תחזוקת מערכת קווי הביוב

רבים מאיתנו רואים במערכת הביוב כדבר מה מזוהם שבין כה וכה אין טעם לנקותו. עם זאת, חשוב לדעת כי לצנרת הביוב שלנו תפקיד מרכזי וחשוב בכל הנוגע להבטחת ניקיונם וחיוניותם של המים הזורמים אצלנו בברזים.

כיצד תחזוקת צנרת הביוב באה לידי ביטוי?

ישנן דרכים רבות ושונות לאפשר את תחזוקתה השוטפת והנכונה של צנרת הביוב. חיטוי צנרת ומאגרים היא דרך יעילה אחת מיני רבות באמצעותה אנו דואגים שמאגרי המים יהיו נקיים וימנעו את הצטברויותיהם של גורמים מזהמים בתוך צנרת המים והביוב דוגמת אבנית וחיידקים נוספים. דרך נוספת היא באמצעות צילום הביוב ובדיקתו. במסגרת הצילום ניתן יהיה למצוא מגוון גורמים מזהמים שנדבקו על גבי דפנות הצנרת ובכך להגיע להחלטה שיש לבצע שטיפה בלחץ מים גבוה וזאת כדי להסיר את כל המזהמים הקיימים.

מתי נזהה שמערכת הביוב שלנו תקולה?

ישנם מקרים דחופים יותר ודחופים פחות בכל מה שנוגע למערכת הביוב, אך במידה וזיהיתם את אחד מן הסימנים הבאים, הקפידו לקרוא לאיש מקצוע במהירות האפשרית וזאת כדי שיבטיח את תקינותם של קווי הביוב ואת בריאותכם! אם לאחרונה אתם מרגישים שמערכת הביוב מדיפה ריח רע שעולה מעלה, אז הרי שייתכנו גורמים מזהמים שונים המונעים את זרימתה התקינה. אם המים הפכו לעכורים צהבהבים, גם כאן ייתכן מאוד שמערכת הביוב שלכם צריכה תחזוקה מחדש. הדבר גם יכול להתבטא בזרימת מים חלשה הנובעת מחסימתם על-ידי אבנית והצטברויות מזהמים נוספות. במקרים קיצוניים יותר יתרחשו הצפות שיצריכו מתן טיפול מידי וללא דיחוי. דעו כי מצב זה עלול להתרחש במקרים בהם התעלמנו מכלל הסימנים המוקדמים של בעיות במערכת הביוב.

נשמח לסייע

מחפשים קבלן אינסטלציה שרשום בפנקס הקבלנים ומתלבטים באיזו חברה לבחור? אנו בחברת ישראל ידין מביאים עמנו ניסיון של 40 שנים ותודעת שירות גבוהה הכוללת טיפול יעיל ומקצועי, מחירים משתלמים ושקיפות מוחלטת בכל התהליך. לקבלת פרטים נוספים התקשרו אלינו או השאירו פניה ונשמח לסייע בהקדם.

שאלות נפוצות

אין באמת חוק שמכריח אותנו לבצע עבודות תחזוקה, ולמען האמת שאין גם כל צורך.

במידה ונדלקות נורות אדומות דוגמת מים עכורים או היחלשות בזרם המים, יש לפנות לאיש מקצוע.

חיטוי מאגרי המים יכול בהחלט למנוע סתימות.

כמו כן, אם מדובר במערכת קווי ביוב ישנה, הרי שייתכן ויהיה מומלץ לבצע החלפה כוללת.

התייעצו איתנו ונשמח לסייע.

שירותי חברת ישראל ידין מסופקים בכל רחבי הארץ.

יש לציין שסניפנו ממוקם במרכז הארץ, ולכן זמינותנו במרכז היא גבוהה ואף מידית.

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן