ישראל ידין אינסטלציה

איתור תשתיות בחולון

שירות איתור ומיפוי תשתיות בחולון – 24/7

קבלן רשום מס ' 32008

זמינות לכל אורך שעות היממה

ברוכים הבאים לחברת ישראל ידין. חברתנו מספקת שירותי קבלנות אינסטלציה מקצועיים באזור המרכז, הן בעתות חירום והן בזמני שגרה.

תשתית לקויה יכולה להתברר ככאב ראש רציני, ולצד הנזק הרב שעלול להיגרם לרכוש, מדובר בהפרה בוטה של השגרה שלנו עד כדי שיתוק מערכת המים המקומית.

חברתנו מספקת איתור ממוקד של התשתיות הלקויות וטיפול כירורגי לטובת טיפול מהיר ויסודי.

חברתנו מובילה בישראל בתחום קבלנות האינסטלציה ופועלת להעניק שירותים משולבים לרבות שירות ייחודי זה המשלב איתור תשתיות בחולון ושינוע צוותים מקצועיים כמו גם חלקי חילוף וציוד הנדסי כבד, לצורך טיפול מידי, והשבת השגרה לסדרה.

איתור נזילות

עומדים בכל אתגר

  • איתור תשתיות הוא תחום מאתגר למדי. לא אחת הוא מתבצע בתנאי שטח בעייתיים, והתשתית לכשעצמה טמונה מטרים רבים במעמקי האדמה.
  • אין מדובר בגישוש והימור על המקום הנכון, כי אם בשימוש במכשור טכנולוגי מתקדם המאפשר לנו לאתר במדויק את מוקד התקלה, ולבצע טיפול כירורגי.
  • לרשותנו המכשור המתקדם הישראל, וזאת כדי לאפשר לנו למזער ואף ולמנוע באופן מוחלט, נזקים משניים שאינם הכרחיים לטיפול בבעיה.
איתור נזילות מים ומיפוי תשתיות

כיצד עושים זאת?

  • כדי לאפשר את התוצאה הרצויה, אנו משתמשים בציוד מקצועי וכן עורכים שת"פ עם חברה המתמחה נקודתית באיתור תשתיות מים וביוב וגז. זהו למעשה שירות ייחודי הניתן על-ידי חברתנו ובאמצעות שת"פ זה אנו מאפשרים איתור וטיפול באותו הזמן, ללא המתנה וללא כל דיחוי נוסף.
  • אנו משתמשים בשני מכשורים מרכזיים: מכשור השולח אותות אקוסטיים אל מעמקי האדמה ובאמצעותו אנו יכולים לאתר את התשתית הלקויה, וכן מכשור נוסף המזרים גז טבעי לא רעיל ולא דליק אל הצנרת. באמצעות כך, אנו מאתרים את המוקד בו מתרחשת הדליפה.
איתור נזילות מים ומיפוי תשתיות

הגעה מידית לשטח

  • לאורך השנים גיבשנו שיטת עבודה המסייעת לנו לספק מענה מהיר ללקוחותינו בכל עת ובכל מצב.
  • לרשותנו צוותים מקצועיים בפריסה ארצית נרחבת, וכן היכולת לשנע את הציוד במהירות וביעילות. בתוך זמן קצר מרגע הקריאה לתקלה ולאחר איתור מוקד הבעיה, אנו נגיע עם הציוד ההנדסי הכבד, חלקי החילוף המצויים במחסנים השונים שבבעלותנו ועם הצוות המיומן שיספק את המענה הנדרש.

למידע אודות מיפוי תשתיות בחולון

לוגו קטן ישראל ידין

פועלים למזעור הנזקים

אחד מן הנושאים השנויים במחלוקת בטיפול באיתור תשתיות ותיקונן, הוא הנזקים המשניים הנגרמים כתוצאה מן החפירה וההחלפה של הצנרת.

חשוב להבין כי התשתיות טמונות מטרים רבים במעמקי האדמה, ולכן ישנם נזקים שלא ניתן למנוע. היכן כן ניתן למזער את הנזק ככל הניתן? שירות איתור תשתיות בחולון המתבצע באופן ממוקד, וששם את האצבע על המוקד הלקוי. המטרה שלנו היא לבצע טיפול כירורגי לאיתור ומיפוי תשתיות כדי לערוך תיקון ממוקד.

זמינים עבורכם לכל אורך שעות היממה

ביצוע איתור תשתיות בחולון עם חברה מקצועית הזמינה עבורכם 24 שעות ביממה. צוות המומחים של ישראל ידין ישמח לספק לכם שירות שיחלץ אתכם מההשבתה שנגרמתה כתוצאה מהתפוצצות התשתית המדוברת.

אנו נגיע עד אליכם בזריזות, ונבצע איתור ותיקון מידיים ומהירים.

שיתופי פעולה

לקבלת פרטים אודות איתור תשתיות בחולון חייגו: 0527388670 או השאירו פניה באתר.

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן