אמצעים טכנולוגיים לאיתור נזילות

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

טכנולוגיות לאיתור מוקדי נזילה

בעבר הלא רחוק, כאשר נזילה הייתה מתרחשת בביתנו או בתשתית ציבורית, הרי שהיה צורך מובהק בביצוע עבודה חודרנית שמובילה גם ללא מעט הרס וצורך בשיפוצים קדחתניים. כיום הטכנולוגיות הן הרבה יותר נוחות ומתוחכמות, ובאפשרותנו לגלות את מוקדי הנזילות באופן קל ומהיר, אם הדבר מתבצע בצורה מקצועית ונכונה.

ההוצאה עבור איתור הנזילה וקבלת השירות היא אמנם איננה הכי זולה, אך ביחס להוצאות הכספיות העצומות ששבירת מרצפות או קידוח באספלט, הרי שמדובר בפרוטות בודדות.

מה יכול להיגרם כתוצאה מאי-איתור נזילה?

אלא אם כן מדובר בפיצוץ צנרת שמוביל להצפה מוחלטת, אז הרי שמרביתנו נוהגים לפקפק מעט בדבר הדחיפות של הנזילה אותה איתרנו. מדובר בטעות חמורה ביותר אשר עלולה להוביל לא רק לנזקים ברכוש כי אם לנזק בריאותי.

הימצאותה של לחות עקבית באזור הקירות או במעמקי התשתיות של הביוב בו ישנה נזילה, עלולה להוביל להופעת עובש אשר גורם לבעיות נשימתיות כבדות. עבור אנשים בעלי אלרגיות, הרי שמדובר בסכנת נפשות.

כיצד מאותרת הנזילה?

עכשיו הגענו אל החלק המעניין באמת! איתור הנזילות יכול להתבצע באמצעות ציוד יקר ומתוחכם אשר יודע לזהות את האזורים הנגועים בנזילה.

חברת ישראל ידין, בשיתוף עם פא"י פרץ מים בע"מ, מספקת שירותי איתור נזילות עבור תשתיות. מטרתנו היא למפות תשתיות מורכבות ולאתר נזילות בכל סוגי הצנרות. המכשור משתמש בגז שאיננו רעיל לאדם ובאמצעותו ניתן לבדוק את האקוסטיקה של החלל ולאתר את מוקד הנזילה.

מנגד, ישנו מכשור נוסף המשתמש בעיקר לאיתור נזילות בבתי מגורים ומשרדים. מכשור זה משתמש במצלמות טרמיות ואינפרה אדום שבאמצעותן ניתן למפות ולאתר את המיקומים הקרים ביותר אשר כוללים בתוכם מים.

תיקון במקום!

למרבה הצער, במרבית הפעמים מי שעוסק באיתור הנזילות הוא איננו זה שעוסק גם בתיקונן. בחברת ישראל ידין בשיתוף עם פא"י פרץ מים בע"מ, אנו דואגים לספק לכם שירותי איתור נזילות מקצועיים הכוללים גם תיקון מידי בשטח. לא עוד זמני המתנה ארוכים כי אם פתרון לאלתר.

ראשית יבוצע חישוף מלא של הצנרת התקולה, ולאחר מכן היא מנוסרת באמצעות מסורים עוצמתיים ומחוברת אל הצנרת החדשה. יש לציין כי אנו מספקים שירות הנוגע הן לצנרות המיועדות לתשתיות עירוניות ובין-עירוניות והן עבור צנרות ביתיות.

בכל שאלה והתייעצות צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה באתר.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן