ישראל ידין אינסטלציה

איתור תשתיות בגבעתיים

שירות איתור ומיפוי תשתיות בגבעתיים – 24/7

קבלן רשום מס ' 32008

זמינות מידית וטיפול ללא דיחוי

התשתית לקויה? סדקים? פיצוץ שתפס אתכם לא מוכנים? יש לכך פתרון מידי.

בשיתוף פעולה ייחודי בין חברת ישראל ידין לבין חברת פא"י פרץ מים, אתם תיהנו מן היכולת שלנו לבצע את איתור התשתיות הלקויות באופן מידי, ומיד לאחר מכן ליהנות מהגעת אנשי מקצוע מיומנים שיטפלו באזור התקול וישיבו את השגרה אל קנה.

לרוב, איתור תשתיות יתבצע בנפרד מתיקון והחלפת הצנרת הלקויה. לכן, במרבית הפעמים הלקוחות ימתינו שעות ממושכות עד אשר יוכלו להתחיל אם בכלל, במלאכת התיקון הנדרשת.

בזכות שיתוף הפעולה הייחודי שלנו, לא תצטרכו להמתין עוד זמן רב, ותוכלו כבר בתוך מספר שעות (בהתחשב במורכבות התקלה), לשוב אל השגרה.

אנו מתחייבים לכם לעבודה בשקיפות מלאה וביעילות מקסימלית כדי להביא להשבת השגרה המלאה.

היכולות העומדות לרשותנו

איתור נזילות

זמינות 24 שעות

  • למרבה הצער, התשתית הלקויה לא בוחרת את השעות שבהכרח נוחות עבורנו. אנו לעתים נדרשים לעבודות גם בשעות הלילה, ומאפשרים ללקוחותינו לקבל שירותי חירום 24 שעות ביממה, וללא דיחוי.
  • לרשותנו צוות מקצועי ויכולות שצברנו לאורך 40 שנות פעילותנו. כל זאת, מאפשרים לנו לשנע ציוד מקצועי וחלקי חילוף ללא דיחוי.
איתור נזילות מים ומיפוי תשתיות

מה קורה בפועל?

  • לפני שנתחיל בעבודות ההנדסיות הנדרשות, עלינו קודם כל לאתר את מוקד התקלה באופן מדויק. חשוב לזכור שמדובר בתשתית שטמונה מטרים רבים מתחת לפני השטח, ולכן בפועל, העין לא תראה שום דבר חשוד.
  • מכשור אקוסטי מתקדם הוא אחד מן האמצעים הראשיים בהם אנו עושים שימוש. באמצעות שליחת אותות המדמים את פעילותו של הסונר, אנו יכולים לאתר את התשתית הלקויה ולבצע מיפוי מדויק של התוואי.
  • כמו כן, אנו מזרימים גז שאיננו רעיל או דליק הישר אל תוך התשתית. באופן הזה, ניתן לאתר את מקורות הדליפה.
איתור נזילות מים ומיפוי תשתיות

ניוד צוותים וציוד לשטח

  • לאור הניסיון הרב שצברנו, יש לנו את שיטות העבודה הנדרשות, כדי להבטיח עבורכם את העבודה המקסימלית והיעילה ביותר. מיד עם פתיחת הקריאה, אנו ננייד את הצוותים המקצועיים שלנו הישר אל מקום האירוע, כדי להתחיל בפעולת ההחלפה של הצנרת התקולה.
  • כמו כן, המערך הלוגיסטי המתקדם שלנו מאפשר לנו להחליף במהרה את הצנרת בזכות שינוע יעיל של ציוד הנדסי כבד.

למידע אודות מיפוי תשתיות בגבעתיים

לוגו קטן ישראל ידין

ומה לגבי נזקים משניים?

למרבה הצער, עבודות הנדסיות דוגמת אלו, מלוות לא אחת בנזקים משניים שיכולים לעלות הון תועפות.

אנו עושים את מירב המאמצים כדי למזער את הנזקים המשניים. ראשית כל, איתור תשתיות באופן ממוקד אשר מצביע על מקור הבעיה, מאפשר לנו להימנע מנזק שלא לצורך. שנית, כאשר אנחנו מבצעים את העבודות ההנדסיות הנדרשות, אנו עושים זאת במקצועיות ללא פשרות, ותוך שימוש באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר.

זמינות 24 שעות ביממה

למרבה הצער התשתיות לא בהכרח בוחרות את השעות הנוחות ביותר להתפוצץ.

אם התשתית שלכם נסדקה או התפוצצה בשעות הליל, יש לכם עם מי לדבר! חברת ישראל ידין זמינה גם בשעות הלילה, ופעילה 24 שעות ביממה. אנו שמחים להעניק ללקוחותינו את השירות המקצועי והטוב ביותר.

שיתופי פעולה

לקבלת פרטים אודות איתור תשתיות בגבעתיים חייגו: 0527388670 או השאירו פניה באתר.

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן