שאיבת ביוב – איך זה מתבצע?

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

שאיבת ביוב מתבצעת על ידי משאבת ביוב או יותר נכון – משאית ייעודית לשאיבת נוזלים רעילים לרבות סתימת ביוב בתנאי לחץ. הנה לפניכם כלי עבודה שיודע ואף מונע בעיות מתקדמות שכולן ככולן קשורות במפגעים תברואתיים קשים. נכון להיום, באמצעות מתקן זה ניתן לא רק לטפל בבעיות פרטיות אלא גם בבעיות הקשורות במרחב הציבורי והתעשייתי יחד. האם נתקלתם לאחרונה בתחלואה קשה או אפילו בריחות שאינם נעימים? אם כן, סביר להניח שאתם חייבים למגר את זה באמצעות שאיבת ביוב מקצועית.

להציל את הסביבה באמצעות שאיבת ביוב מקצועית

כפי שהבנתם, שאיבת ביוב מתבצעת על ידי משאית מיוחדת, המשאית למעשה אוגרת מי שופכין ובו זמנית גם נוזלים רעילים אחרים העלולים לאיים על איכות הסביבה. המשאבה חזקה במיוחד ואליה מצורפת גם משאבת יניקה וסניקה. באמצעות הכלים הללו, אפשר לבצע את הפעולה נכון ובו זמנית לייצר וואקום חזק שבסופו תשאב המשאבה את השפכים ותעבירם הרחק מסביבה כזו או אחרת. באותו הזמן, היניקה החזקה היא זו שתשאב אל המיכל כל מה שלמעשה גרם או עלול לגרום לסתימות ומפגעים כאלה ואחרים. בסיכום דבר, באמצעות לחץ מים חזק, ניתן לפתוח את הסתימות ולהזרים מים באמצעות משאבת הסניקה.

למה משמשת ביובית בפועל?

ביובית משמשת שאיבת ביוב וזו מטרתה לוודא כי מערכות המים והביוב יפעלו תקינות ובו זמנית לא יפגעו בתשתיות הציבוריות והפרטיות. לעיתים, כאשר נוצרת סתימה או נאגרים יותר מדי נוזלים קיימת דרישה לשאיבה וכאן נכנסת ביובית לפעולה. בנוסף, יודעת הביובית לא רק לטפל נקודתית בבעיה אלא לשמר תחזוקה שמקורה בשאיבות ובדיקות שוטפות אחת לתקופה. לצורך ההמחשה, קחו לדוגמא בורות של דלק פתוחים או לחילופין, פתיחה של סתימת הדורשות לחץ מים גבוה. כמו כן, באמצעות ביובית ניתן להתמודד גם עם בורות רווי שומן- כאמור, מפעלים ומחסני תעשייה רבים. גם במצב בו מתקיים צורך של שאיבת מי תהום שנאגרו באזורים נמוכים תיכנס הביובית לתפקידה ותספק את הפתרון הרלוונטי. מבין תפקידיה של הביובית, ניתן לראות שאיבה גם במקומות כמו מקלטים, פיר מעלית, חניון וכל מה שמצוי מתחת לקרקע ועלול לסכן את הציבור. האם נתקלתם לאחרונה בברורות רקב באזורים פרטיים או מפעלים? אם כן, צפו לפתרון אחד – קוראים לזה ביובית.

בסיכומו של דבר, באמצעות ביובית אפשר לא רק לבצע שאיבת ביוב אלא הרבה מעבר. רוצים לשמר ולשמור על התברואה בסביבתכם הפרטית או התעשייתית? את הדליפות וההצפות אפשר למגר רק בדרך אחת, באמצעות ביובית מקצועית ואנשי מקצוע שיודעים את המוטל עליהם. נתקלתם במפגע קשה? אל תחכו לרגע האחרון, צרו קשר בהקדם והשיגו ביובית שיודעת לבצע שאיבת ביוב, אבל בו זמנית יודעת גם להציל חיי אדם מפני שיטפונות, ליקויי קווי ביוב ועוד.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן