איטום גגות לתיקון נזילות

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

בעונת החורף כאשר מגיעים הגשמים, רבים מאיתנו מתמודדים עם בעיות של נזילות מים בבית ואז נזכרים שיש צורך באיטום גגות. האמת שאסור לחכות לחורף ולגשמים בשביל לבצע איטום גגות. עוד בטרם מגיעים הגשמים חשוב להזמין קבלן איטום בשביל לבדוק את הגג ולאטום אם צריך. כמו כן כדאי גם להקפיד לנקות את המרזבים על מנת שלא יצטברו מים בגג, דבר אשר מחמיר את היקף הנזילות.

לצורך איטום הגג ישנם חומרים שונים שבהם אפשר להשתמש, אך קודם כל יש לאבחן את הגג ולראות מהו פתרון האיטום המתאים עבורו. החומרים שבהם מקובל להשתמש הן יריעות ביטומניות אשר נחשבות לאחת השיטות היעילות ביותר. היריעות נפרשות על פני הגג ומולחמות אחת לשנייה על מנת ליצור שכבת איטום. בהזדמנות זו כדאי להזכיר שלא רק חומר האיטום חשוב אלא גם איכות העבודה. התקנה לא נכונה של היריעות הביטומניות תביא לחדירות מים.

ניתן גם להשתמש בזפת, זוהי אינה השיטה הטובה ביותר אך היא זולה ונוחה ליישום בגגות של בניינים משותפים בהם יש הרבה דודים וקולטי שמש. החיסרון של איטום גגות עם זפת היא הצורך בתחזוקה שנתית – יש לסייד את הגג מידי שנה. הסיד מגן על הזפת מפני התייבשות וסדקים, ללא שימוש בסיד אתם צפויים לנזילות מים.

ניתן גם להשתמש בחומרים אקריליים וחומרים פוליאורטינים, לכל חומר יש את היתרונות ואת החסרונות וגם את העלויות. כמו כן יש צורך לבדוק מהי שכבת האיטום הקודמת ובהתאם לכך להתאים את חומר האיטום.

עוד נקודה חשובה, בטרם מיישמים את פתרון האיטום לגג היא הכנה של הגג. לא משנה מהי שיטת האיטום אשר נבחרה, חשוב קודם כל לעשות ניקיון יסודי של הגג ולהסיר את שאריות חומר האיטום הקודם. זהו שלב מאוד חשוב. אם לא מקפידים על יישום של הכנה נכונה הדבר יפגע באיכות התוצאות ועלולים להיווצר בחומר האיטום חורים, בועות ועוד כל מיני נקודות תורפה אשר יפגעו באיטום.

שימו לב שאתם בוחרים בקבלני איטום אמינים ובעלי ניסיון אשר מעניקים לכם אחריות על העבודה.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

דילוג לתוכן