקשות לערוך צילום לקוו הביוב וזאת כדי לוודא כי אכן תשתיות המים והביוב עומדות בכל הדרישות ואינן מצריכות תיקון.

ביצוע צנרת מים

מתן אישור טופס 4

יזמים וקבלנים נעזרים בשירותינו לצילום קווי ביוב בראשון לציון לצורך השלמת הפרויקטים שלהם בעיר, וזאת כיוון שהם נדרשים לצילום קווי הביוב. זהו סעיף אחד מיני רבים הנדרשים לצורך אישור טופס 4 – טופס לאישור אכלוס מבנה.

היתרונות הגלומים בצילום ביוב עם סיב אופטי

צילום קווי ביוב באמצעות מצלמת סיב אופטי מקנה לנו את היכולת לנתח את מצב הצנרת ללא כל עיכוב. מדובר בפתרון קל ופשוט, פתרון שאמנם מצריך הכשרה ומיומנות, אך ברגע שמזמינים איש מקצוע מנוסה ובקיא, הרי שמדובר במלאכה הנערכת במשך דקות בודדות בלבד.

כמו-כן, יתרון נוסף אותו יש לציין הוא ביכולת שלנו לאתר את מקום התקלה באופן מאוד ממוקד. מדובר באלמנט המונע נזקים משניים שיכולים להצריך שיפוצים קדחתניים.

האם כל איש מקצוע מוסמך בביצוע הבדיקה?

לא, ואל לכם לטעות כי אינסטלטור או אפילו קבלן אינסטלציה מוסמך בבדיקה זאת, אלא אם עברו אנשי המקצוע את ההסמכה הנדרשת לאיתור נזילות מים.

ההסמכה כוללת בין היתר בדיקה באמצעות מצלמה טרמית מיוחדת הבוחנת הבדלי טמפרטורה ובכך מצביעה על מקורות דליפת מים בצנרות, במכשיר עם חיישנים רגישים ובמסגרתו מזרימים גז אל תוך הצנרת ובכך מאתרים את האזור ממנו מתרחשת הדליפה, וכן צילום קווי ביוב באמצעות סיב אופטי.

רק איש מקצוע שעבר הסמכה לאיתור נזילות מים, יכול לספק את השירות הנדרש.

כיצד התהליך נראה בפועל?

בטרם נחדיר את המצלמה אל קו הביוב אנו נבחן היטב אם ישנן אי אילו סתימות המצריכות טיפול מקדים. זאת כיוון שסתימת ביוב יכולה להזיק למצלמה ואף לגרום לנזק בלתי הפיך.

לאחר שנטפל בסתימה, ולאחר שנוודא גם שהביוב איננו מוצף (דבר אשר עלול למנוע מן המצלמה להפיק צילום איכותי), רק אז נחדיר אותה פנימה ונערוך את מלאכת הצילום עצמה.

עם סיומה, נפיק עבורכם דו"ח מפורט הקביל על-ידי הגופים הרלוונטיים זאת לרבות חברות ביטוח.

לקבלת הצעת מחיר עבור צילום קווי ביוב בראשון לציון

לוגו קטן ישראל ידין

איש מקצוע בזמינות מירבית

אנו בחברת ישראל ידין מבינים את הצורך המידי לעתים בשירות, צורך הנובע לא אחת מנזילות מים התופסות אותנו לא מוכנים ביום בהיר אחד.

לאור זאת, אנו שמחים להציע לכם אנשי שירות מיומנים ובעלי ניסיון רב שנים אשר יפעלו באופן מידי לאיתור ותיקון התקלה.

חשוב לציין כי לעתים כאשר התקלה מטופלת בשעות הערב, הרי שלא ניתן להרים מרצפות ולהחליף את הצנרת הקיימת. לצד זאת, אנו נפעל למען התיקון המהיר ביותר, ונגיע ביום שלמחרת השקם בבוקר.

אודות ישראל ידין

שלום לכולם ולכולן, וברוכים הבאים לאתרי.

שמי ישראל ידין, אני קבלן אינסטלציה רשום, ואני ממליץ לכל אחד ואחת לחפש אחר שמי או מספר רישיוני, וכן לעשות את אותה הפעולה עבור כל קבלן אחר בפנקס רשם הקבלנים.

זוהי גושפנקא לכך שאתם מקבלים שירות העומד בכל הסטנדרטים הנדרשים על-ידי מדינת ישראל. 

אני ואנשיי מקפידים על תודעת שירות גבוהה, זמינות מידית ושקיפות לכל אורך הדרך.

בכל שאלה אודות צילום קווי ביוב בראשון לציון, אני מזמין אתכם להתייעץ עמנו.

השאירו פרטים כאן

שיתופי פעולה

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן