תשתיות מים וניקוז בבית

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

החלפת תשתיות לבית

קנייה של בית יכולה להיות ארוע משמח ביותר. שינויים שרוצים לבצע בחלל החדש ובמרחב מסביב הם מבורכים ומרעננים. שינויים במרחב עשויים לנבוע מכמה סיבות. סיבה אחת יכולה להיות שאינכם מרוצים ממיקום המטבח ואולי תחפצו בלהזיזו למיקום חלופי שתואם יותר את הרגשתכם. סיבה נוספת מגיעה בעקבות התרחבות המשפחה. כשישנם הרבה נפשות בוודאי תרצו להוסיף חדר שירותים נוסף באחת הקומות. לא משנה מה הסיבה, בכל שינוי שכזה כדאי לקחת בחשבון כמה פרטים חשובים. הקפדה על הפרטים מונעת כאבי ראש מיותרים.

שינוי מבני כרוך תמיד בהעברת תשתיות מסוגים שונים. הכוונה בתשתיות הם לקווי החשמל והמים הרצים בתוך בקירות וגם כמובן לתשתיות הניקוז ברצפה ומתחתיה. אדם שרוצה לשנות את חלל ביתו ככל הנראה יזדקק לחיתוך בטון מסוג מסויים. חיתוך בטון מאפשר לפתוח חללים חדשים כמו חלונות ודלתות ומשמש גם לפתיחת הקירות והרצפה לשם הגעה לתשתיות. קידוח וניסור בטון זו עבודה מורכבת שכדאי שלא כדאי לבצע לפני שיחה עם איש מקצוע. בניסור בטון משתמשים במקדחי ומסורי יהלום לשם חיתוך מדויק, מהיר ולא מלכלך.

תשתיות ביוב מקבלות אופי חדש.

תשתיות ביוב בבית הן בין התשתיות המורכבות ביותר לשינוי. כשעושים שינוי בתשתיות הניקוז יש לקחת בחשבון גורמים רבים. מתקין מערכות ניקוז מוסמך מבצע מדידה של שיפועים מדוייקים בעזרת מדי לייזר מיוחדים המותאמים לפעולה זו ומסייעים ביעול מקסימלי של המערכת. אספקט נוסף שכדאי מאוד לשים לב לגביו הוא נושא הספיקה. מערכת ניקוז יכולה לעמוד בכמות מסויימת של שפכים. בית שנפח הניקוז שלו גדל צריך להתחשב בכך ולהגדיל את צנרת הניקוז המקומית. כשבאים לשנות צנרת ניקוז כדאי להתייעץ עם מומחה. החלפה או שינוי של מערכת כזו היא איננה פעולה שמבצעים לבד.

מה שעובר בקיר, תשתית מים.

כמובן שאי אפשר ללא מים. צירונות המים הם עורק החיים של הבית והמשפחה. שינויי בצנרת המים יכולה להיות דבר מבורך אך גם עלולה להיות בעייתית אם לא מקפידים על כמה כללי אצבע חשובים. קודם כל, לא מתעסקים בצנרת מים לבד. אי מקצוע בתחום יחסוך לכל אחד כסף, כאב ראש ותקלות עתידיות. העברה או שינוי של תשתית מים בבית יכולה להגרם מכמה סיבות. מערכת ישנה שדולפת וגורמת לאבדן הכנסות במקרה הקל ולרקבונות בקירות במקרה הגרוע היא סיבה מצויינת לבצע שינוי. שינוי מבני כמו הוספת חדר או העברת האמבט הם סיבות נוספות.

מאמר זה נכתב בשיתוף פעולה עם המומחים לניסור וקידוח בטון POWER' https://www.powerdrilling.co.il/

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן