איתור דלף גז בתשתית

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

איתור דליפת גז בתשתית

ברוכים הבאים לחברת ישראל ידין המספקת שירותי איתור ומיפוי תשתיות מקצועיים עבור חברות קבלנות, גופים מוניציפליים וגורמים פרטיים.

לרשותנו צוותים מקצועיים אשר עוברים את כל ההשתלמויות הנדרשות, ציוד טכנולוגי המספק מענה מקצועי לכל בעיה וסוגיה ויכולת מענה מהירה תוך שינוע ציוד לוגיסטי והנדסי כבד.

לפרטים נוספים צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה והצוותים המקצועיים שלנו כבר בדרך אליכם.

איתור דליפת גז בתשתית: איך מתחילים?

חברת ישראל ידין מספקת שירותי קבלנות אינסטלציה המתמקדים בעיקר בביוב ומים. ועם זאת, כאשר מדובר באיתור ומיפוי תשתיות, הרי שלעתים תשתיות מזרימות גז עבור מבנים פרטיים, מבני דיור, מפעלים ותעשיות.

כאשר מתקיימת דליפה בתשתית הגז הרי שחשוב להזעיק אנשי מקצוע לצורך טיפול מידי בתקלה ויפה שעה אחת קודם. על כן, חברתנו זמינה עבורכם 24 שעות ביממה ומספקת שירות מקצועי, מהיר וממוקד.

לרשותנו הציוד הטכנולוגי הנדרש לצורך איתור ומיפוי מקור התקלה, וזאת לצורך ביצוע עבודות תיקון תשתיות ממוקדות ויעילות. מטרתנו היא למזער ככל הניתן את הפגיעה והנזקים המשניים שייווצרו, ולערוך פעולה כירורגית ומהירה.

שינוע לוגיסטי מהיר

מרבית החברות מבצעות הפרדה מוחלטת בין שני הנושאים: יש מי שתפקידו הוא לאתר ולמפות תשתיות, ויש מי שתפקידו הוא לבצע את פעולות התיקון בשטח.

בשירות ייחודי של חברת ישראל ידין לקבלנות אינסטלציה, אנו אמונים הן על איתור התשתיות התקולות והן על תיקון התקלה בשטח, תוך שינועו של ציוד הנדסי כבד וצוותים מקצועיים.

מטרתנו היא לספק שירות מקצועי, אדיב ויעיל עבור לקוחותינו ולהבטיח את נוחיותם לצד מחירים הוגנים המשקפים במדויק את היקף הפרויקט.

הצוות והניסיון שלנו

בכל מה שנוגע לאיתור דליפת גז בתשתית תת קרקעית, הרי שחשוב לספק מענה מהיר ומבלי להתפשר על מקסימום מקצועיות.

בחברתנו אנו נשמח לספק לכם את השירות המקצועי ביותר. כחברת קבלנות אינסטלציה אנו מקפידים על כל ההשתלמויות הנדרשות, וההכשרות הפרטיות וזאת כדי לשמר את איכות הצוותים ואת יכולתם לספק מענה מקיף וכולל לכל בעיה, סוגיה ואתגר.

בין שמדובר בתקלות חירום המצריכות היענות מידית בכל שעה, ובין שמדובר בביצוע עבודות תחזוקה וטיפול בתקלות בשוטף – פנו אלינו לעמוד לשירותכם.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן