ישראל ידין אינסטלציה

איתור תשתיות בראשון לציון

שירות איתור ומיפוי תשתיות בראשל"צ – 24/7

קבלן רשום מס ' 32008

זמינים עבורכם בכל רגע נתון

ישראל ידין, הינה חברת קבלנות אינסטלציה מובילה ובעלת 40 פלוס שנות ניסיון בשטח.

כחלק מן השירותים הניתנים על-ידי חברתנו, אנו מספקים שירות חירום ייחודי לאיתור תשתית לקויה ממנה מתרחשת נזילה או דליפה משמעותית, וכן שינוע צוותים מקצועיים וציוד מכני הנדסי כבד לצורך טיפול נקודתי ומהיר בבעיה.

הצוות המקצועי שלנו זמין עבורכם בעתות שגרה וכן בעתות חירום, 24 שעות ביממה. חברתנו הינה היחידה כיום שמעניקה שירות מקיף וכולל, המקצר את זמני ההמתנה ומאפשר לשוב לשגרה מלאה בתוך זמן קצר באופן יחסי, וזאת בהתאם למידת חומרת התקלה.

איתור נזילות

מיפוי התשתיות

  • לרשות חברת ישראל ידין המכשור הטכנולוגי המתקדם ביותר, ואנו מקפידים להתעדכן בכל עת. בזכות המכשור המתקדם, אנו יכולים לאתר את הדליפה בזמן קצר.
  • המכשור מותאם לאיתור תשתיות מים, ביוב וכן תשתיות גז.
  • לרשותנו היכולת לאתר את התוואי הכולל של התשתית בכל עומק.
  • בזכות המיפוי המתקדם, ניתן לאתר ולטפל בתשתית הלקויה, ללא הרס מיותר וללא נזקים משניים לא הכרחיים.
איתור נזילות מים ומיפוי תשתיות

כיצד אנחנו עושים זאת?

  • לרשות חברתנו מכשור המאתר באופן מדויק את התשתיות הטמונות במעמקי האדמה. מדובר בעבודה טכנולוגית רגישה, המצריכה היכרות מעמיקה עם הציוד הרלוונטי.
  • דוגמה נהדרת לכך היא מכשיר המזרים גז שאיננו רעיל או דליק אל התשתית. באמצעות הזרמת הגז, ניתן לאתר את האזורים הפגועים ולבצע טיפול נקודתי.
  • דומה נוספת וחשובה היא מכשיר אקוסטי השולח אותות קול אל עבר הצנרת. ניתן לתאר זאת כמעין מכ"מ שמאפשר לנו למפות ולאתר את האזורים הלקויים.
  • הדוגמאות שלהלן תקפות לגבי כל סוגי הצנרות לרבות אסבסט, פוליתילאן ו-PVC.
איתור נזילות מים ומיפוי תשתיות

תיקון מהיר ויסודי

  • לרשות חברת ישראל ידין האמצעים והידע המקצועי הנדרש כדי לבצע תיקון מהיר לכל סוגי התקלות, ובהתחשב בחומרת המצב.
  • אנ פועלים לאתר את מקור הבעיה ולטפלה במקום ללא כל דיחוי מיותר. לרשותנו מערך לוגיסטי מתקדם המאפשר לשנע את הציוד ההנדסי הנדרש וכן יכולות לוגיסטיות להבאת הצוותים למוקד הבעיה, בתוך זמן קצר.
  • לרשותנו מחסנים הכוללים את כל חלקי החליוף והציוד הנדרש כדי להגיע ולבצע איתור תשתיות בראשון לציון וכן טיפול ותיקון התשתית במקום.

למידע אודות מיפוי תשתיות בראשון לציון

לוגו קטן ישראל ידין

למזער את הנזקים

חשוב להבין כי איתור תשתיות מתרכז בצנרת כבדה ואף עצומה שטמונה מטרים רבים במעמקי האדמה. איננו מודעים אליה, איננו יודעים על קיומה, אך היא זו שדואגת לסדר היום התקין שלנו.

כאשר תשתית שכזו מתפוצצת או יותר נכון נסדרת, הרי שהיא עלולה להוביל להפרה משמעותית של הזרמת המים, הביוב או הגז, וכן להציב אותנו במצבים מסכני חיים או לכל הפחות בנזק אפשרי לרכוש.

ההגעה אל אותה הצנרת, דורשת חפירה באזור המובילה לנזקים משניים.

בעזרת הציוד המתקדם שלנו, אנו מספקים איתור תשתיות בראשון לציון במינימום נזקים, תוך איתור והתמקדות באזור הפגוע בלבד. אפשר לכנות זאת במידה רבה כפעולה כירורגית נקודתית.

זמינות 24 שעות

הצוות המקצועי שלנו זמין עבורכם בכל שעות היממה, ונכון להזנקה בכל עת. אנו נשמח לספק לכם שירות מקצועי ולהבטיח שהשגרה תשוב במהרה.

שיתופי פעולה

לקבלת פרטים אודות איתור תשתיות בראשון לציון חייגו: 0527388670 או השאירו פניה באתר.

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן