איתור נזילות מים בקו ביוב

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

נזילות מים בקווי ביוב עלולות לגרום לבעיות בתשתיות ציבוריות ופרטיות כאחד. באמצעות צילום של קווי ביוב, ניתן לאתר באופן מדויק את מוקד הנזילה, ולתקן אותו בצורה מקצועית.

איתור נזילות מים בקו ביוב זמין לכם בעת עת עם חברת ישראל ידין, ופה נגלה מה חשוב לדעת בנושא וכיצד ניתן לפתור את הבעיה.

איתור נזילות מים בקו ביוב: מידע כללי

קו ביוב, הידוע גם כמערכת הדלוחין, זוהי צנרת שאליה מתנקזים מי קולחין ומי שפכים. המים האלו מתנקזים ממכשירים ומערכות שונות. כמו מערכת מיזוג ביתית, מכונות כביסה, מדיחי כלים, ועוד. התשתית הייחודית הזו נפרדת מצנרת המים המרכזית של מבנים.

בנוסף, המערכת הזו כוללת את מערכת צנרת הביוב של כל דירה, וכלל המערכות האלו מתחברות לצנרת הביוב בבניין. המים האפורים ומי השפכים ממכשירים שונים בכל דירה יוצאים דרך צינור ייעודי, אל מערכת הביוב של המבנה, ומשם אל מערכת הביוב העירונית.

התחנה הסופית היא מערכת המים הארצית, כך שבעיות בתחנות הביניים של קווי הן בעלות השפעה שלילית על כלל המערכת. אם באחד מצינורות הביוב נוצרת נזילה או דליפה, חשוב לגלות את מיקומה המדויק. תיקון של נזילה בקו ביוב בהקדם ממזערת נזקים עתידיים, ומאפשרת ליהנות מזרימת מים תקינה.

מה גורם לנזילות בקו ביוב?

יש מספר גורמים שעלולים להוביל לנזילות וסדקים בקו ביוב:

  • סתימות בצנרת: סתימה בקו ביוב עלולה לגרום להיווצרות לחץ בצנרת, מה שמביא להיווצרות סדקים ונזילות.
  • צמיחת שורשים: שורשי עצים הם גורם נפוץ לנזילות בקו ביוב. השורשים צומחים באופן טבעי, והם גם נמשכים למקורות מים – כמו קווי ביוב, ולכן עלולים לצמוח בתוך הצנרת ולהביא לסדקים ונזילות.
  • שחיקה: שחיקה וקורוזיה הם חלק בלתי נמנע מתשתיות ביוב. מים רבים זורמים במערכות הצנרת האלו, מה שמביא לשחיקה טבעית, שדורשת תיקון.
  • חלודה: חלודה גם היא בעיה נפוצה במערכות וקווי ביוב, אשר מובילה לנזילות.
  • שינויים בטמפרטורה: שינויים חדים במזג האוויר עלולים לגרום לסדקים ונזילות בקווי ביוב.
  • התקנה/איטום לקויים: קווי ביוב שהותקנו בצורה לקויה, ללא איטום טוב, נסדקים ומפתחים נזילות.

כיצד מבצעים איתור נזילות בקו ביוב?

איתור נזילות מים בקו ביוב צריך להתבצע על ידי ציוד לגילוי הבעיות האלו. אחת השיטות היא מצלמת ביוב, בעלת סיב אופטי, שמחדירים לקו הביוב. המצלמה מצלמת את השטח הפנימי של הצינור, מה שמראה היכן יש נזילה.

שיטות נוספות כוללות שימוש בחיישן גז, מצלמה תרמית, בלון לחץ, ועוד.

כאן בחברת ישראל ידין קבלנות אינסטלציה אנחנו מבצעים איתור נזילות בקווי ביוב, עם ציוד מקצועי ומתקדם במיוחד. לאחר בדיקה ראשונית, הצוות שלנו מבצע בדיקה יסודית באמצעות הציוד המתאים למטרה. איתור הבעיה מאפשר לנו לספק ללקוחותינו ייעוץ על דרך הפעולה הטובה ביותר.

ניתן ליהנות אצלנו גם משירותי תיקון צנרת מתקדמים. עם ניסיון של ארבעה עשורים בתחום וצוות מקצועי, החברה שלנו מספקת שירותי אינסטלציה בהתאמה אישית ובאיכות ללא פשרות. אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת וליהנות משירות אדיב, מקצועי ואיכותי בכל בעיה שלא תהיה.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן