ישראל ידין אינסטלציה

איתור תשתיות ברמת גן

שירות איתור ומיפוי תשתיות בר"ג – 24/7

קבלן רשום מס ' 32008

טיפול מידי וללא דיחוי

ברוכים הבאים לחברת ישראל ידין.

חברתנו מספקת שירותי קבלנות אינסטלציה למעלה מ-40 שנים, ודוגלת במתן שירות מקצועי, אדיב, מהיר ויעיל ותוך שקיפות מלאה מול הלקוח.

איתור תשתיות ותיקונן לרוב מתקיים בעתות חירום. אנו נשמח להיות לכם לעזר ולספק לכם שירות מידי של הן איתור התשתיות ומיפויין, והן החלפת הצנרת ללא דיחוי.

חברת ישראל ידין פועלת בשיתוף פעולה ייחודי עם חברת פא"י פרץ מים בע"מ. אנשי המקצוע של פא"י פרץ מבצעים את איתור ומיפוי התשתיות, וחברתנו מספקת את המענה המקצועי להחלפת התשתית הקיימת ולתיקון הסדקים הקיימים.

לרשותנו מערך לוגיסטי מתקדם המאפשר לנו לתקן את התקלות הנדרשות, לשנע חלקי חילוף ולנייד צוותים מקצועיים יחד עם ציוד הנדסי כבד.

איך אנחנו עושים את זה?

איתור נזילות

זמינות מעל הכל

  • תשתית לקויה מצריכה תגובה מהירה. וודאי שאם נשאיר את התשתית במצבה הנוכחי, הרי שייגרמו נזקים נוספים לרכוש, וכן לעתים לא ניתן כלל לקיים את שגרת החיים.
  • אנו מאפשרים לכם להיעזר בשירותנו בכל שעות היממה, וזמינים עבורכם לכל פרויקט. נשמח לעמוד לשירותכם ולהבטיח לכם חזרה מלאה לשגרה בזמן הקצר ביותר, וזאת התחשב בנסיבות התקלה הקיימת.
איתור נזילות מים ומיפוי תשתיות

כיצד עושים זאת?

  • שירותי איתור תשתיות ברמת גן לא מתבסס על ניחושים, כי אם על אמצעים טכנולוגיים מתקדמים.
  • מכשור אקוסטי – אחד מן האמצעים הבולטים הוא שימוש במכשור אקוסטי מתקדם. מכשור זה שולח אותות אקוסטיים אל מעמקי האדמה והוא מאפשר לנו אתר את התוואי וכן את האזורים התקולים.
  • מכשור גז – הזרמת גז לא דליק ולא רעיל הישר אל תוך הצנרת. פעולה זו מאפשרת לנו לאתר במהירות את האזור שממנו מתרחשת הדליפה המדוברת. וכך לבצע פעולה כירורגית ממוקדת.
איתור נזילות מים ומיפוי תשתיות

ניוד צוותים וציוד לשטח

  • בזכות הניסיון המקצועי שצברנו לאורך עשרות שנות פעילות, באפשרותנו להגיב בצורה מידית לתקלה, ולהגיע במהירות ובזריזות לשטח.
  • לרשותנו צוות מקצועי ואחראי, הזמין לכל פעולה מקצועית, וכן יכולת לוגיסטית מתקדמת לשינוע מכשור הנדסי כבד וחלקי חילוף.

למידע אודות מיפוי תשתיות ברמת גן

לוגו קטן ישראל ידין

ללא נזקים משניים

ובכן, ברמת האפשרי.

אנו לוקחים את שביעות הרצון של לקוחותינו אל הסטנדרט הגבוה ביותר, ועושים כל מה שניתן כדי למנוע נזקים שאינם לצורך.

מדובר בעבודה הנדסית מורכבת שדורשת חפירה במעמקי האדמה, ולכן כל מניעה של נזק סביבתי נוסף, יכולה לאפשר לכם לחסוך הון תועפות בתיקונים, וכן להשיב את השגרה במהרה.

זמינות 24 שעות ביממה

הצוותים המקצועיים שלנו כבר יודעים מה זה לעבוד בשעות לא שעות : )

ומה שבטוח זה, שהצנרת שלכם לא בוחרת מתי צריך להחליף אותה. זה יכול לקרות בשעות הבוקר והצהריים וזה גם יכול לתפוס אותנו ממש באמצע הלילה.

חברת ישראל ידין מספקת את שירותיה בכל שעות היממה, וזמינה עבורכם לשביעות רצונכם המלאה.

שיתופי פעולה

לקבלת פרטים אודות איתור תשתיות בר"ג חייגו: 0527388670 או השאירו פניה באתר.

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן