אילו כלי עבודה משמשים קבלן אינסטלציה?

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

כלי עבודה: אינסטלטור מול קבלן אינסטלציה

בעוד שמרביתנו מדמיינים את האינסטלטור הממוצע מתהדר לו במיני כלים קטנים שיעזרו לו לפרק את הצנרת של הכיור או השירותים, הרי שקבלני אינסטלציה נדרשים לפרויקטים הנדסיים מורכבים.

אם לרגע נתעכב על ההבדלים שקיימים בין אינסטלטורים לבין קבלני אינסטלציה, הרי שהראשון מוסמך בביצוע עבודות צנרת נקודתיות, ואילו קבלן הוא איש מקצוע הרשום בפנקס הקבלנים על פי חוק ושמוסמך בביצוע פרויקטים הנדסיים מורכבים לרבות הצבת ותיקון תשתיות למבנים ושטחים ציבוריים, הכנת תשתית לבריכות, איתור תשתיות תקולות הממוקמות במעמקי האדמה ועוד.

ציוד הנדסי כבד

במקרה הזה אתם יכולים לשכוח ממושגים דוגמת מפתח צינורות, מפתח הרקולס או חותך צינורות גומי. במקרה הזה מדובר ב"צינורות" שהם יותר תשתית העשויה בטון ואשר מונחת במעמקי האדמה באמצעות ציוד הנדסי כבד.

קבלנים בתחום האינסטלציה נדרשים ללוגיסטיקה מורכבת של מגוון כלי עבודה ממונעים לרבות טרקטורים ומנופים עוצמתיים. לכך הוסיפו את העובדה כי לא ניתן לבצע ולו את הפרויקט הפשוט ביותר, זאת ללא צי של משאיות אשר מסוגלות לשנע את הציוד המתקדם.

כוח אדם איכותי

בעוד שעבודתו של אינסטלטור יכולה להתבצע באופן פרטני על-ידי איש מקצוע בודד, הרי שבתחום קבלנות האינסטלציה, יידרש תפעול של מערך צוותי המוכשר לביצוע העבודה.

יש לראות פרויקטים אלו כחלק בלתי נפרד מעבודות תשתית, בנייה ותכנון. ניהול פרויקטים בעלי אופי זה יכול להימשך לאורך ימים ארוכים ולעתים אף חודשים.

על כן, צוותי החברה נדרשים למעבר השתלמויות תקופתיות שנועדו להשלים את הפערים הטכנולוגיים הנוצרים מעת לעת על הציוד המקצועי וליישר קו בכל נהלי הבטיחות בעבודה.

חומרי בניין

שינענו את הציוד ההנדסי הכבד, הבאנו אנשי צוות מיומנים ומקצועיים שיבצעו את העבודה על בוריה, אך האם כאן נגמרת תרומתנו לכוח? וודאי שלא.

חישוף הקרקע והטמנת התשתיות, דורש גם ביצוע עבודות גימור סופיות. פעילותו של קבלן בתחום האינסטלציה איננה תמה כאן, והיא כוללת במרבית מן הפעמים גם שימוש בחומרי בניין לרבות עפר, טיח ובטון.

באם נזכיר את הציוד ההנדסי הכבד אליו אנו נדרשים בחלק מן הפרויקטים, אז הרי שחשוב לזכור כי עלינו לשנע חומרי בניין רבים לצורך ביצוע העבודות על הצד הטוב ביותר.

צרו עמנו קשר

חברת ישראל ידין שמחה לספק את שירותיה המקצועיים מזה ארבעים שנים, ומביאה עמה ניסיון מקצועי, שקיפות מלאה בהליכי הפרויקט ומחירים אטרקטיביים.

אנו מזמינים אתכם להתרשם מן השירותים השונים המוצעים באתרנו לרבות איתור ותיקון תשתיות, טיפול בפיצוצי קווי מים ראשיים, הטמנת משאבות, תיקון והתקנת מז"חים ועוד. לכל שאלה, נציגינו ישמחו לעמוד לשירותכם.

למידע נוסף וקבלת שיחה מנציג, השאירו לנו פניה ואנו נעשה את מירב המאמצים לחזור אליכם בהקדם האפשרי.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן