דו"ח איתור נזילות – מה הוא כולל?

ישראל ידין קבלן רשום מס' 32008​

בין שמדובר במבנים ישנים או חדשים, עלולות לצוץ במבנים בעיות צנרת שדורשות טיפול מקצועי. אחת הבעיות הנפוצות ביותר היא נזילה, שגורמת לנזקים אסתטיים וגם נזקי צנרת. אנשים רבים מטפלים בנזקים האלו רק אחרי שהם מתרחשים וגורמים לנזקים שונים. אולם, בדיקה מקדימה יכולה למנוע בעיות רבות – כולל נזילות לא רצויות. הרישום של הבעיות הפוטנציאליות מתבצע בדו"ח איתור נזילות, וכאן נגלה דו"ח איתור נזילות – מה הוא כולל והיכן מומלץ להפיק אותו.

מה זה דו"ח איתור נזילות?

דו"ח נזילות הוא דו"ח שנכתב על ידי אינסטלטור מקצועי לאחר בדיקה של צנרת. המטרה של הבדיקה היא לאתר נזילות או נזקים פוטנציאליים בצנרת על מנת שתוכלו לדעת היכן יש נזקים ומה ההיקף שלהם. מומלץ לבצע את הבדיקה ללא הרס, כלומר בדיקה של נזילות באמצעות מכשור מתקדם, כדי לבדוק במדויק היכן יש נזקי צנרת.

מתי צריך להפיק דו"ח איתור נזילות?

דו"ח איתור נזילות חיוני במקרים הבאים:

כניסה לנכס חדש: אם אתם רוכשים נכס, חשוב לוודא שהצנרת תקינה. איתור נזילות והפקת דו"ח נזילות עוזרים למצוא נזילות ונזקי צנרת, ובכך לקבל החלטות חשובות שנוגעות לרכישה.

התנהלות מול שכנים במקרים של נזילות: ישנם לא מעט מקרים שבהם ישנה נזילות בבניינים משותפים, ומקורן לא ברור. כדי למנוע בעיות, סכסוכים ובזבוז זמן וכסף, איתור נזילות והפקת דו"ח בנושא עוזרים למצוא את מקור הנזילה ולהחליט על הפעולות הבאות.

הכנה לחורף: הימים הגשומים בשנה עלולים לגרום לנזילות. כדי למנוע נזקים לצנרת, מומלץ לבצע בדיקת צנרת מקיפה ולהפיק דו"ח נזילות, שמסייע לבחון איפה צריך לבצע תיקונים, אם בכלל, ובאיזה היקף.

דו"ח איתור נזילות – מה הוא כולל?

כעת שאתם יודעים מה הצורך בדו"ח נזילות, נגלה מה הוא כולל בתוכו:

  • מבוא: המבוא בדו"ח נזילות כולל תיאור קצר של הרקע, הסיבה להפקת הדו"ח, אילו בדיקות בוצעו, ועוד.
  • הצהרה משפטית: זהו חלק חשוב, שבו מצהיר הבודק שאין לו אינטרס משלו בכל הנוגע למבנה. כמו כן, הבודק מצהיר שחוות דעתו מהווה עדות בבית משפוף במקרה הצורך.
  • סיכום ממצאים: פירוט של הממצאים שמצא הבודק במהלך הבדיקה. כאן יכתוב הבודק אם ישנן נזילות, מה עלול היה לגרום להן, ויצרף תמונות (כולל תמונות ממצלמה תרמית)
  • ניתוח ממצאים: החלק הזה כולל את חוות דעתו המקצועית של הבודק, כולל מסקנות וממצאים
  • המלצות: החלק הסופי והחשוב של הדו"ח שבו נכתב מה לעשות כדי לטפל בבעיות הנזילה, מקורן ומה תהיה עלות התיקון

הפקת דו"ח נזילות מקצועי עם המומחים בתחום

בדיקת נזילות במבנים פרטיים, בנייני מגורים, ומבנים אחרים מאפשרת לאתר ליקויים ולטפל בהם בהקדם. כדי ליהנות משירות מקצועי ודו"ח נזילות מפורט, חשוב לפנות למקצוענים בתחום. חברת ישראל ידין, שמספקת פתרונות אינסטלציה מזה ארבעה עשורים, זמינה לספק לכם שירות איתור נזילות והפקת דוח נזילות. אנחנו זמינים לכם בכל עת, עם צוות מקצועי ומצלמות תרמיות שמאתרות במדויק ליקויים בצנרת. אצלנו תיהנו משירות איכותי במחירים נוחים, ומשירותי תיקון מקצועיים במקרה הצורך, לכל בעיה בצנרת.

שתפו את המידע עם מי שצריך:

לפרטים וקבלת מידע השאירו פניה:

בכל שאלה והתייעצות השאירו פניה ונשוב אליכם בהקדם:

דילוג לתוכן