איתור נזילה בבניין משותף

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

מגורים בבניין משותף דורשים שימוש במשאבים משותפים שונים, לרבות מים. במבנים משותפים יש נקודות של צנרת משותפת, מה שעלול להוביל לבעיות שונות במהלך הזמן. נזילה מהווה בעיה גדולה במבנים משותפים, שכן יכולים להיות לה מקורות שונים. כדי לתקן את הבעיה באופן מיטבי, חשוב לבצע איתור נזילה בבניין משותף עם ציוד מקצועי, וכאן תגלו כיצד לעשות זאת באופן היעיל ביותר.

סימנים לנזילה בבניין משותף

כאמור, יש נקודות חיבור של צנרת במבני מגורים משותפים, מה שעלול להקשות על איתור נזילה. כדי להתחיל בבדיקה של צנרת, צריך לדעת תחילה אם יש בכלל נזילה, ואלו הסימנים המסגירים לבעיה:

סימני רטיבות בקירות: נזילה בבניין משותף עשויה לגרום לכתמי מים בקירות חיצוניים ופנימיים. הסימנים האלו עשויים להופיע בקיר של הדירה שלכם, דירות של השכנים, או בקיר חיצוני של הבניין, וחשוב לשים לב אליהם ולא להתעלם מהכתמים לאחר הופעתם.

חשבון המים גדל: סימן ברור לנזילה בצנרת הוא תפיחה פתאומית של חשבון המים. אם אתם מקבלים חשבון מים גבוה מהרגיל, או שמגיע חשבון מים גבוה משותף לבניין, ייתכן שהגורם לכך הוא נזילה בצנרת.

טחב/עובש/קילופים בקיר: טחב ועובש מהווים בעיה אסתטית ובריאותית כאחד. אם הבעיות האלו התפתחו, ייתכן שנוצרו תנאי רטיבות להיווצרותם. בנוסף, אם אתם מבחינים בקילופים בקירות או בתקרה – עליכם לבחון אם מדובר בנזילה.

איתור נזילה בבניין משותף

נזילות בבניין משותף עלולות לגרום להחלשה של המבנה, התפתחות של טחב ועובש, נזקים אסתטיים ונזקים לבריאות. לכן, חשוב לבצע בדיקה מדויקת ויסודית של מקור הנזילה ולתקן את הצינורות התקולים. בעבר בדיקות מהסוג הזה נעשו על ידי שבירה של חלקי קיר ומרצפות, עד למציאת מקור הנזילה.

כיום ניתן לבצע איתור נזילה בבניין משותף בלי נזקים משמעותיים; באמצעות ציוד צילום תרמי ניתן לאתר במדויק בעיות בצנרת, ולתקן את המקור שלהן – בלי לשבור חלקי קיר שלמים. מצלמות תרמיות מאתרות נזילות באמצעות טכנולוגיית אינפרא-אדום, שמגלה הבדלי טמפרטורה בתוך מבנים. מקומות שיש בהם הבדלי טמפרטורה משמעותיים הם אזורים שבהם יש בעיית צנרת, והודות לכך ניתן לבצע תיקון מבוקר ונקודתי של צינורות תקולים.

ניתן לבצע בדיקה של נזקי צנרת גם באמצעות מכשור אקוסטי, שמשמש כמעין רדאר לתשתיות צנרת. באמצעות הזרמה של גז שאינו דליק או רעיל, ניתן לזהות מקורות דליפה.

איתור נזילות מקצועי עם חברת ישראל ידין

אם אתם צריכים לבצע בדיקה של נזילה בבניין משותף, אל תהססו ופנו לחברתנו; חברת ישראל ידין קבלנות אינסטלציה מספקת שירותי אינסטלציה מתקדמים מזה ארבעה עשורים, עם המכשור המתקדם ביותר לאיתור נזילות. הצוות המקצועי שלנו מאתר במומחיות מקורות של נזילות, ומספק ייעוץ ללקוחותינו עבור שיטת התיקון המומלצת ביותר.

בנוסף, אנחנו מבצעים תיקונים עם ציוד לוגיסטי שזמין לנו בכל עת, ומספקים דו"ח מלא עבור חברות ביטוח. אם אתם חושדים שיש נזילה בבניין משותף שבו אתם מתגוררים – אל תהססו ופנו אלינו. חברת ישראל ידין זמינה לכם בכל עת, עם צוותים מקצועיים ובעלי ניסיון, ציוד מתקדם והאמצעים הטובים ביותר לתיקון בעיות צנרת.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן